Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du badevekt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du en badevekt i ditt hjem?
Ja, har vekt. 156 73,93%
Ja, har vekt - men den er stuet vekk/ikke i bruk. 18 8,53%
Nei, har ikke vekt, men planer om å skaffe en. 1 0,47%
Nei, har ikke vekt. 36 17,06%
Dustepoll - hvor mye veier du'a? 0 0%
Deltakere: 211. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-10, 18:19   #81
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)
 
Snø sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.377
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Har du badevekt?

Vi har vekt. Jeg veier meg ukentlig nå når jeg skal ned i tonnasje. Mannen veier seg jevnlig fordi han er nysgjerrig på om den står på det samme

Ungene veies for moro skyld når de selv drar den fram. De ser ikke at vi veier oss.

__________________
02 06 09

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 18:20   #82
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)
 
Snø sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.377
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Har du badevekt?

og vi har også egen koffertvekt

__________________
02 06 09

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 16:45   #83
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du badevekt?

Vi har en på badet. Av en eller annen grunn er det gjestene som bruker den mest....

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 20:48   #84
lalill
Ute av produksjon
 
lalill sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 647
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Sv: Har du badevekt?

Eg kjøpte badevekt då eg blei gravid fyrste gang. No har den blitt noko eksentrisk, den eine dagen er ein 10 kg og den neste 60. Stort sett viser den for nok for lite, så den har ikkje blitt bytta ut enno!

__________________
des 2007, april 09.
lalill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 01:36   #85
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.824
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du badevekt?

Vi hadde aldri personvekt i hus (jeg er også oppvokst uten baderomsvekt), men da barna var små og jeg følte jeg hadde vært til veiing på helsestasjonen litt mer enn det man kan stå inne for uten å bli veldig flau (og kjøkkenvekta ikke lenger gikk så høyt) kjøpte vi oss en personvekt for å kunne veie oss før og mens vi hadde barna på armen for å se hvor mye de veide Nå som jeg er gravid hadde jeg tenkt å følge litt med på vekta her hjemme (siden jeg bruker sko på legevekta, og kommer til å skifte sko innen jeg føder), men glemmer det ut hele tiden. Med andre ord står den lett tilgjengelig, men brukes så og si aldri. Skal prøve å bruke den før hver kontroll slik at jeg kan holde rede på de nøyaktige målene (ikke at det har noe å si, men jeg er perfeksjonist og skal ha tallene så nøyaktige som mulig).

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 01:39   #86
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du badevekt?

Jeg har vekt, men bruker den ikke så ofte.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 01:45   #87
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.824
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du badevekt?

..Og der leste jeg at det var mange som ikke mente det var sunt/nødvendig med hyppige veiinger, og da måtte jeg jo bare ned og veie meg :vanskelig:

Jeg er skjønt enig i at det ikke alltid er nødvendig med en personvekt i hus (hence det jeg skrev om at vi ikke har brukt å ha dette selv), men for vår del bunner det ikke i verken vekt- eller veieproblemer, bare ekstrem mangel på nysgjerrighet i forhold til egen vekt.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 19:52   #88
A&A
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 219
A&A er litt kulA&A er litt kul
Standard

Sv: Har du badevekt?

Ja jeg har badevekt.

Bruker den til å:

1. Veie sønnen min og se om han har lagt på seg.
2. Veie kofforter før vi reise (pakker alltid for mye ).
3. Se om jeg har lagt av meg noen kilo.

A&A er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 19:55   #89
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du badevekt?

Ja. Vi har en. Det bor en stor flott edderkopp under den.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 19:58   #90
Moonlight
prøver tilpasse seg livet
 
Moonlight sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 1.360
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du badevekt?

Ja, desverre... den skal ut, bare jeg får mannet meg opp nok..
Den er mer til plage, enn glede.

__________________
~Moonlight~
M 20.09.02 ~ D 02.08.04
~ Engla- Linea 17.10.09~
Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no