Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vil lage en videotale til mannen i bryllupet men er helt blank, hjelp!

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-18, 10:43   #21
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil lage en videotale til mannen i bryllupet men er helt blank, hjelp!

Jeg holdt ikke tale i mitt eget bryllup, nei, jeg hadde nok av annet å styre med.

Lykke til, uansett hva du landet på!

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-18, 12:00   #22
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil lage en videotale til mannen i bryllupet men er helt blank, hjelp!

Man må ingenting i sitt eget bryllup! Det er deres dag! Jeg holdt tale, men jeg hadde lyst!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-18, 14:36   #23
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil lage en videotale til mannen i bryllupet men er helt blank, hjelp!

Jeg holdt tale i mitt eget bryllup og ville gjort det i dag også. Jeg gjorde det fordi jeg ville. Absolutt alt av slekt og venner (utenom AUFerne) ble veldig overrasket, det var visst uvanlig at bruden talte i 1987.

Hva du gjør og hvordan du gjør det er helt opp til deg. Det er en av dagene i livet alt, absolutt ALT, kan gjøres nettopp slik DU (og brudgommen) vil.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-18, 17:35   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil lage en videotale til mannen i bryllupet men er helt blank, hjelp!

Takk, dere.

Jeg VIL jo egentlig holde en tale, jeg er utadvendt og flink på den biten, men som sagt blir det litt for personlig og da renner det over for min del. Jeg vil helst ikke stå foran familie og venner og hulke frem det jeg vil si. Jeg kan jo ha en tale i bakhånd og bare si til toastmasteren at jeg gir et hint/sier fra om jeg vil holde den på sparket. Ellers får jeg jobbe litt med den bildegreia og se hva jeg får til der. Trenger jo ikke å være noen voldsomme greier heller, men en liten fin snutt med minner fra årene våre sammen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-18, 17:40   #25
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil lage en videotale til mannen i bryllupet men er helt blank, hjelp!

Jeg synes det høres ut som et flott innslag i et bryllup. Finn en sang som betyr noe for dere, og legg på bilder fra deres forhold, både morsomme, koselige og alvorlige bilder.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no