Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lang eller kort multivan

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-17, 20:08   #1
larsstottum
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2017
Innlegg: 1
larsstottum har et hav av muligheter foran seg
Standard

Lang eller kort multivan

Hei. Vi vurderer å anskaffe oss en multivan da vi trenger mer plass. Men vi er ikke helt enig i lang eller kort utgave. Vi har en sønn på 8 mnd og en hund. Vi vurderer en hund til til høsten og et barn til om et års tid. Vi må mao få med oss 2 hundebur, barnevogn(er) ect ect. Noen som har noen erfaringer her? Fruen er redd for den lange blir for lang i hverdagen med parkering osv. Er sensorer og kamera på den vi vurderer, men bor i blokk med parkeringskjeller og det er ingen danseplass der...

larsstottum er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-17, 21:04   #2
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lang eller kort multivan

Jeg har hatt kort modell (caravelle) og har lang modell nå. Det er stor forskjell på bagasjeplassen (naturlig nok). Med to hundebur og barnevogn er det vel ikke noe alternativ med kort modell? Jeg hadde riktignok både tvillingvogn og enkelvogn i den korte modellen, men da måtte alt være klappet sammen. Med den store modellen kjører jeg bare vognene rett inn og det er veldig god plass til bagasje.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
kort utgave, lang utgave, multivan

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no