Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #2

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-17, 12:40   #441
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

Besøk på jobb av en kollega med en bitteliten baby. Jeg fikk lov til å være dullete "bestemor" nesten en hel time.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 03-05-17, 13:26   #442
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.058
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

Fireåringen. Hun kan være den sinteste i verden, men hjelpe meg så skjønn og blid hun er det meste av tiden.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv  
Gammel 03-05-17, 19:33   #443
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

At 18 åringen har fornuft.

Samtale ved middagen i dag:
Snuppa: Åh, gleder meg til jeg kan komme hjem fra skolen og legge meg ut for å sole meg mens jeg gjør lekser!
Pompen: Du kan jo gjøre det nå og! Det er jo knallvær.
Snuppa: Eh, nei pompen. Jeg kan ikke det. Det er for tidlig. Det er fortsatt for kald trekk i luften.

Russ 2017 ass!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv  
Gammel 03-05-17, 19:34   #444
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

Jobben min. Den gjør meg glad hver dag, jeg er virkelig heldig.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 03-05-17, 19:44   #445
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.383
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

At yngste har så mange gode venner. Nå er de ute på roller blades.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 03-05-17, 22:39   #446
A&A
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 219
A&A er litt kulA&A er litt kul
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

At nevøen min sa at jeg er en god tante.

__________________

A&A er ikke aktiv  
Gammel 03-05-17, 22:43   #447
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.706
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

Lang og koselig telefonsamtale med venninne jeg ikke har sett eller snakket med på lenge. Også skal vi møtes senere i måneden. Vi bor i ulike deler av landet derfor sees vi ikke så ofte.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 04-05-17, 09:16   #448
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

At selveste Diana Henry (kokebokforfatterguru) har likt og kommentert et bilde av en av rettene hennes jeg la ut på Instagram.

Og at jeg har en veldig fin dag planlagt i dag; først frisør, deretter mat, vin og skravlings med en venninne jeg ikke har sett på lenge.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv  
Gammel 04-05-17, 10:42   #449
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

"Så stor han har blitt"-følelsen som plutselig kom over meg da jeg sendte lillebror av gårde på bussen i dag med de andre førskolebarna.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 04-05-17, 12:27   #450
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.428
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

Et strålende smil som jeg nettopp fikk fra en forbipasserende baby som satt på armen til pappaen sin (som så en annen veg, og ikke fikk med seg vårt møte i det hele tatt).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 04-05-17, 15:39   #451
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.027
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

Å høre Voi voi med Nora Brockstedt hele to ganger i løpet av dagen. Og La det swinge, Ding-a-dong, Waterloo og flere MGP-slagere. Sesongriktig prosjektarbeid med klassene mine der altså.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 04-05-17, 20:36   #452
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

At en kollega som kjører hjemover valgte å ringe meg da hun kjedet seg i bilen.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv  
Gammel 04-05-17, 20:49   #453
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.338
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

At jeg kjøpte meg sykkel i går, og syklet til og fra jobb i dag

__________________
Unicorn er ikke aktiv  
Gammel 04-05-17, 21:44   #454
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.428
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

Eldstejenta som strålte med hele seg da hun kom hjem fra første gang på parkourkurs i kveld. Hun meldte seg på sammen med en kamerat fra klassen, de to hadde vært desidert yngst, og hun var eneste jente. Men det hadde vært såååå gøy, og hun gleder seg masse til neste gang.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 05-05-17 kl 12:19.
My er ikke aktiv  
Gammel 04-05-17, 22:16   #455
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

Slitsom skogstur. GPS på mobilen i skogen kan føre til ekstra trim når man geocacher.
Men fuglekvitteret da

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 05-05-17, 15:15   #456
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

Foreldresamtale der Småen fikk ros for både faglige evner og fin oppførsel.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv  
Gammel 05-05-17, 21:53   #457
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

Opprinnelig lagt inn av A&A, her.

At nevøen min sa at jeg er en god tante.

Så hyggelig.

Jeg ble glad av en sykkeltur Helten og jeg hadde. Vi syklet på en skogsvei og det luktet så godt.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 06-05-17, 22:38   #458
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

Tenåringen som har modnet masse de siste ukene, nå kan vi ha koselige, morsomme og seriøse samtaler

Lyppa er ikke aktiv  
Gammel 07-05-17, 23:03   #459
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.706
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

Se håndball kamp med eldste, hun startet som keeper og gjorde knallbra jobb ( lav selvtillit der) og jentene snudde kampen fra tap til seier! Stolt jenter og megastolt mamma!

( jeg heia og hylte så mye at en dame flyttet seg)

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 08-05-17, 10:33   #460
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

I helgen ble jeg utrolig glad av Minstemann og fetter og kusine som holdt tale for konfirmanten min.


Og i dag morges ble jeg glad da jeg syklet forbi og overhørte samtale mellom tuslende dresskledd far og rosakledd smårolling, der han fikk et detaljert foredrag om enhjørninger.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no