Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Oppbevaring av smykker og ørepynt

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-12, 02:26   #1
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Oppbevaring av smykker og ørepynt

Jeg har utrolig mye ørepynt og noen smykker. Jeg har en skoeske full. Men skoeske er veldig litenoversiktelig. Noen som har smarte løsninger?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 08:00   #2
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker og ørepynt

Jeg skal bestille meg denne til sånt, synes det er utrolig kult:



http://www.ourworkshop-shop.co.uk/ca...rage-Container

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 08:07   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker og ørepynt

Det vil jo ikke bli så mye mer oversikt i en sånn enn i en skoeske?

Jeg har kjøpt et smykkestativ som jeg henger kjeder og armbånd på. Da ble det lettere å holde styr på øredobbene, siden det ble mindre i boksen. Jeg har dem i et smykkeskrin med flere rom, men de ligger ikke i perfekt orden par for par. Følger med om noen har gode forslag til hvordan de kan organiseres.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 08:12   #4
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.329
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker og ørepynt

Oppslagstavle i kork fungerer kjempebra til smykkeoppheng (dingeldangelet festes til tavla med nåler og stifter). Om du synes tavla blir kjedelig, kan du jo male listene og kle korken med for eksempel stoff, men smykkene er jo dekor i seg selv.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 08:37   #5
Husfruen
Erfaren
 
Husfruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 952
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker og ørepynt

Disse funker utmerket. Har smykkestativ i tillegg til de jeg bruker oftest.

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 09:13   #6
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker og ørepynt

Jeg har en høy, smal malm kommode fra ikea, en sånn med speil man kan løfte opp i topplokket. Der har jeg øredobber i de to øverste skuffene. De ligger i små smykkeposer eller eskene sine, iallefall når det nettopp er ryddet. I resten av skuffene ligger sminken og smykkene mine. Juggelsmykkene er sortert etter type i bokser fra ikea som passer i skuffene. Ordentlige smykker ligger i eskene sine.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 09:17   #7
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker og ørepynt



Jeg har et slikt.
Det har egne dingser til å feste øredobber i.
Problemet er bare at det er noe i veien med hele smykkeskrinet, halvparten av sølvsmykkene mine er blitt helt svarte!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 10:58   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker og ørepynt

Jeg kjøpte kroker som jeg hang opp juggelet mitt på, men jeg opplevde at mye av det ble stygt av å henge ute. Mulig at det er sølv i det?
Andre som har hatt det problemet?

Jeg har et giga-smykkeskrin liknende det Ru la ut bilde av og er veldig fornøyd med det.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 11:00   #9
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker og ørepynt

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Problemet er bare at det er noe i veien med hele smykkeskrinet, halvparten av sølvsmykkene mine er blitt helt svarte!

Sølv reagerer vel på bomull og luft, kanskje det ligger mot bomull?

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 11:54   #10
LiKa
Spent ?
 
LiKa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 571
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker og ørepynt

Her er litt forskjellige bilder/tips

http://styleuplife.blogspot.com/2011...ewelry_08.html

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-12, 01:44   #11
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker og ørepynt

Dette ble løsningen:



Det er ikke alt som har fått komme opp ennå. Men det blir.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-12, 11:44   #12
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker og ørepynt

Litt i seneste laget, men jeg har dette fra Onmii:

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no