Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Lamper igjen!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-12, 20:30   #1
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Lamper igjen!

Jeg ville jo egentlig ha denne, ( i gavlen i taket på stuen, så den ville med forlenget ledning vært 2 m over bakken men med 1.75 cm lang ledning)

Men jeg er redd den ikke gir nok lys (vi har ingen spotter, men en Oslo lampe og den er jo ikke akkurat den som lyser mest. Dette er i en stue som er godt opplyst av dagslys på dagtid men heller mørk om kvelden. (kommer lys fra spisestue da så det er ikke KUn oslolampen)


Men så! Fant jeg denne! Og jeg er nesten forelsket jeg. Veggene er i lys krem og petroleum, og sofa er beige (nantes beige fra Bolia) med brun, orange og beige pute i. Hadde det ikke vært knall med en RØD lampe? Den finnes også i hvitt og petroleum. Tror dere ikke denne gir mer lys enn Octolampen?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-12, 20:41   #2
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.471
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lamper igjen!

Den var knallstilig. Men ellers har jeg ikke peiling. Ja, bortsett fra at rødt er peneste fargen.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-12, 22:47   #3
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Lamper igjen!

Mamma og pappa har den øverste lampen, og den lyser magisk vakkert :forelsket:

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-12, 00:16   #4
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lamper igjen!

Opprinnelig lagt inn av Orkide, her.

Mamma og pappa har den øverste lampen, og den lyser magisk vakkert :forelsket:

Jeg vet, magisk og vakkert, men lite?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-12, 09:43   #5
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.487
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lamper igjen!

Jeg er litt usikker på hvor mye en "tett" rød lampe lyser egentlig da men... Man vil kanskje få litt rødt, vil man det? Kan jo være kos med varmt lys, men mot petroleum? Hmm, jeg er usikker. Da bør rødt og petroleum være farger som blir tatt opp ellers i interiøret liksom. Ellers blir det litt random med en plutselig rød lampe i det andre, synes jeg.

Dere må ha mer lys i hjørner og sånt uansett da. To lamper på en stue blir vel litt knapt uansett?

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-12, 12:03   #6
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lamper igjen!

Man får de også mer gjennomsiktig wix! Det er jo en liten stue, men stor åpning mot spisestue og kjøkken, så det kommer en del lys derfra. Skal ikke være lett, jeg liker ikke spotter og mannen liker ikke gulvlamper.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-12, 12:11   #7
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.487
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lamper igjen!

Jeg heier på deg! :liker heller ikke spotter:

Hva med vegglamper da?

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-12, 12:34   #8
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lamper igjen!

Jeg synes det er veldig vanskelig å finne vegglamper jeg liker. Jeg tror jeg bestiller denne. Hvis det blir for lite lys får vi tenne noen telys! Evt bytte lampe over spisebord med denne.
den har myyye lys.
Det må bli rødt...

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no