Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Sports-BH til store pupper

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-17, 03:58   #21
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.320
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sports BH til store pupper

Shock absorber (små i størrelsene). Jeg syns også at en jeg har fra Casall fungerer ganske bra, i hvert fall om det ikke er for mye hopping.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-09-17, 07:17   #22
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.771
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sports-BH til store pupper

Jeg bruker omtrent min vanlige størrelse i Shock absorber. Men jeg liker at den sitter tight.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-17, 07:55   #23
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sports-BH til store pupper

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg har min vanlige omkrets i Shock Absorber.

Jeg også. Men den er nok relativt liten i str.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-17, 08:17   #24
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.640
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sports-BH til store pupper

Jeg har også min vanlige omkrets i Shock Absorber, og den er nok noe tightere enn vanlige BHer, men det er bare en fordel på sports-BH. Sverger til Shock Absorber, har haugevis av de og de holder virkelig sakene på plass.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-17, 10:22   #25
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.396
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sports-BH til store pupper

Jeg har også en fra Casall beregnet på store pupper som fungerer veldig bra! Shock absorber har jeg bare prøvd i butikken, men aldri blitt glad nok i til å kjøpe.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-17, 10:47   #26
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sports-BH til store pupper

Opprinnelig lagt inn av Frøken Fjong, her.

Drar opp igjen denne - trenger fortsatt tips

Er Shock Absorber normale i størrelsen? Altså, kan jeg kjøpe samme str jeg pleier å bruke i vanlig BH?

Jeg har etterhvert kjøpt flere av disse. Fant ut at jeg kunne bestille samme størrelse i cupen, men måtte gå opp en str i omkrets. Liker ikke at det blir så veldig trangt.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-17, 17:30   #27
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.806
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sports-BH til store pupper

Brukte shock absorber når jeg løp etc, nå sykler jeg bare og kravet til limte pupper inntil kroppen er ikke like stort så bruker fra pierre ro...(vet ikke hvordan det skrives)

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-17, 19:20   #28
Normy
Superduperaktiv
 
Normy sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
Innlegg: 629
Normy er litt kulNormy er litt kulNormy er litt kul
Standard

Sv: Sports-BH til store pupper

Har kjøpt fra Bravissimo. Samme str som vanlig bh. Litt trang rundt livet, men synes det er greit at den er litt thight.

Normy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-17, 17:29   #29
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sports-BH til store pupper

Jeg er veldig fornøyd med Carite. Der må jeg ned en størrelse både på cup og omkrets, men da sitter den godt.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no