Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Sovepose til barn

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-17, 23:24   #1
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.988
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sovepose til barn

Eldste påstår soveposen på 140 cm (?) begynner å bli i knappeste laget; hun er vel 128 cm nå. Vi bruker posene mest på hytteturer, men har også lyst til å utvide til å sove i telt i sommer-/høsthalvåret når det er over nullpunktet. Hun er varmblodig av seg, og fryser veldig sjelden.

Men hva slags alternativer finnes det? Selv har jeg Ajungilak Tyin 180 cm (jeg er rundt 165), men den vil hun jo drukne i, og barneposene er vel stort sett 140 cm?

Er det noen som har mer peiling?

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-17, 23:46   #2
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sovepose til barn

Jeg kjøpte 160cm til ungene og det er bare tull. 140 holder litt til og så kjøper du heller noe skikkelig i 180. Er min mening.

Hvis du på død og liv vil spare litt vekt og lengde og sånn så er vi forsåvidt godt fornøyd med posene.

Vi har denne:


https://sportsdeal.no/barneposer/658...8aArp5EALw_wcB

Finnes i 3-sesong også:
https://www.xxl.no/helsport-alta-jun...121006_1_style

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-17, 23:58   #3
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.988
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sovepose til barn

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Jeg kjøpte 160cm til ungene og det er bare tull. 140 holder litt til og så kjøper du heller noe skikkelig i 180. Er min mening.

Det var egentlig det mannen sa, også. Han mumlet noe om at 160 var latterlig dyrt for en kort periode, og at hun heller burde vente, og få 180, som meg.

Jeg mistenker at hun mest av alt har lyst på noe nytt, ikke at soveposen føles for kort (hun ligger utenfor mesteparten av tida), og vi er opptatt av å ikke sløse, så derfor spør jeg etter erfaringer.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-17, 00:17   #4
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.806
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sovepose til barn

Om du kjøper 180 pose så kan dere sette en skireim eller lignende rundt fotenden av posen for å gjøre den kortere. Da er det mindre volum å varme opp.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-17, 00:29   #5
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.078
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sovepose til barn

Sliten eller kjøpe en damepose. Det har jeg, de er kortere.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no