Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Andre svømmeforeldre her?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-17, 22:27   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.791
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Andre svømmeforeldre her?

Ville bare lufte litt tanker om karbondrakter..
Er det verdt å betale mer for en drakt, jeg mener, er det sånn at man sparer ganske mye tid med en dyr drakt framfor en mindre dyr? For alle er jo dyre...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 00:28   #2
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre svømmeforeldre her?

Svømmeforelder her. Har akkurat hatt karbondraktdiskusjonen. Det blir ÅM neste år og karbondrakt er øverst på ønskelisten. Har i utgangspunktet sagt at det ikke er aktuelt før han tar et UM-krav, men han kan kjøpe selv for julegavene hvis karbondrakten kommer høyere enn gamingstol.

Det man sparer i tid forsvinner fort i en dårlig vending eller teknikk.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 01:26   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.791
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre svømmeforeldre her?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Svømmeforelder her. Har akkurat hatt karbondraktdiskusjonen. Det blir ÅM neste år og karbondrakt er øverst på ønskelisten. Har i utgangspunktet sagt at det ikke er aktuelt før han tar et UM-krav, men han kan kjøpe selv for julegavene hvis karbondrakten kommer høyere enn gamingstol.

Det man sparer i tid forsvinner fort i en dårlig vending eller teknikk.

Takk for svar!

Her svømmes det allerede med karbondrakt, men hun ønsker seg en til... Hun må nok kjøpe for egne penger, men jeg tenker at om en til 4000 sparer flere tideler enn for eksempel en til 2000, så kan det kanskje forsvares? Hun er 16, og eide ingen karbondrakt før i juni i år, så hun har ikke svømt med det tidligere. Jeg ser hun perser oftere med denne drakten, men det kan selvsagt like gjerne skyldes andre forhold...

Jeg har lyst å spørre treneren om hvor mye de promillene med karbon egentlig utgjør...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 08:36   #4
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre svømmeforeldre her?

Iht definisjonene driver min med barneidrett ut dette året, så jeg skjønner jeg har all grunn å holde igjen ennå.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 08:40   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Andre svømmeforeldre her?

Nabojenten scømmer og får karbondrakt til jul. Hun fyller 13 til sommeren. De kjøpte på tilbud til rundt 2600 kr tror jeg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 09:41   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.791
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre svømmeforeldre her?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Nabojenten scømmer og får karbondrakt til jul. Hun fyller 13 til sommeren. De kjøpte på tilbud til rundt 2600 kr tror jeg.

Den jentungen min har kostet 2500. Men nå ønsker hun seg en til, og jeg er usikker på om hun vil svømme fortere med en til 4-5000 enn en til 2500, og i tilfelle hvor mye fortere.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 09:48   #7
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.209
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre svømmeforeldre her?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Nabojenten scømmer og får karbondrakt til jul. Hun fyller 13 til sommeren. De kjøpte på tilbud til rundt 2600 kr tror jeg.

Svømmeforbundet vil jo helst ikke ha karbondrakter på barn under 13 år:

Sitat:

Retningslinjer for bruk av konkurransedrakter i svømming

De siste årene har man sett en stor utvikling av konkurransedrakter for svømming. Draktene har fått innbygget avanserte funksjoner som bl.a. skal redusere motstand. Disse draktene er dyre, mange koster opp mot 4.000,-. Forbundsstyret i NSF vedtok derfor i juni 2014 retningslinjer for bruk av denne typen konkurransedrakter.

Unge utøvere har eldre utøvere som forbilder og ser hva slag utstyr disse utøverne har. De unge ønsker derfor å ha samme type utstyr som de eldre forbildene. Dette utstyret er veldig kostbart i mange tilfeller, enkelte drakter koster opp mot 4.000,-. Kjøp og bruk av denne typen drakter er absolutt ikke nødvendig for utøver som er yngre enn 13 år, og det gir heller ikke et godt signal til foreldre og andre utenforstående at man «må» ha kostbare konkurransedrakter. Mange vil nok oppleve et press for at man skal anskaffe denne typen drakter, noe som kan føre til at mange velger bort svømming som idrett da man ser at det er en veldig kostbar idrett å utøve.

Typen drakter det er snakk om er drakter som er oppført på FINA sin liste over godkjente drakter. Typiske drakter/materialer som står på denne listen er:

Arena: Powerskin XP, POWERSKIN CARBON PRO MARK 2, Powerskin R-EVO+
Speedo: Speedo Fastskin3, Speedo FS3 Pro, Speedo LZR Racer
TYR: AP12 Light, AP12


Forbundsstyret i Norges Svømmeforbund har derfor vedtatt at denne typen drakter ikke bør brukes av utøvere under 13. år. For utøvere til og med 12 år anbefaler Norges Svømmeforbund at utøverne bruker normalt badetøy/svømmedrakter, hvor prisen stort sett er under kr 500,-. Norges Svømmeforbund ber derfor klubbene om å ha klare anbefalinger i sin medlemsinformasjon, slik at vi unngår at barn/foresatte blir utsatt for et unødvendig kjøpepress.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 11:15   #8
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Andre svømmeforeldre her?

Min eldste bruker Carbon air, som ligger på rundt 3000 kr. Hun har to av de. Hun ønsker seg heldigvis ikke de grisedyre siden de er vanskeligere å få på.

Ser de beste i klubben, som svømmer på landslagsnivå og tett opptil landslagsnivå, like gjerne bruker air-varianten som de dyre variantene.

De tre yngste er såre fornøyd med vanlig svømmetøy enn så lenge.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 12:18   #9
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.037
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Andre svømmeforeldre her?

Min er straks 15, og har hatt en bukse i 2 år. Av den billigste typen, kostet vel 1700. Hvor mye det utgir i sekunder aner jeg egentlig ikke noe om, innbiller meg at det er mer følelsen i vannet og at «alle andre har»

Kan jo hende noen av oss sitter og svetter på samme stevner 😉

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 12:29   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.791
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre svømmeforeldre her?

Air? Fortell! Jeg kan ingenting om dette.

Jeg TROR jentungen har denne: https://www.arenaswimwear.co.uk//med...kneeskin_1.jpg

Men det er ikke den fargen, så jeg er ikke helt sikker på om det faktisk er den. Det står Arena Powerskin på posen.

Hun synes den tar "en time" (har aldri sett det, så jeg vet ikke om hun overdriver) å ta på, så hvis det er den letteste å ta på, så bør hun ikke ha noe vanskelige.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 12:32   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.791
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre svømmeforeldre her?

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Min er straks 15, og har hatt en bukse i 2 år. Av den billigste typen, kostet vel 1700. Hvor mye det utgir i sekunder aner jeg egentlig ikke noe om, innbiller meg at det er mer følelsen i vannet og at «alle andre har»

Kan jo hende noen av oss sitter og svetter på samme stevner ��

Min ønsket seg ikke karbondrakt før nå i år, og det er ikke noe press eller tema i den lille klubben vår (som riktignok har gode resultater). Men vi ser jo at hun svømmer fortere enn før.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 12:47   #12
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Andre svømmeforeldre her?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Air? Fortell! Jeg kan ingenting om dette.

Jeg TROR jentungen har denne: https://www.arenaswimwear.co.uk//med...kneeskin_1.jpg

Men det er ikke den fargen, så jeg er ikke helt sikker på om det faktisk er den. Det står Arena Powerskin på posen.

Hun synes den tar "en time" (har aldri sett det, så jeg vet ikke om hun overdriver) å ta på, så hvis det er den letteste å ta på, så bør hun ikke ha noe vanskelige.

Den du linker til er air. S har den i råsa og i blå.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 12:51   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.791
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre svømmeforeldre her?

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Den du linker til er air. S har den i råsa og i blå.

Det er sikkert Air hun har. Hva er forskjellen? Hun kjøpte den selv på en stand på Aquarama i juni. Tilbud, ca 2500. Kanskje det var klubben.no? Jeg vet ikke. Hun fikk iallfall 20% tror jeg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 19:46   #14
Penelope
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 473
Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Sv: Andre svømmeforeldre her?

Min 15-åring har powerskin bukse. Han er vel den eneste på sin alder som ikke har carbon. Synes prisene er helt sprø. Tenker det er en annen sak hvis han f.eks. kvalifiserer seg til LÅMØ e.l.

Penelope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 20:27   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.791
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre svømmeforeldre her?

Opprinnelig lagt inn av Penelope, her.

Min 15-åring har powerskin bukse. Han er vel den eneste på sin alder som ikke har carbon. Synes prisene er helt sprø. Tenker det er en annen sak hvis han f.eks. kvalifiserer seg til LÅMØ e.l.

Er powerskin noe annet enn karbon? Det står powerskin på posen drakten ligger i hos oss.

Prisene er syke, ja. Men jeg forstår ønsket når man vil satse, jeg må si det. Hun trener hver eneste dag, også helg. Men sånn til vanlig er vi temmelig gniene foreldre på mange områder.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-17, 08:27   #16
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Andre svømmeforeldre her?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det er sikkert Air hun har. Hva er forskjellen? Hun kjøpte den selv på en stand på Aquarama i juni. Tilbud, ca 2500. Kanskje det var klubben.no? Jeg vet ikke. Hun fikk iallfall 20% tror jeg.

Se bort i fra prisen så kan jeg ikke tenke meg at forskjellen er så veldig stor. Så på NM/UM junior nå i helgen at de var mange i carbon air.

Her trenes det også hver dag. Frem til nylig var det to økter to ganger i uka i tillegg. Hun har måtte trappe ned til en økt daglig pga skader i skuldre og knær.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-17, 08:45   #17
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.791
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre svømmeforeldre her?

Svømmeskade?
Her sliter vi med ryggskade for tiden. Oppstod på basistrening på leir.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-17, 08:53   #18
Penelope
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 473
Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Sv: Andre svømmeforeldre her?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Er powerskin noe annet enn karbon? Det står powerskin på posen drakten ligger i hos oss.
.

Tror ikke dette er karbon
https://www.klubben.no/arena/br27157...marinebl%c3%a5

Penelope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-17, 10:39   #19
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Andre svømmeforeldre her?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Svømmeskade?
Her sliter vi med ryggskade for tiden. Oppstod på basistrening på leir.

Jepp. Svømmerelatert. Brystbeinspark og crawl- /butterflyarmer.

Powerskin og carbon er ikke det samme. Powerskin koster rundt 1500 kr, tror jeg.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-17, 20:14   #20
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Andre svømmeforeldre her?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Svømmeforbundet vil jo helst ikke ha karbondrakter på barn under 13 år:

Det er derfor hun får til jul og får lov å bruke det året hun fyller 13. Tror det var slii reglene i klubben er.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no