Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Har du Dagbladet pluss? Hvilke er de beste felleskiene?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-17, 18:19   #1
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har du Dagbladet pluss? Hvilke er de beste felleskiene?

Ja, trådtittelen sier det meste. Mannen ønsker seg felleski til jul, men jeg har ikke lyst til å kjøpe pluss-abonnement for å finne svaret. Noen som vil hjelpe?

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-17, 18:55   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.476
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du Dagbladet pluss? Hvilke er de beste felleskiene?

Fischer sine vant. Jeg har ikke pluss, men leste det hos mamma, har skrevet ned Fischer Twin skin pro. Jeg har også tenkt å kjøpe, nemlig. Jeg mener å huske at de fikk veldig mye bedre enn neste på lista, men husker ikke hva de andre fikk.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-17, 19:21   #3
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du Dagbladet pluss? Hvilke er de beste felleskiene?

Tusen takk, Neket!

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-17, 19:52   #4
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du Dagbladet pluss? Hvilke er de beste felleskiene?

Når det gjelder felleski er vinneren det merket som klarer å matche BÅDE lengde og vekt-kriteriene dine .. Jeg hadde ikke så mange å velge mellom for å si det slik.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.

Sist redigert av Agent Scully : 27-11-17 kl 20:12.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-17, 20:11   #5
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du Dagbladet pluss? Hvilke er de beste felleskiene?

Jeg kjøpte Rosdignol R-skin eller hva de nå heter i fjor. Jeg er superfornøyd. De kom på siste plass i testen.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-17, 20:13   #6
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du Dagbladet pluss? Hvilke er de beste felleskiene?

Jeg syntes Meny sin pepperkakedeig var helt fortreffelig - til tross for at de fikk 0 poeng i testen ... #avsporer

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-17, 22:44   #7
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.988
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du Dagbladet pluss? Hvilke er de beste felleskiene?

Jeg kjøpte felleski i fjor (Madshus et eller annet), og jeg synes kanskje de er for harde i spennet til mitt medium minus-nivå jeg håper å bli bedre enn, selv om det var det som ble anbefalt (jeg lå mellom to vektklasser, tydeligvis, og er generelt ganske liten), og selger anbefalte dem med hardest spenn fordi han påstod de ville bli "morsomst" å bruke, men jeg synes de krever veldig mye kraft i frasparket når jeg ikke har veldig god teknikk fra før.

Så personlige preferanser er like viktige som best i test. Og så må jeg trenetrenetrene.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-17, 23:30   #8
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du Dagbladet pluss? Hvilke er de beste felleskiene?

Takk for svar, dere! Kanskje det må bli et gavekort.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-17, 23:31   #9
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 904
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Har du Dagbladet pluss? Hvilke er de beste felleskiene?

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Når det gjelder felleski er vinneren det merket som klarer å matche BÅDE lengde og vekt-kriteriene dine .. Jeg hadde ikke så mange å velge mellom for å si det slik.

Veldig viktig poeng. Jeg har de anbefalte Fischerskiene selv, og de er supergode, men jeg hadde ikke kjøpt dem om ikke spenn og lengde stemte.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-17, 09:21   #10
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.875
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du Dagbladet pluss? Hvilke er de beste felleskiene?

Jeg kjøpte Atomic pro skintec, de skal passe meg. Og har testet godt et sted. Mangler bare snø for å teste de.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-17, 09:26   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.652
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du Dagbladet pluss? Hvilke er de beste felleskiene?

Her er bilder fra avisutgaven om du vil lese. (Ja om det går)

Og det ser jeg nå st ikke gikk, gitt!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 549928C9-F772-4000-80E1-7944A2FF72D3.jpg (19,3 KB, 58 visninger)
Filtype: jpg 14896BD9-80C1-4C89-A936-5AF55261E51F.jpg (19,9 KB, 50 visninger)
__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-17, 10:08   #12
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.823
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du Dagbladet pluss? Hvilke er de beste felleskiene?

Argh, igjen! Jeg leser felles ski HVER ENESTE GANG noen skriver felleski. (Jeg har fortsatt ikke brukt de fellene jeg kjøpte til skiene mine i 2010).

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-17, 10:23   #13
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.875
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du Dagbladet pluss? Hvilke er de beste felleskiene?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg kjøpte Atomic pro skintec, de skal passe meg. Og har testet godt et sted. Mangler bare snø for å teste de.

XXL har disse på første side i ukens reklameavis.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 12:32   #14
Kristian72
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2018
Innlegg: 2
Kristian72 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har du Dagbladet pluss? Hvilke er de beste felleskiene?

Jeg er veldig fornøyd med mine Rossignol R-skin, de vant testen på dinside

https://www.kajakk-fritid.no/felleski/felleski.aspx

Kristian72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no