Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Sports-BH til store pupper

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-13, 00:01   #1
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 473
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sports-BH til store pupper

Ja, er det noen som har en god sports-BH å anbefale til store pupper? Må holde tingene på plass, og helst være noenlunde behagelig. Str. 80E

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 00:06   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.852
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sports BH til store pupper

I det siste har jeg funnet ålreite sportsbher på XXL. Det er litt som å ha på seg et panser, men det gjør i hvert fall at ting holder seg på plass. Jeg bruker 80FF.

Tidligere har jeg slitt skikkelig med å finne noe som er stort nok. Det ser ikke ut som om man har noe ønske om at storbrystede kvinner skal trene (ikke tjukkaser heller ... det er nesten umulig å finne skikkelig treningstøy).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 00:10   #3
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.969
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sports BH til store pupper

Shock Absorber! Eneste jeg har funnet som har dugd for mine 70H.

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 21-10-13 kl 22:06.
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 00:22   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.815
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sports BH til store pupper

Jeg sverger til shock absorber. Jeg har 85G/GG.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 01:00   #5
halaisa
Aktiv
 
halaisa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2013
Innlegg: 161
halaisa er litt kulhalaisa er litt kul
Standard

Sv: Sports BH til store pupper

Jeg bruker to bher, en vanlig BH inderst og en billig fra Pierre Robert utenpå. Da får jeg "separert" puppene og holdt dem på plass. Jeg bruker 80 G.

halaisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 21:31   #6
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.831
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sports BH til store pupper

Jeg liker Freya active bedre enn Shock absorber. I den er puppene mer adskilt og føles bedre på. Bruker den bl.a. til jogging. Er str 80F.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 22:00   #7
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.969
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sports BH til store pupper

Freya sine deler puppene mer ja, men jeg føler meg helt som Madonna med de.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 22:03   #8
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.396
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sports BH til store pupper

Jeg bruker "vanlige" treningstopper, bare at jeg velger dem med tykt og lite stretchy stoff. Og så liten at puppene blir sittende i en skruestikke 80G'ish her og.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 22:39   #9
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.303
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sports BH til store pupper

Jeg er fornøyd med Shock Absorber til mine 85E.

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 22:55   #10
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sports BH til store pupper

Sport trenger ikke BH.

Ah yeah, I went there!! ��

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 23:13   #11
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 473
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: Sports BH til store pupper

På XXL -er det "Stay in place" du har kjøpt? Har nemlig hatt den, og vært fornøyd, men blir for slapp etter å ha blitt vaska endel ganger.
Shock absorber må prøves ja! Noen som har tips til hvor jeg finner dem til best pris?

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 23:42   #12
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sports BH til store pupper

Opprinnelig lagt inn av Frøken Fjong, her.

På XXL -er det "Stay in place" du har kjøpt? Har nemlig hatt den, og vært fornøyd, men blir for slapp etter å ha blitt vaska endel ganger.
Shock absorber må prøves ja! Noen som har tips til hvor jeg finner dem til best pris?

Bestilte nettopp på eBay...lettpåvirkelig ja!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 03:03   #13
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sports BH til store pupper

Ebay, ja. Venter på shock absorber run, 70 D. Håper den er så bra som jeg tror.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 09:29   #14
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sports BH til store pupper

Jeg er veldig fornøyd med Shock absorber og er nå på min andre.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 20:10   #15
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 473
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: Sports-BH til store pupper

Tusen takk for gode tips!

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-17, 00:49   #16
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 473
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: Sports-BH til store pupper

Drar opp igjen denne - trenger fortsatt tips

Er Shock Absorber normale i størrelsen? Altså, kan jeg kjøpe samme str jeg pleier å bruke i vanlig BH?

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-17, 01:00   #17
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Sports-BH til store pupper

Opprinnelig lagt inn av Frøken Fjong, her.

Drar opp igjen denne - trenger fortsatt tips

Er Shock Absorber normale i størrelsen? Altså, kan jeg kjøpe samme str jeg pleier å bruke i vanlig BH?

Min erfaring er at du må opp i omkrets, cup-størrelsen mener jeg at var ganske lik de vanlige BHene jeg bruker. Har kjøpt to ulike modeller og måtte opp i omkrets på begge. Tror faktisk jeg måtte legge på 10 cm.

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-17, 01:04   #18
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 473
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: Sports-BH til store pupper

Opprinnelig lagt inn av Anita72, her.

Min erfaring er at du må opp i omkrets, cup-størrelsen mener jeg at var ganske lik de vanlige BHene jeg bruker. Har kjøpt to ulike modeller og måtte opp i omkrets på begge. Tror faktisk jeg måtte legge på 10 cm.

Oi - 10 cm! Hm, burde absolutt ha prøvd, skjønner jeg...

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-17, 01:06   #19
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.828
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sports-BH til store pupper

Jeg har min vanlige omkrets i Shock Absorber.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-17, 01:11   #20
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Sports-BH til store pupper

Opprinnelig lagt inn av Frøken Fjong, her.

Oi - 10 cm! Hm, burde absolutt ha prøvd, skjønner jeg...

Du burde absolutt prøve dersom du har muligheten til det.

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no