Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Jeg fant fotballskoene til sønnen min i søppelet

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-17, 12:10   #1
Dilleline
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2017
Innlegg: 2
Dilleline har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg fant fotballskoene til sønnen min i søppelet

Jeg er usikker på om jeg har lagt denne i riktig underforum, admins kan gjerne flytte til mer riktig om øsnkelig.

Dagen etter fotballtrening, kommer sønnen min på 7 år bort og spør om han skal ta med søppelposen ut i søppelbøtta siden han hadde ryddet litt, og hadde litt og kaste selv.

At han tilbyr seg å gå ut med søppelet, er så skjelden at jeg lurer på hva han skal kaste. Nei, han hadde ryddet litt i ting han ikke ville ha lengre.
Jeg ser oppi posen han har tenkt til å gå ut med, og sammen med litt ødelagte leker og vanlig søppel, ligger fotballskoene hans.
Ikke bare fotballskoene heller når jeg ser litt nærmere etter - leggskinn, fotballstrømper, og fotballdrakta for laget hans, den røde drakten med nr 3 på ryggen.
Drakten han var så stolt over å få for noen måneder siden - han hadde fått samme draktnummer som Pappa'n sin hadde hatt når han spilte fotball!
Drakten jeg ikke fikk han til å ta av seg de første dagene - han sov i fotballdrakten.

Jeg spør han da selvfølgelig om hvorfor han skal kaste fotballutstyret sitt?
"Jeg har ikke bruk for det lengre - jeg skal aldri på fotballen igjen!"
Her må jeg trå litt forsiktig merker jeg, vi har hatt samtaler med treneren om innsatsvilje og hans personlige utvikling, og den korte versjonen er at treneren ikke har sagt det direkte, men langt mer enn antydet at sønnen min ikke er veldig god til å spille fotball, og konsentrasjonen, vel, den varierer.
Vi har vært inne på å ta en pause, men når vi har snakket med sønnen vår om dette, så har han argumentert, så godt som en 7-åring kan, at han liker å spille fotball, og harikke noe ønske om å slutte.

"Skjedde det noe på treningen i går siden du ikke vil på fotballen mer?" spør jeg forsiktig. Jeg hadde jo vært der selv i går, og ikke sett noe spesiellt som skulle tilsi dette. Litt ablegøyer, ikke full innsats - men ikke noe mer eller mindre tull enn de andre på laget, eller man kan forvente av en 7 åring. Treneren hadde tatt han litt til side på slutten og snakket litt med han,
men dette skjer ofte, med de fleste på laget. Det kan være alt fra skryt om at det gikk veldig bra på trening i dag til litt småkritikk av innsats eller liknende.
"xxx (en av de andre guttene på laget, i parallellklassen på skolen) sa til meg på skolen i dag at jeg var så dårlig at ingen ville ha meg på laget!"
Ok, dette høres jo litt ut som en overreaksjon, storm i vannglass om du vil. Men vår jobb som foreldre er jo blant annet å rydde opp i slike situasjoner, så jeg setter meg ned på sengekanten, ber han komme bort og prøver å roe kaoset litt.
Vi har knapt nok rukket å sette oss ned, før han fortsetter, og jeg ser også tårene begynner å komme.
"Og på treningen i går så sa treneren at neste kamp så,så...jeg får nesten ikke spille!"
Oi. Dette stikker litt dypere enn en medspiller på samme alder som har sagt noe sårende.
Sønnen min bekrefter at han egentlig har lyst til å dra på trening og, men han er jo så dårlig at det ikke er noe vits.
Jeg forteller han at jeg skal snakke litt med treneren for å finne ut av dette. Han godtar dette, og vi blir enige om at søppelposen med fotballutstyret ikke skal kastes..enda.

Jeg ringer treneren, og han bekrefter at han har snakket med sønnen min om neste kamp. Han sier at "de ble enige"... om at sønnen min skal få spille litt, men han må regne med at de andre nok får spille mer i neste kamp, og uten å si det direkte, så er grunnen nivået sønnen min har, eller ikke har. Han sier det også rett ut at han er usikker på om sønnen min bør fortsette, "men det er en avgjørelse ikke han kan ta" ...." men av hensyn til de andre barna..."

Jeg tror knapt det jeg hører.
Dette er barneidrett! Ikke proffsatsing, ungene er 6-7 år og må få lov til å være barn. Ikke alle barna som deltar på forskjellige treninger trenger være gode, eller kanskje engang vil bli gode. De vil
spille fotball, danse, svømme fordi de synes det er gøy, og være sammen med kameratene sine.
Hvis kun talentene skal få lov til å fortsette allerede så tidlig, så går vi mot et samfunn jeg er ikke harlyst til å være en del av.

Jeg måte bare få det ut - litt oppgitt her nå.

Dilleline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-17, 12:22   #2
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.969
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg fant fotballskoene til sønnen min i søppelet

Etter hva jeg vet så er det ikke lov å differensiere spilletid for unger under 13 år.
For en møkkatrener.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-08-17, 12:23   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.828
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg fant fotballskoene til sønnen min i søppelet

Kjære deg, dette er helt uakseptabelt! Jeg har to barn (9 og 11) som er veldig ivrige fotballspillere sjøl, og en mann som er trener, så jeg er godt inne i fotballmiljøet, og har aldri hørt om noe liknende som dette. Både det at treneren antyder at han bør slutte og truslene om å ikke få spille - jeg er målløs! Det er på tvers av alle reglene for barnefotball i Norge. Alle skal ha like mye spilletid! Dette tror jeg at jeg ville tatt opp på høyere nivå i klubben. Får så vondt av gutten din (og deg) når jeg leser dette. 7-åringer er fortsatt små - det er helt naturlig at ikke konsentrasjonen er på topp hele tida, og ferdigheter kan utvikle seg i rivende fart i disse årene.

Er der flere lag på kullet, slik at det kan være aktuelt å bytte lag?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-17, 12:26   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.850
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg fant fotballskoene til sønnen min i søppelet

Dette er ikke greit. Du tar kontakt med ledelsen i klubben og rapporterer inn dette. De ønsker heller ikke at det skal være sånn og så må de ta en alvorsprat med treneren om hvordan barneidrett i Norge fungerer.

:lagleder gjennom flere år:

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-17, 12:28   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.850
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg fant fotballskoene til sønnen min i søppelet

Jeg er dessverre ikke sjokkert, og vet at dette skjer på andre lag også. Det gjør det allikevel ikke akseptabelt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-17, 12:30   #6
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg fant fotballskoene til sønnen min i søppelet

Dette er jo hinsides.
Du bør gå direkte til klubbledelsen. Hvis det er en seriøs klubb så blir dette tatt tak i. Og hvis det ikke blir tatt tak i, så finn en annen klubb.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-17, 12:43   #7
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.902
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg fant fotballskoene til sønnen min i søppelet

Dette bør du ta videre. Jeg har også en 7-åring som spiller fotball og en mann som er med som trener, og det er selvsagt ikke lov å favorisere og dele inn på nivå!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-17, 13:08   #8
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.317
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg fant fotballskoene til sønnen min i søppelet

Min første tanke var at dette må da være en dårlig spøk...

Men når det er sagt, er det selvsagt hinsides all fornuft at en trener skal komme med slike utsagn til en 7-åring.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-17, 13:17   #9
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.313
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg fant fotballskoene til sønnen min i søppelet

Eg er litt lat i dag, men gå inn på denne lenka og sjå.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.

Sist redigert av Ru : 29-08-17 kl 15:52. Årsak: Reparert lenke
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-17, 13:25   #10
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg fant fotballskoene til sønnen min i søppelet

Dette henger ikke på greip i det hele tatt!
Barneidrett skal være gøy og oppførselen fra treneren i dette tilfellet er rett og slett sjokkerende.
Jeg blir forbanna og lei meg av sånt.
Ta det opp med styret i det aktuelle idrettslaget, får du ikke gehør der så gå rett til kretsen, dette er IKKE greit.
Hvilke holdninger er det denne treneren signaliserer til resten av ungene?
Av hensyn til ungene burde vel treneren byttes ut.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-17, 13:29   #11
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg fant fotballskoene til sønnen min i søppelet

En annen ting, helt på siden av hvilke idiotiske holdninger dette reflekterer, er at hvor god man er til å spille fotball når man er syv forteller fryktelig lite om hvor god man kan bli i fotball.
Tom Lund, kanskje Norges beste spiller noensinne, var en elendig spiller til godt opp i tenårene...
Tror både hans samtidige spillere og fansen syntes det var helt greit at han fortsatte, allikevel.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-17, 14:08   #12
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.836
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg fant fotballskoene til sønnen min i søppelet

Uff, det er utrolig leit at det blir sånn.
Det er akkurat sånn en trener på minsten sitt kull er også.
Nå har min gutt sluttet på fotball for godt da. Sluttet til jul Da orket han ikke mer. Nettopp fordi den ene treneren har vært sånn oppigjennom alle år. Treneren her er kjent for å være "tøff i kjeften" og mannen min har snakket skikkelig med han en gang, da var de kun 5 år. Gutten min ble kjempeskremt og sluttet. Startet igjen i 2.klasse. Samme opplevelse.
Så prøvde han igjen nå og holdt ut i 2,5 sesong. Da hadde denne treneren fått beskjed om å slutte men han fikk dessverre starte opp igjen av en eller annen grunn.
Nest siste året ba vi spesielt om at denne treneren ikke måtte være lagleder på hans lag. Men siste sesong fikk han selvfølgelig han som lagleder og det var vanskelig å få han til å møte.
Vi har i etterkant hørt at foreldre begynte å bli med på treninger for å observere treneren så det skjedde nok mye rart med andre også.

Jeg blir utrolig lei meg av sånn oppførsel for jeg tenker på guttene til denne treneren og hvordan de kan ha det hjemme. Jeg har ikke snakket med noen om det men jeg har opplevd litt av hvert selv i egen oppvekst, men min far var "smart da og var en flott mann/far utad.
Vi burde vel ha rapportert han inn et eller annet sted kanskje...
Unner ingen å ha det sånn.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-17, 14:22   #13
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.073
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg fant fotballskoene til sønnen min i søppelet

De andre har sagt det: det er hverken lov eller akseptabelt.


En liten historie til oppbyggelse (som jeg har brukt en del vs min yngste, som lett blir slått ut av den slags kommentarer og får dårlig selvtillit): Da min eldste begynte å spille fotball så skal jeg tilstå at jeg stod på sidelinjen og tenkte "ja, men kjære, lille, skatt, er du sikker på at du vil drive med dette??". Han var rett og slett skikkelig dårlig. Redd taklinger, dårlig kroppskontroll, dårlig ballfølelse, dårlig fart og dårlig kondis. Men han havnet på et lag der de fokuserte på bredde og idrettsglede og lagfølelse, og selv med et par skikkelige "stjerner" på laget, og faren til en av stjernene som trener, så klarte de å holde fokus på like spilletid for alle, å spille hverandre gode, osv. (i den grad at da sønnen til treneren lagde et voldsomt baluba fordi han ville utpå banen og redde laget fra tap, så stengte treneren ham ute fra neste kamp...), og litt etter litt etter litt så har han blitt bedre og bedre og bedre, og er nå en helt sentral spiller på laget sitt og rett og slett en ordentlig habil fotballspiller. Som fortsatt har en veldig glede av spillet og sporten (han er 15).

Den lille historien kan du godt dele med gutten, sammen med andre historier om "late bloomers". Hans tid kommer, så lenge han trener og er interessert og vil. (Og treneren tar en enorm skjerpings!)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-17, 14:28   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.850
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg fant fotballskoene til sønnen min i søppelet

Jeg har en helt tilsvarende historie som Polyanna. Da datteren min og venninna hennes begynte på fotball, så tenkte jeg at dette kom til å bli to veldig kortvarige fotballkarrierer. De var rett og slett skikkelig dårlige.

Men de har bare fått oppmuntringer underveis. Nå er de 12 år, og er to solide fotballspillere på et lag som bare har tapt en eneste kamp denne sesongen. Og det var ikke sånn at det laget hadde de aller beste forutsetninger. De har vokst seg gode hele gjengen - sammen. (Og selv nå som 12-åringer så sitter lagets stjernespiller jevnlig på sidelinja. Riktignok litt mindre enn de som startet rett før sommerferien, men alle får spille mye og alle byttes ut.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-17, 14:38   #15
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.073
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg fant fotballskoene til sønnen min i søppelet

Han hadde forresten samme start som bandyspiller. Der holder de ham nå i kikkerten for landslagsspill, så det er håp for alle!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-17, 15:29   #16
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg fant fotballskoene til sønnen min i søppelet

Ja, det er mange forskjellige trenere. Vi har en trener hos oss som er i motsatt ende.
Han er rettferdig i alt han gjør, ser hver eneste spiller, snakker med spillerne og gir positiv feedback til hver enkelt så alle føler de har gjort noe bra. Laget vinner mye og det rørende morsomt å se hvor gode de er sammen og hvor godt de jobber sammen.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-17, 18:01   #17
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.009
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg fant fotballskoene til sønnen min i søppelet

Jeg håper du kan gå videre med dette, for det er så langt fra gangbar oppførsel for en trener for 7-åringer.
Jeg har selv to 7-åringer som spiller fotball (og håndball) og det er KUN fokus på idrettsglede og innsats. Og er ikke innsatsen til enkelte noe å skryte av, så klarer trenerne å snu hele spillet slik at gnisten igjen blir tent.
SLIK skal gode trenere til barn være, i mine øyne. Og verbal som jeg er når jeg blir engasjert, så hadde jeg ikke NØLT med å gi klar beskjed.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-17, 18:15   #18
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.971
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg fant fotballskoene til sønnen min i søppelet

Så ufattelig patetisk oppførsel av en såkalt voksen såkalt mann. Du har fått gode innspill fra mange her, jeg håper du orker ta tak i dette, og at det ordner seg for gutten din.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-17, 18:15   #19
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg fant fotballskoene til sønnen min i søppelet

Dette må du ta videre, selvsagt. I den alderen skal alle med, uansett. Fotball skal være gøy når man er 7.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-17, 21:47   #20
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg fant fotballskoene til sønnen min i søppelet

Dette må du bare gå videre med, makan...

Toppe laget til 7 åringer, snakk om å ta ballgleden fra ungene.
Jeg ble litt sjokkert kjenner jeg.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no