Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Trener du på treningssenter?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-17, 15:05   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.628
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trener du på treningssenter?

I så fall hvilket og hvorfor?

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 15:17   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.036
Blogginnlegg: 259
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

Jeg trener på en lokal crossfit box fordi jeg trenger at andre motiverer meg til å ta i, og fordi jeg liker å trene hardt. At det er rett i nærheten, har godt miljø og man kan trene hele døgnet er bonus.
I tillegg er jeg medlem på et stort senter med alle mulig tilbud. Men det er kun fordi de har klatrevegg.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 27-12-17 kl 17:08.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 15:19   #3
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

Nei. Det finnes ikke treningssenter her. :bygdeknøl:

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 15:37   #4
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.824
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

Ja, trener på SatsElixia. Liker å gå på ulike treningstimer og trenger også å få trent styrke.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 16:31   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.344
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

Ja, trener på satselixia, har tre sentere i nærheten som jeg bytter på, ut fra hva som passer av gruppetimer. Jeg liker spinning, yoga og styrke, men fungerer bare på gruppetimer, så styrkerom på jobb, turer i skog og mark eller lignende alternativer er ikke noe for meg.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 16:36   #6
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

Jeg trener på 3t. Hvorfor? Fordi det er et greit sted å trene når det er minusgrader ute.
Det finnes to andre sentre like ved og har vurdert bytte, men jeg liker at senteret mitt har fargerikt lokale. De to andre er tristere sånn.

Jeg liker at det er åpent med nøkkelkort 7-23 hele året og jeg liker timetilbudet.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 16:52   #7
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.640
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

Jeg trener på SatsElixia, og har mange sentre rundt meg jeg kan trene på, er vel fire-fem jeg bruker jevnlig. Begynner jeg av det meste av det de tilbyr av gruppetreningstimer, og har PT jeg trener med i perioder. Bruker også tredemøllene der når jeg ikke vil løpe ute.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 17:03   #8
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.973
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

Trener på Fitness 1 fordi jeg har en kollega som er pt der og kunne gi rabatt. Jeg er medlem fordi jeg vil trene innendørs og ha tilgang til ulike apparater.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 17:04   #9
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.988
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

Jeg har akkurat byttet fra ett lokalt, lite senter, til et annet lokalt senter. Det første senteret hadde mest fokus på gruppetimer, og det var til tider kø i frivektsområdene samt lite plass, mens det andre senteret har en annen fokus, og mye mer utstyr for ren styrketrening og crossfitinspirerte aktiviteter (tau, monkeybars, digre traktordekk, prowler osv).

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 17:16   #10
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

Trener på Avancia (ganske likt sats/elixia), fordi jeg synes de har et bra saltime-tilbud og fint senter sånn ellers. Vi har fresh rett ved siden av, men der likte jeg meg ikke i det heletatt. Og tilbudet var labert sammenlignet med Avancia. Betaler heller 100kr mer i måneden og faktisk trener 3-5 ganger i uka, enn å være støttemedlem og betale mindre.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 17:34   #11
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.073
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

Har et billig medlemsskap på satselixia som jeg bruker for lite, men tanken er at det er alternativ løpetrening på møllene om vinteren og tilgang til styrketimer og yoga.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 18:18   #12
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

Jeg trener på et lokalt ubemannet lite senter. Jeg bruker tredemølle og trener styrke. Jeg liker at det er lite folk der og nært arbeidsplassen min slik at jeg kan trene omvei hjem fra jobb.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 18:22   #13
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.460
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

Jeg er medlem hos SatsElixia, men det siste året har jeg trent mest på treningsrommet på jobb fordi det er enklest og de har godt nok utstyr til at jeg får meg en grei treningsøkt. Har planer om å bruke SatsElixia-medlemsskapet mer neste år for å få litt variasjon.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 18:49   #14
Fuja
Superaktiv
 
Fuja sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Innlegg: 465
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

Bruker Stamina her. Er superfornøyd med både senter, tilbud og ansatte.

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 19:19   #15
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.652
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

Er medlem, men en lite aktivt en. Liker bare saltimer. Jeg trener på FreshFitnedd og de har dårlige timer. Bør si opp medlemskapet...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 19:38   #16
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.875
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

SatsElixia fordi det er i gangavstand fra hjemme og blir brukt regelmessig hver uke.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 19:49   #17
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

3t. Fordi jeg liker det, og det er det fineste senteret her med best utvalg saltimer.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 19:51   #18
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.726
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

Jeg bruker Actic til intervaller på mølle, og sporadiske mølle-økter hvis været er veldig dårlig. I perioder hvor løpingen blir for belastende for leddgikten, eller hvis jeg på andre måter er skadet i beina/knærne, deltar jeg på spinningtimer et par ganger i uka. Bruker Actic fordi det er billig og fordi det er det nærmeste.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 20:02   #19
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.396
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

Jeg trener innimellom på Fresh Fitnesse. Veldig fint senter nær oss. For øyeblikket trener jeg mest meg selv, og da gjør det ikke noe at det er dårlig tilbud på saltimer.

Ellers trener jeg på jobb, der har de styrkeavdeling og tredemøller.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 20:16   #20
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

Ikke akkurat for øyeblikket, men jeg har vært medlem av Sats/Elixia og kommer sikkert til å bli det igjen. Jeg liker å trene på senter fordi jeg dessverre trenger noen som "pusher" meg litt, og fordi jeg er elendig på å trene styrke på egenhånd. Det skjer bare ikke. Melder meg ut i perioder der jeg får trent lite, trener sjeldnere enn jeg tror jeg kommer til å gjøre for meg selv, og melder meg inn igjen et år etterpå, ca. Og sånn går nu åran.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no