Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Trener du på treningssenter?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-17, 20:58   #21
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

Jeg trener på senter, særlig nå om vinteren. Lokalt treningssenter med ok standard, barnepass og masse plass/utstyr og timer. Har ok pris der pga oppfølging på vektklinikk knyttet dit. Det er også rett ved jobb slik at jeg kan dra direkte etter arbeidstid når det er stille der.
Elsker å trene ute,men løper ikke på glattisen eller i mange minus. Har også et mål om å trene styrke minst 2 x i uka, da må jeg har tilgang på godt nok utstyr. Stortrives på senteret "mitt" har trent flere andre steder tidligere,men kommer tilbake hit.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 21:28   #22
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

Sats Elixia her og, og har PT timer før å bygge styrke etter knebrudd.

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 22:22   #23
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.556
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

Jeg er medlem av to ulike sentre, Sats Elixia og et frittstående. Det er jo egentlig galskap, men rasjonalet er at Sats funker i helger og ferier, og det andre funker på hverdager, fordi det ligger ved siden av jobb. Det øker sannsynligheten for at jeg får trent, det skal veldig lite til for at jeg føler meg forhindret.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 22:27   #24
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

Jeg trener på et treningssenter her i byen vår (enkeltstående senter, ikke medlem av kjede). De har veldig godt utdannede instruktører og er del av et fysioterapisenter. En av fysioterapeutene har i tillegg bachelor i ernæring og alle fysioterapeutene har spesialisert seg på idrettsskader samt rehabilitering etter skader og sykdom. Senteret har masse gruppetimer og stort frivektsområde.

Jeg har trent på dette senteret siden 2012 og det siste året har en av PTene der hatt ansvar for å å lage treningsprogrammer til meg og følge meg opp. Trener daglig og konkurrerer i langdistanseløp og sykling.

Jeg bruker tredemølle mye i treninga mi og går også ofte på spinning og trener styrke på senteret (slynge og vekttrening). Nylig har jeg også begynt å jobbe på dette senteret som spinninginstruktør

Jeg trener på dette senteret fordi det er i nærheten av der jeg bor, holder høy kvalitet på både utstyr og kompetanse hos de ansatte og fordi jeg digger filosofien deres - det å gi et treningstilbud til alle typer mennesker - unge og gamle, friske, funksjonshemmede og syke.
Og så er det bare verdens hyggeligste senter å trene på - både de ansatte og medlemmene er superhyggelige!

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.

Sist redigert av Synnemor : 27-12-17 kl 23:26.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 22:29   #25
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.908
Blogginnlegg: 245
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

Er medlem, men har ikke trent der på et halvt år. Mest fordi jeg har løpt ute, trent roller derby og innebandy. Trenger litt intervalltrening og mye styrke, så må komme meg på senteret igjen. Bare tror jeg venter til slutten av januar.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 22:35   #26
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.715
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

Jeg trener på Sats/Elixia. Jeg er litt lunken til dem som aktør, men da har jeg i det minste treningssenter rett ved jobb + 12 minutter med bil hjemmefra. Og jeg trenger noe lavterskel.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 22:47   #27
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.971
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

Trener på Stamina. Mange grunner til at jeg bruker akkurat dette senteret:
- Jeg har brukt det siden det var et lite, lokalt senter på 90-tallet.
- Arbeidsgiver hadde en svært godt avtale med dem en periode som jeg fortsatt nyter godt av ved at jeg betaler ca. 150 kr/mnd mindre enn et vanlig medlemskap.
- Jeg trives veldig godt på det senteret jeg bruker.
- Jeg har verdens beste PT, og ville aldri byttet senter så lenge han er der.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 23:04   #28
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

Jeg trener på 3t. Enkelt og greit fordi de gir mest for pengene. Mange senter, mange gruppetimer, frokost, trivelige folk som jobber der. +++

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 23:54   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.272
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

Jeg trener på et enkeltstående senter nær hjemmet. Jeg har fysioterapeut på samme sted, jeg har en god venninne som trener der og Hiawata trener ved siden av, så det er lett å komme seg dit på tidspunkt det ikke går utover familietid i stor grad. De har ok utvalg timer, og gode, rene og freshe lokaler ellers. Jeg er der minimum en gang i uka, prøver å legge opp til flere.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-17, 00:23   #30
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.663
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

Trener på SatsElixia. Det er nært hjemmet, men er flere rundt her. Valgte det fordi jobb har en avtale der. Liker ikke så godt senter, foretrekker å trene ute. Det duger dog i ruskevær og så bør jeg bruke det mer til styrketrening.

Ellers synes jeg det er for mye folk og for dårlig luft der.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-17, 01:13   #31
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.836
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trener du på treningssenter?

Trener på Fresh fitness. Er fornøyd. Trener både gruppetimer og apparater.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no