Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Hvem er drømmedama/mannen i kjendisverdenen?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-10, 16:11   #61
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem er drømmedama/mannen i kjendisverdenen?

Viggo Mortensen!

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 16:20   #62
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem er drømmedama/mannen i kjendisverdenen?

Denne mannen står alltid høyt i kurs hos meg:



__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 16:49   #63
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er drømmedama/mannen i kjendisverdenen?

Opprinnelig lagt inn av Cec, her.

Viggo Mortensen!

Ettersom jeg er godt i gang med kommenteringen allerede, kan jeg vel bare fortsette.

Viggoen er fin som Aragorn, men privat? Not so much.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 17:21   #64
malou
Logistikkdronning
 
malou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 707
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem er drømmedama/mannen i kjendisverdenen?

Er litt usikker på definisjon av "kjendisverden", men må innrømme jeg har vært forelska i James Arness siden "I ville vesten" gikk på TV (for sånn ca. 100 år siden) - toppen av barskhet spør du meg! Andy Garcia er en god nr. 2

Sophia Loren er den ultimate drømmedama - mer klassisk skjønn dame finnes ikke

Vedlagte bilder
Filtype: jpg james_arness.jpg (54,2 KB, 16 visninger)
Filtype: jpg andy_garcia.jpg (26,2 KB, 5 visninger)
Filtype: jpg sophia.jpg (21,5 KB, 8 visninger)
malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 17:58   #65
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem er drømmedama/mannen i kjendisverdenen?

Ed Viesturs og Cecilie Skog:



Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 18:04   #66
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem er drømmedama/mannen i kjendisverdenen?

Uten å tenke meg om:

Javier "han er min uten å vite det selv og jeg gir beng i at han har satt barn på Penelope Cruz" Bardem



og

Christina "så heit at jeg tror jeg nettopp ble solbrent på netthinnene" Hendricks

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house

Sist redigert av Kitty Bastard : 14-08-10 kl 18:12.
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 18:06   #67
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem er drømmedama/mannen i kjendisverdenen?

Ja, og Sean Bean er heitere enn Viggo Mortensen. :brannfakkel:

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 18:10   #68
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvem er drømmedama/mannen i kjendisverdenen?

Jammen, skriv NAVN da vel! :må google, bare må google kjekkasene:

  Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 18:20   #69
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.816
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er drømmedama/mannen i kjendisverdenen?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jammen, skriv NAVN da vel! :må google, bare må google kjekkasene:

Det var det jeg skulle si. Jeg aner jo ikke hvem disse menneskene er en gang.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 18:38   #70
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er drømmedama/mannen i kjendisverdenen?

Mye digge menn her.

Jeg synes Taylor Lautner fra Twilight-filmene er hot, selv om jeg kunne vært mora hans (bokstavlig talt). Men om en 10 års tid har jeg vel lov til å sikle litt på han?



Alexander Skärsgård


Johnny Depp


Vin Diesel (Liker stemmen hans og)


Christopher Heyerdahl synes jeg er styggkjekk på en måte, også veldig sexy stemme


Det var de jeg kom på i farta.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 18:49   #71
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem er drømmedama/mannen i kjendisverdenen?

Robbie:


Eric Dane:


Joshua Jackson:

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 18:54   #72
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er drømmedama/mannen i kjendisverdenen?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hadde jeg kommet inn på badet og noe sånt (med det blikket, mangler bare trutmunn) lå i badekaret, hadde jeg løpt hylende ut.

Det hadde definitivt ikke jeg. Kanskje han hadde løpt hylende ut?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 19:40   #73
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvem er drømmedama/mannen i kjendisverdenen?




  Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 19:43   #74
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvem er drømmedama/mannen i kjendisverdenen?

Jeg glemte jo han her: Ah du salige...

  Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 19:47   #75
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvem er drømmedama/mannen i kjendisverdenen?



Richard T. Jones


Taye Diggs:


For den uinnvidde vil det virke som om jeg har en ting for hårløse, svarte menn. (Og det er helt riktig, altså. ) Men tenk å være på date med denne karen, mens han hvisker søte ord i øret...

Alan Rickman (som seg selv og som Snape)

  Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 19:58   #76
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem er drømmedama/mannen i kjendisverdenen?

Kom på noen til.

Jonathan Rhys Meyers:


Frank Lampard:


Tiffany Amber Thiessen:

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 20:03   #77
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er drømmedama/mannen i kjendisverdenen?

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 20:08   #78
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem er drømmedama/mannen i kjendisverdenen?



__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 20:09   #79
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er drømmedama/mannen i kjendisverdenen?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.





Alan Rickman

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 20:13   #80
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvem er drømmedama/mannen i kjendisverdenen?

Ben Browder er ikke så aller verst han heller...


Opprinnelig lagt inn av Albertine

Men tenk å være på date med denne karen, mens han hvisker søte ord i øret...
Alan Rickman (som seg selv og som Snape)

Jeg vet ikke om jeg gyser av 'skrekk' eller fryd. Han er ualminnelig på alle vis.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no