Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Jeg har kastet innholdsfortegnelsen til konfekten

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: De som kaster innholdsfortegnelsen til konfekten er
Gærne, ikke mer å si om det 31 48,44%
Heatseekere 0 0%
Har spist så mye konfekt at de VET (Marie Antoinette, ER du her?) 9 14,06%
... alt går i grisen 24 37,50%
Deltakere: 64. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-23, 14:14   #41
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har kastet innholdsfortegnelsen til konfekten

For å gå tilbake til HI: Hvis jeg har en konfekteske, kaster jeg ikke innholdsfortegnelsen. Jeg spiser alt av sjokolade, men synes det er interessant å se hva slags biter det er og plukke den jeg har mest lyst på.

Jeg synes ikke folk er gærne selv om de kaster oversikten, men siden det er såpass mange som har sterke anti-preferanser, eventuelt allergier, er det kjekt å beholde den. Hvis man skal spise alt selv, spiller jo det mindre rolle, men også da liker jeg å vite hva som er i biten før jeg spiser den.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-23, 15:36   #42
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har kastet innholdsfortegnelsen til konfekten

På grunn av denne tråden måtte jeg kjøpe konfekt i går. Heldigvis er de fleste biter veldig gode, og mannen spiser resten.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-23, 09:24   #43
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg har kastet innholdsfortegnelsen til konfekten

Jeg spiser omtrent aldri konfekt, men ville absolutt beholdt innholdsfortegnelsen selv om det evt. bare er meg som skal spise av dem. Jeg kunne spist alt, men begynner alltid med favorittene og spiser de jeg liker minst til slutt når jeg ikke lenger har noe godt å velge mellom. Er man desperat på sjokolade, blir det meste godt. Men jeg har smakt og kastet hvis jeg virkelig ikke synes det smaker godt. Jeg vil jo ikke ha hauger av kalorier med noe jeg ikke kan nyte. Men som sagt kan jeg nyte ting jeg egentlig ikke liker så godt, om jeg blir desperat etter noe søtt.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no