Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Skal kjøpe pulsklokke til mannen, trenger hjelp

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-09, 14:04   #1
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Skal kjøpe pulsklokke til mannen, trenger hjelp

MAnnen min ønsker seg pulsklokke til jul.
Han trenger den når han sykler og løper. Skal sykle Birken om det har noe å si. Jeg er grønn og han er grønn.
Hva er et fornuftig kjøpr til en grønnskolling?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 14:29   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal kjøpe pulsklokke til mannen, trenger hjelp

Jeg er også ganske grønn, men vi har i alle fall vært godt fornøyd med mannens Garmin - ref. denne tråden. Han bruker den til sykling, og jeg primært til løping. Funker veldig fint!

Æææh, det er er vel ingen pulsklokke, når jeg tenker meg om, men en GPS. (grønn var jeg, altså! ) Til løping synes jeg dog det er best og morsomt med GPS, altså, så man kan se hvor langt man har løpt. Til sykling kan jo en enkel sykkelcomputer gjøre akkurat den jobben.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 14:35   #3
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal kjøpe pulsklokke til mannen, trenger hjelp

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

MAnnen min ønsker seg pulsklokke til jul.
Han trenger den når han sykler og løper. Skal sykle Birken om det har noe å si. Jeg er grønn og han er grønn.
Hva er et fornuftig kjøpr til en grønnskolling?


jeg har Polar.Ser man kan kjøpe den for 1500 kr på Trumf. http://www.flust.no/sport-og-fritid/...lsklokke-ft60/

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 14:37   #4
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal kjøpe pulsklokke til mannen, trenger hjelp

Jeg har en Garmin klokke som både er pulsklokke og GPS, en Forerunner 305. Denne er gammel (5 år?), men funker fint enda. Veldig greit med GPS synes jeg.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 14:40   #5
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal kjøpe pulsklokke til mannen, trenger hjelp

Hvordan funger denne GPS'en?
Som sagt grønn, men det er ikekkart på den? Den gir det bare signaler på hvor du har syklet, hlyde osv hvis du legger inn på PC? Er det sånn at man evt kan finne en person om han sykler seg bort?

En anbefalte meg en Polar 725X som jeg kunne få for 2800, ordinært 3500.- Hvordan er den klokken?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no