Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Kan jeg be dere om å stemme? Vidar Bøe som Årets Ildsjel!

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-09, 20:23   #1
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan jeg be dere om å stemme? Vidar Bøe som Årets Ildsjel!

Hvis det ikke strider mot noen forumregler vil jeg be dere om å gi deres stemme til Vidar Bøe som Årets Ildsjel. Han er svigerfaren til fetteren min, og har gjort en utrolig innsats for idretten og de svakeste i samfunnet.

Stem på Årets Ildsjel!

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 21:00   #2
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan jeg be dere om å stemme? Vidar Bøe som Årets Ildsjel!

Her er forresten litt om Vidar Bøe da han syklet Trondheim-Oslo på tandemsykkel med blinde Tahir.
Før Den store styrkeprøven
I mål!

Stem i vei - det er visst (iallefall foreløpig) lov å stemme flere ganger!

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 21:02   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg be dere om å stemme? Vidar Bøe som Årets Ildsjel!

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Her er forresten litt om Vidar Bøe da han syklet Trondheim-Oslo på tandemsykkel med blinde Tahir.
Før Den store styrkeprøven
I mål!

Å ja, det programmet om sykkelturen så jeg. Han virket som en flott mann.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 21:07   #4
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg be dere om å stemme? Vidar Bøe som Årets Ildsjel!

Jeg reagerer litt på enkelte som regiserer seg på ørten forum og virker kun å være innom for å si "stem på meg", men dette er da langt unna dette.

Må jo være lov å heie på sin kandidat. Han virker som en verdig kandidat og har fått min stemme.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 11:35   #5
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan jeg be dere om å stemme? Vidar Bøe som Årets Ildsjel!

Dytter litt på denne jeg.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 11:39   #6
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg be dere om å stemme? Vidar Bøe som Årets Ildsjel!

Han har fått min stemme.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 22:14   #7
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg be dere om å stemme? Vidar Bøe som Årets Ildsjel!

Synes han er en flott kandidat, så har gitt ham min stemme!
(sikkert flotte engasjerte mennesker de andre kandidatene også, men klart det hjelper at jeg har sett programmet med Vidar Bøe)

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 22:16   #8
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg be dere om å stemme? Vidar Bøe som Årets Ildsjel!

Niks, jeg stemte på en annen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 21:19   #9
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg be dere om å stemme? Vidar Bøe som Årets Ildsjel!

Gøy at han vant.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 21:23   #10
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg be dere om å stemme? Vidar Bøe som Årets Ildsjel!



Fine, fine mannen!

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 19:41   #11
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan jeg be dere om å stemme? Vidar Bøe som Årets Ildsjel!

Tusen takk til dere som stemte - han er virkelig en verdig vinner!

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no