Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Glitterkjole i rustrødt?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-21, 15:49   #1
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glitterkjole i rustrødt?

Jeg var på forestilling med klassen til en av ungene hin dagen. Og der var det noen av jentene som hadde UTROLIG fine kjoler.
Men jeg vet ikke hvem jentene er så jeg kan ikke spørre. Og ikke greide jeg å ta bilde heller

Men det var altså kjoler i skikkelig glitterstoff. Litt strech så det ut til.
Halvlange ermer. Så i en orangerød farge og i mørk grå.
Jeg greier ikke finne tilsvarende!
Det var også flere i buksedress i samme stoff.
Så jeg tipper de egentlig finnes lokalt, men jeg har ikke greid å finne dem.
Noen som skjønner hva jeg tenker på?

Jeg vil ha sånn kjole

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-21, 19:33   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterkjole i rustrødt?

Følger med. Fikk akutt lyst på bling.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-21, 19:38   #3
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Glitterkjole i rustrødt?

Jeg har kjøpt dem grønne fra Dianas salonger, etter tips her inne

https://www.frokendianassalonger.no/...40078714568861

De har en i rød og gold også. Er sikkert ikke noen av de da

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-21, 19:58   #4
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterkjole i rustrødt?

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Jeg har kjøpt dem grønne fra Dianas salonger, etter tips her inne

https://www.frokendianassalonger.no/...40078714568861

De har en i rød og gold også. Er sikkert ikke noen av de da

Haha. Nei ikke slikt stoff. Og mer glam.
Skikkelig nyttårsaften kjole.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-21, 20:06   #5
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterkjole i rustrødt?

Kjole for barn eller voksen? Paljetter eller glitter? Fløyel/velourstoff med glitter?
Har blitt med i sygruppe på face og der flommer over av hjemmesydde kjoler i julestoff fra Rusta (av alle ting), velour/fløyelsaktig stoff med glitter.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-21, 20:22   #6
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterkjole i rustrødt?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Kjole for barn eller voksen? Paljetter eller glitter? Fløyel/velourstoff med glitter?
Har blitt med i sygruppe på face og der flommer over av hjemmesydde kjoler i julestoff fra Rusta (av alle ting), velour/fløyelsaktig stoff med glitter.

Er nok voksen kjole ja.
Veldig klassisk snitt. A fasong. Jeg husker ikke om det var litt trompet arm?
Stoffet var ikke ulikt dette. Men jeg satt jo langt unna. Så egentlig vanskelig å si.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 7B68CC5B-B39D-42F9-B4A1-02AD8678C79F.jpg (8,9 KB, 111 visninger)
__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-21, 21:11   #7
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterkjole i rustrødt?

Noe fra Floyd?
Jumpsuit:
https://www.floyd.no/floyd-jumpsuit-calla-lurex-silver
De har flere kjoler i lignende stoff: https://www.floyd.no/floyd-kjole-tilia-lurex-black
https://www.floyd.no/floyd-kjole-celina-lurex-red

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-21, 21:17   #8
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterkjole i rustrødt?

Jumpsuiten der var veldig lik i stoffet og kjolen lik i snitt. Men mye lysere. Nesten oransje.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no