Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-09, 20:06   #201
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Da har du vel vært innom en del nettbutikker i det siste? Har du forslag til hvor jeg kan finne Troll eller Ticket-dress på salg i str 98?

Jeg har ikke handlet på nettet. Molodressen kjøpte jeg til halv pris hos Monochico. De hadde bare to igjen.
Ticket dressen har jeg kjøpt på Manglerudsenteret, samme med trolldressen. Mener butikken het Junior barneklær. Det var 20 prosent, men det er et par uker siden så de har sikkert satt ned prisene mer nå. De hadde sinnsykt mange Ticket og trolldresser der, bor du langt unna?
Kanskje de sender for deg.
Jeg er ikke så oppdatert på nettsalget når det gjelder dresser, desverre.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 20:20   #202
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Ett.
Altså Skremmern nevnte et eller annet om at de trenger minst fem dresser pr sesong. Var det ikke det da Skremmern?

Og ekstradressene må være like gode eller aller helst bedre enn hoveddressene.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 20:39   #203
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.854
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Ett.
Altså Skremmern nevnte et eller annet om at de trenger minst fem dresser pr sesong. Var det ikke det da Skremmern?

minst 5 dresser ja. Må jo skifte litt på.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 20:47   #204
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jeg har ikke handlet på nettet. Molodressen kjøpte jeg til halv pris hos Monochico. De hadde bare to igjen.
Ticket dressen har jeg kjøpt på Manglerudsenteret, samme med trolldressen. Mener butikken het Junior barneklær. Det var 20 prosent, men det er et par uker siden så de har sikkert satt ned prisene mer nå. De hadde sinnsykt mange Ticket og trolldresser der, bor du langt unna?
Kanskje de sender for deg.
Jeg er ikke så oppdatert på nettsalget når det gjelder dresser, desverre.

Takk for tips! Kanskje jeg må ut i suburbia til Manglerudsenteret da?

Så mange Trolldresser på Babyshop, men de hadde ikke noe salg på vinterdresser enda desverre.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 21:05   #205
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Og ekstradressene må være like gode eller aller helst bedre enn hoveddressene.

Ja det var det jeg mente du formante meg om i høst.
Hvis troll er hoveddress, så blir da molo, ticket og reima ekstradress. Sant?
*lærevillig*















Og ikke minst, shoppevillig.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 22:22   #206
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Ja det var det jeg mente du formante meg om i høst.
Hvis troll er hoveddress, så blir da molo, ticket og reima ekstradress. Sant?
*lærevillig*















Og ikke minst, shoppevillig.

Molo blir da hoveddressen, og de andre ekstradresser. Men husk at du kan ha mange hoveddresser også, så det er bare å gå til innkjøp av MALA, Mini A Ture og Polarn O. Pyret sine.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 22:34   #207
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.854
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd

Mini A Ture dressene, noen som vet om tilbud på de?
Har jo bare 1 dress til vinteren foreløbig. Det går ikke.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 22:36   #208
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd

To nye vinterdresser til mine søte små:

Til storesøster


Nesten lik denne til lillebror - hans er dog todelt i fargene: turkis oppe og sort nede.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 23:03   #209
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.854
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd

Litt mer klær fa lindex.
en stk jakke med avtagbar fleecejakke inni og bukse med seler til. en pysj,votter, å noen boxere

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 23:11   #210
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

To nye vinterdresser til mine søte små:

Til storesøster


Nesten lik denne til lillebror - hans er dog todelt i fargene: turkis oppe og sort nede.

Merkelig, disse to har jeg også bestilt. Blir det mye moms, tro? (bare bestilt under 200 kr fra Danmark før)

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 23:14   #211
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.854
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd

Mini elsker drømmehagen så da ble det litt pysjer




Thoastoget lue og votter

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 23:22   #212
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Merkelig, disse to har jeg også bestilt. Blir det mye moms, tro? (bare bestilt under 200 kr fra Danmark før)

Jeg bestilte dem fra trendbaby.no - det gikk bare ikke an å kopiere bilder derifra så jeg lånte dem fra andre nettsteder

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 23:24   #213
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Molo blir da hoveddressen, og de andre ekstradresser. Men husk at du kan ha mange hoveddresser også, så det er bare å gå til innkjøp av MALA, Mini A Ture og Polarn O. Pyret sine.

:noterer:

Tenk så mye man lærer her inne.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 23:24   #214
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Merkelig, disse to har jeg også bestilt. Blir det mye moms, tro? (bare bestilt under 200 kr fra Danmark før)

Det blir vel først trukket fra 25 % av den danske momsen, så blir det lagt til 25 % på den norske prisen, i tillegg er der vel fortollingsgebyr og evt toll??

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 08:16   #215
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Da har du vel vært innom en del nettbutikker i det siste? Har du forslag til hvor jeg kan finne Troll eller Ticket-dress på salg i str 98?

http://www.smartkids.dk/minipige/Vis...=20660&mid=382

Generelt en del fine dresser der: http://www.smartkids.dk/minipige/Vis...eID=65&mid=382

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 08:17   #216
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

5 dresser
Her holder det med 2 hver, og da er som regel en brukt.
:miljøbevisst:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 11:19   #217
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.854
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

5 dresser
Her holder det med 2 hver, og da er som regel en brukt.
:miljøbevisst:

Kommer kanskje litt an på hvilken barnehage barna går i og hvilket behov de har. Å ikke gidder jeg å dra hjem dresser hver dag heller. Ikke atjeg har 5 vinterdresser men er nok ikke langt unna.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 11:24   #218
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Takk for tips! Jeg prøver å titte der nå, men jeg får bare beskjed om at den ikke finner varene når jeg klikker meg inn på de forskjellige vinterdressene?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 11:34   #219
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.854
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Takk for tips! Jeg prøver å titte der nå, men jeg får bare beskjed om at den ikke finner varene når jeg klikker meg inn på de forskjellige vinterdressene?


så rart for jeg fikk de opp.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 11:37   #220
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

så rart for jeg fikk de opp.

Fant ut av det nå. Den ville ikke med Firefox, men det gikk bra med Safari.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no