Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

:bryter sammen og tilstår:

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-09, 09:12   #21
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: :bryter sammen og tilstår:

Hehe. Jeg liker også Rihanna. Men jeg er kjent for å ha en veldig merkelig musikksmak da.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 09:14   #22
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: :bryter sammen og tilstår:

Jeg føler jeg "oppdaget" Please don't stop the music.

Men så kom Um-a-rellah ...

Hun er dog bedre enn Beyondce.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 09:16   #23
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: :bryter sammen og tilstår:

Mens jeg liker disse, og gynger i takt i bilen heim fra jobb når de spilles:


(Kilde:
(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)
)



(Kilde:
(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)
)


(spesielt siste var en sismesisk tvillingkamel)


Sist redigert av Dronningen : 14-09-09 kl 09:32.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 09:17   #24
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: :bryter sammen og tilstår:

Det finnes sterke medisiner mot slikt ac.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 09:22   #25
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: :bryter sammen og tilstår:



Neida. Liker henne jeg og. Ingenting å være flau over det da. Eller?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 09:57   #26
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: :bryter sammen og tilstår:

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Fordelen med å være gammel, man vet ikke hvem dette er engang.

Jeg er gammel, og jeg veit hvem det er.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 09:57   #27
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: :bryter sammen og tilstår:

Jeg er forøvrig ingen stor fan av henne, men skjønner dog ikke at det skal være noe flaut å like henne.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 10:01   #28
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: :bryter sammen og tilstår:

Oi.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 10:03   #29
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: :bryter sammen og tilstår:

Under my umbrella-e-e-e-ella-ella-e-e-e-e :nynner:

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 10:16   #30
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: :bryter sammen og tilstår:

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.



Er ikke alene.


Jeg vant Eminems samleplate "Encore" i en konkurranse på P3, og spiller den overraskende ofte.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 10:20   #31
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: :bryter sammen og tilstår:

Jeg startet linken om Damli Åberget.
:har satt på Jokke som motgift:

  Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 10:38   #32
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: :bryter sammen og tilstår:

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men listerap er mer stuerent enn listepop, altså. :Eminem-fan:

Det er forskjell på listerap også. Eminent er helt stuerent i min bok. Jaa9 og OnklP eller Erik og Kriss, derimot.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 10:40   #33
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: :bryter sammen og tilstår:

Jeg er i utgangspunktet fan av Eminem. Jeg har alle skivene.

Men jeg har gitt opp nå jeg altså. Jeg greier ikke å like en artist som synger om å rive fostere ut av livmora på kvinner fordi han synes nevnte kvinne er teit.

  Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 10:44   #34
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: :bryter sammen og tilstår:

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Det er forskjell på listerap også. Eminent er helt stuerent i min bok. Jaa9 og OnklP eller Erik og Kriss, derimot.

  Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 10:51   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: :bryter sammen og tilstår:

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Men jeg har gitt opp nå jeg altså. Jeg greier ikke å like en artist som synger om å rive fostere ut av livmora på kvinner fordi han synes nevnte kvinne er teit.

Eminem-låt?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 10:53   #36
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: :bryter sammen og tilstår:

Kan noen opplyse meg om Erik og Kriss? Er det ironisk? Eller irånisk? Selvironisk Eller blodig alvor? Hva er konseptet? :oppriktig undrende:

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 11:00   #37
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: :bryter sammen og tilstår:

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Eminem-låt?

Jepp.

(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)


Eller med teksten her.

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

  Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 11:02   #38
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: :bryter sammen og tilstår:

Det hjelper ikke om det er ironi kjenner jeg - det er over streken.

Og Rihanna skal han visst tisse på også.

  Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 11:27   #39
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: :bryter sammen og tilstår:

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Den er jævlig, men den er hundre ganger bedre enn den majahi-sangen hun har laget en grusom cover av.

Men Rihanna har ikke laget noen cover av denne sangen. T.I har samplet denne sangen og fått Rihanna til å synge på refrenget. :rettskalværerett:

Jeg synes forøvrig Rihanna er en kul og dyktig dame jeg. Ikke all musikken som er like bra, men den dama kan iallefall å synge live. I motsetning til så altfor mange andre.

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 11:51   #40
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: :bryter sammen og tilstår:

Det går helt fint det aC :klappepåhodet:

Jaggu verre ting du kunne likt.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no