Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Farger på "stæsj"

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-06, 13:45   #21
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Farger på "stæsj"

Vi har mørkegrått kjøkken, svart firkantet spisebord fra Bolia med svarte skinnstoler til og Slettvoll-sofaer i en slags beige, samt en sjeselong i brunt. Vi har masse rødt pyntestæsj på kjøkken/stue (åpen løsning); potteskjulere og lysestaker i rødt glass fra Ikea, rød blender (fortsatt ubrukt...men veldig dekorativ ) osv. Har også en del hvitt og lyst på dekorasjonsfronten og lampene er enten spotter eller i hvitt.

For å sprite opp sofaene, som før hadde beige og hvite puter, kjøpte jeg disse putene hos Kid. Det ble skikkelig kult



samt rød (som de tydeligvis ikke har mer ettersom de ikke har bilde )

De er i microfiber-lookalike Og finnes også i turkis, lyseblå, svart, div. grønn osv.

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 00:28   #22
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger på "stæsj"

Marineblått er ikke en hot interiørfarge. Dersom du finner noe er det ofte med maritimt preg - hvite/offwhite anker, stjerner (a la Lexington)ol.
Jeg ville ha marineblått sommeren for1 1/2 år siden og endte opp med å kjpe velour på Åhlens, og sydde puter selv.
Disse mikset jeg med hvitt, rødt, lyseblått og rosa (litt Marthas Vineyar/amerikansk østkyst feriehus-stil).

Ellers er jeg glad i brunt i alle nyanser og litt "sære" grønnfarger - ikke lime - den er for sterk.


dette er Lexington


Dette er Gant Home

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 09:04   #23
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farger på "stæsj"

MArineblått og turkis er lekkert sammen

Jeg har stæsjet i gull og brunt i salongen
Planen var dyp lilla, men ombestemte meg da jeg falt helt for de gullputene med perler

I den andre sofaen har jeg brunt pg varm grått

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 21:52   #24
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.097
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farger på "stæsj"

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg har stæsjet i gull og brunt i salongen
Planen var dyp lilla, men ombestemte meg da jeg falt helt for de gullputene med perler

Det skulle jeg likt og sett! Jeg har hang up på alt det gyldne for tiden.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 21:53   #25
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Farger på "stæsj"

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Det skulle jeg likt og sett! Jeg har hang up på alt det gyldne for tiden.

Angelique oppfordres herved til å legge ut bilder.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 22:09   #26
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.097
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farger på "stæsj"

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Angelique oppfordres herved til å legge ut bilder.

Jeg fant faktisk bilde... i tråden hennes om det nye huset .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 00:11   #27
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Farger på "stæsj"

Jeg har et par av denne i rød og orange.





Et par av disse i plomme.



Og denne, men i rød, orange og plomme.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 12:50   #28
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger på "stæsj"

Den nederste var kjempefin Pastill! Hvor har du kjøpt den? Kan jeg "herme"?

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 13:00   #29
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farger på "stæsj"

Min sofa er beige/veldig lys...
I den har jeg stort sett noen islyseblå linputer (ikke turkis)

I julen har jeg hatt disse: (ikea)


Sist redigert av Mandarin : 05-01-07 kl 13:56.
Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 13:51   #30
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger på "stæsj"

Stæsjet er mørkebrunt og beige, og noe sort.
Har lyse møbler, og lys brunish sofa.

Det skjer ikke at det kommer noe råsa, turkis eller lime i mitt hjem utover det turkise på kontoret.
I hvert fall ikke før jeg får ny sofa.

Jeg liker også blått, vimjer; du får kjøpe stoff og finne frem symaskinen!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 14:18   #31
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger på "stæsj"

Jeg har samlet på puter og duker i turkis den siste tiden. Ikke mye, men nok til å gi et litt turkis preg på stuen.

Jeg har også endel i oransje, men det er mest til borddekking.

Nå har jeg ikke en helt enhetlig stilig stue da, så det kan godt være litt oransje i en krok og turkis i en annen.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 14:32   #32
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Farger på "stæsj"

Her er stæsjet så kjedelig som eggehvitt og brunt. Har svart sofa og ingen gardiner (!), men trehvite lister rundt hvinduet. I jula var det mye rødt her da.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 14:45   #33
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger på "stæsj"

I første etasje har vi brun sofa, og rødt/oransje "stæsj"




Oppe går det i lime og lilla

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 02:28   #34
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farger på "stæsj"

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Hvilke farger har dere på puter, duker, lys etc?

Jeg har vært på den butikkrunden for å finne pledd, puter o.l i marineblått, men til ingen nytte.

Er jeg umoderne?

Du er i alle fall ikke umoderne, for marineblått er klassisk, tidløst og stilig. Jeg har selv endel marineblått, og jeg forstår ikke helt at du ikke finner noe i den fargen Lexington, Gant m.m. har masse tekstil i bl.a. marineblått. Lys i marineblått får du kjøpt "overalt". Ensfarvede marineblå puter finnes på IKEA.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 02:40   #35
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger på "stæsj"

Vi har stæsj i brunt, beige og orange.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 17:48   #36
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Farger på "stæsj"

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Den nederste var kjempefin Pastill! Hvor har du kjøpt den? Kan jeg "herme"?

Indiska.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 17:58   #37
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Farger på "stæsj"

Alle møbler er i eik, sofa i sort og stæsj og gardiner går i beige.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 20:05   #38
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farger på "stæsj"

Har hvite gardiner, og spriter opp med litt grønt og rosa.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 22:52   #39
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.097
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farger på "stæsj"

Jeg har akkurat sydd hvite florlette gardiner i ekte bestemorstil og er i gang og syr puter i gullbrokade .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 22:54   #40
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.121
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farger på "stæsj"

Jeg har akkurat kjøpt duker og puter i grønt. Har også en brun pute. Er litt lei turkis.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no