Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-08, 22:36   #21
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Så bra at han var pålitelig da!

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 22:44   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.987
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Jeg har solgt en del ting på finn, og har nå lært:

Den som først gir meg penger får det jeg selger.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 22:50   #23
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.787
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

selg til han som vil komme og hente!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 22:54   #24
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Jeg har også solgt endel på finn. Jeg har aldri opplevd at de som sier de skal komme ikke kommer.

Vel, det ordnet seg jo til slutt da så! - og jeg vet iallefall at 1.mann til mølla får varen!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 23:02   #25
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Når jeg selger ting, og noen sier at de f.eks. vil komme å se på det dagen etter, så tar jeg bestandig et forbehold om at noen vil komme før å se på det. Gir bare beskjed om at jeg kontakter dem hvis det skulle være aktuelt, sånn at de allikevel får førsterette om de ønsker tingen veldig.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 23:08   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Vi har solgt i bøtter og spann på Finn og er jo stort sett fornøyde, men vi har hatt flere negative opplevelser med folk som ikke kommer til avtalt tid og som ikke ringer og sier fra heller. Ei dame ville ha et kjøleskap vi skulle gi bort i forfjor, og min mann tok seg fri noen timer fra jobben for å være hjemme da hun kom siden hun kun kunne da. Tror dere dama kom? Eh, nei. Fy faen så forbanna min mann ble. Han ringte henne jo først, men fikk ikke svar.
Senere på kvelden gikk vi ut, og i syvtiden på kvelden ringte en mann. Han var visstnok en kamerat av denne dama og kom ikke med noen unnskyldning men spurte om han kunne komme og hente kjøleskapet nå? Nei, vi var jo ute og kom ikke til å komme hjem på et par timer. Da ville han komme i 12-tiden neste dag, men ingen av oss var hjemme da og min mann nektet å ta fri jobben ENDA en gang pga. folk som ikke dukker opp.
Da spurte faen meg mannemennesket om vi kunne legge NØKKELEN vår under matta slik at han kunne låse seg inn og hente det.
Da mannen min (selvsagt) nektet på dette og sa at han kunne komme på kvelden heller, ble denne mannen dritsur og mente vi behandlet "kunder" dårlig osv osv. Jeg blir helt matt ...

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 23:15   #27
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Mange rare. Tenk å klage på kundebehandlingen når en ting skal gis bort da. Jeg har opplevd en gang en mann som ville ha skiboksen vår så desperat at han kjørte 10 mil sent på kvelden, men han burde tenkt på å kjørt den bilen han faktisk skulle ha skiboksen til og som vi hadde sagt den passet til, for den passet nemlig ikke på bilen har kjørte. Endte med at han bare måtte ha den, og den ble surret godt fast med ledning i bakenden.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 01:49   #28
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Vanlig skikk og bruk - og avtaleloven - gjelder ikke på Finn.no. *erfaren*

Det er bedre med penger i hånden enn bullshit i telefonen.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 20:07   #29
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Dette er håpløst på Finn. Etter noen dårlige "holde av erfaringer" sier jeg nå til de som kontakter meg at de første som kommer med penger og henter tingen får den.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 20:14   #30
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Salg av seng - hva er riktig å gjøre?

Jeg er enig med alle de andre!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no