Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Badedrakt som passer ei med "kjerringfasong", men som ikke vil se ut som ei?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-17, 21:52   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Badedrakt som passer ei med "kjerringfasong", men som ikke vil se ut som ei?

Ja, skjønner dere hva jeg mener?

Jeg trenger en badedrakt som holder ting iitt på plass, men jeg har ikke lyst til å se ut som jeg er 80 år. Hvor kan jeg finne en slik drakt?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-17, 00:18   #2
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Badedrakt som passer ei med "kjerringfasong", men som ikke vil se ut som ei?

Zoggs har mange fine, jeg liker denne veldig godt og de har mange andre hos klubben.no

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-17, 00:25   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badedrakt som passer ei med "kjerringfasong", men som ikke vil se ut som ei?

Jeg er veldig usikkker på om jeg skjønner hva du mener. Men jeg har hvertfall denne badedrakten fra Ellos, og den har veldig god hold-in effekt.

http://m.ellos.no/ellos-beachwear/ba...=323425&page=0

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-17, 00:30   #4
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Badedrakt som passer ei med "kjerringfasong", men som ikke vil se ut som ei?

Ellos holder bare en sesong, jeg kjøpte fra dem for en stund siden, men det ble med en sesong. Zoggs har hold-in og hold på plass og varer lenge.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-17, 00:31   #5
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badedrakt som passer ei med "kjerringfasong", men som ikke vil se ut som ei?

Vel, min er 4-5 år.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-17, 00:44   #6
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Badedrakt som passer ei med "kjerringfasong", men som ikke vil se ut som ei?

Søk på ebay: underwired hold in swim suit

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-17, 02:05   #7
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Badedrakt som passer ei med "kjerringfasong", men som ikke vil se ut som ei?

Jeg har en som ligner veldig på denne fra figleaves http://www.figleaves.com/uk/figleave...wear-swimsuits Er ca. 3 år siden jeg kjøpte min, så finner ikke akkurat samme fargene. Men jeg er iallefall fornøyd og har fått komplimenter på den.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-17, 07:34   #8
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Badedrakt som passer ei med "kjerringfasong", men som ikke vil se ut som ei?

Jeg har hatt to badedrakter fra Ellos som slett ikke tålte klorbadevann. De gikk nærmest i oppløsning etter kort tids bruk.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-17, 07:39   #9
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badedrakt som passer ei med "kjerringfasong", men som ikke vil se ut som ei?

Takk for tips! Jeg skal bruke den i klor, så den bør tåle slikt.

Pamina: Den du la inn bilde av ser fin ut, men hvordan er den for sånne uten struttepupper? Holder sen ting på plass?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-17, 08:32   #10
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Badedrakt som passer ei med "kjerringfasong", men som ikke vil se ut som ei?

De holder seg på plass, synes jeg, mine strutter ikke lenger.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-17, 15:48   #11
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badedrakt som passer ei med "kjerringfasong", men som ikke vil se ut som ei?

Takk, jeg er litt skeptisk til slike som ikke har spiler.

zinatra: Fin badedrakt, men halterneck funker ikke på den dumme nakken min. :knirk:

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-17, 23:59   #12
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Badedrakt som passer ei med "kjerringfasong", men som ikke vil se ut som ei?

Den har en stivere padding som ligger rundt puppen og en god strikk som holder ting på plass. Det er butikker som fører zoggs i Norge, se om du finner en i nærheten så du får prøvd. Eller så er Ebbesen og Jebsen i Oslo den ultimate butikken for badetøy når det kommer til utvalg og ulike kroppslige behov.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-17, 00:06   #13
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Badedrakt som passer ei med "kjerringfasong", men som ikke vil se ut som ei?

Okkje kjøp sånne med skjørt! Det gjorde eg, og drakta fylte seg liksom med vatn på rare plasser så ho vart tung og ekkel og tørka aldri. Fekk lette angstanfall av den badedrakta.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-17, 00:35   #14
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Badedrakt som passer ei med "kjerringfasong", men som ikke vil se ut som ei?

Synes de har bra utvalg på sånne damebutikker hvor de har skikkelig undertøysavdeling. Altså "damebutikk", ikke HM og sånt. Der har de gjerne også ansatte som kjenner kundenes behov for å løfte og støtte og denslags.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-17, 10:48   #15
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badedrakt som passer ei med "kjerringfasong", men som ikke vil se ut som ei?

Jeg fikk den (for meg) perfekte badedrakten i posten fra Boden i går. Den var utrolig fin på, og i kraftig stoff med mye struktur i. Det bidrar til å føle seg mindre naken, syns jeg. Og det gir badedrakten litt retro-følelse. Og så er det ett lag til med et stoff med holdin-effekt under. Altså ikke den badedrakten som tørker på et blunk, men perfekt når en kjerring vil føle seg ihvertfall litt fin på stranda! Den er ikke sånn halterneck som gjør vondt, for den holder seg oppe uavhengig av knyttingen.

Jeg har den i marineblå og hvite striper, men blåfargen er veldig mørk og kan oppfattes som svart.

http://m.boden.co.uk/en-gb/womens-sw...elize-swimsuit

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-17, 12:45   #16
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Badedrakt som passer ei med "kjerringfasong", men som ikke vil se ut som ei?

Jeg har denne her fra Boden: http://m.boden.co.uk/en-gb/womens-sw...orini-swimsuit
Den sitter veldig godt på, holder magen inne, og har padding til puppene. Jeg føler meg så stilig med den!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-17, 14:43   #17
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badedrakt som passer ei med "kjerringfasong", men som ikke vil se ut som ei?

Fine! Vet dere hvordan de takler klorvann?

Hvordan er de i størrelsen?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-17, 14:48   #18
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badedrakt som passer ei med "kjerringfasong", men som ikke vil se ut som ei?

Jeg bruker vanligvis 12 hos Boden, og har en bikini i den størrelsen. Med badedrakter er jeg alltid redd for at de skal bli for korte, da drar jo alt seg nedover og ting tyter ut. Pluss at det er ubehagelig. Så jeg gikk opp en størrelse i denne, og det var perfekt. Men du er jo ikke så høy, og kan sikkert bestille din vanlige størrelse.

Jeg fikk min i går, så den har ikke vært i noe slags vann ennå. Så det vet jeg ikke. Jeg bader ikke mye i klorvann, så jeg kommer nok ikke til å utsette akkurat denne for det. Men vanligvis tåler jo badedrakter av god kvalitet det, da.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-17, 14:56   #19
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badedrakt som passer ei med "kjerringfasong", men som ikke vil se ut som ei?

Jeg bestilte den badedrakten Pamina viste bilde av over her fra klubben.no i min vanlige størrelse og opplevde også at den ble for kort, så det spørs om jeg også bør gå opp et størrelse hvis jeg skal bestille.

Veldig fin var den i alle fall!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-17, 16:26   #20
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badedrakt som passer ei med "kjerringfasong", men som ikke vil se ut som ei?

Triumph har ok syns jeg. Og så har jeg vært på figleaves.com men det tar tid og er dyrt og størrelser er vanskelig ass.

Hva med denne? Ingen vil kalle deg kjerring!
http://www.figleaves.com/uk/freya-sw...wired&start=29

Knis. Jeg erter. Men det er mange fine og god oversikt/inspirasjon.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.

Sist redigert av Agent Scully : 05-03-17 kl 16:40.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no