Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Armbåndsur, herre

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-17, 17:36   #1
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Armbåndsur, herre

Om man hadde 12 000,- for å bruke på et herreur, hva ville herren da ha, tro? Ikke spesielt opptatt (overhodet ikke) av ur, tenker jeg vi sier ) Ikke behov for smartklokke i jobbhverdagen (eller hverdagen forøvrig, og trives supergodt med 2000-kroners klokka han har.
Må kjøpes hos Protid, så begrenes av merkene der (men tror de har et greit utvalg i merkene de fører).

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 17:49   #2
lego
bygger
 
lego sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
Innlegg: 280
lego er litt kul
Standard

Sv: Armbåndsur, herre

Mekanisk ur.

lego er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 17:53   #3
lego
bygger
 
lego sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
Innlegg: 280
lego er litt kul
Standard

Sv: Armbåndsur, herre

Eksempelvis https://www.longines.com/watches/her.../l4-795-4-78-2

lego er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 17:54   #4
lego
bygger
 
lego sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
Innlegg: 280
lego er litt kul
Standard

Sv: Armbåndsur, herre

Men hvorfor bruke så mye på klokke hvis mannen ikke har interesse?

lego er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 17:58   #5
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Armbåndsur, herre

Min mann ville hatt en garmin fenix 5 hr, og brukt den som armbåndsur og treningsur.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 17:59   #6
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Armbåndsur, herre

Opprinnelig lagt inn av lego, her.

Men hvorfor bruke så mye på klokke hvis mannen ikke har interesse?

Det er "gullklokke" for 25 års iherdig innsats hos arbeidsgiver.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 18:07   #7
lego
bygger
 
lego sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
Innlegg: 280
lego er litt kul
Standard

Sv: Armbåndsur, herre

Skal det være et ur som brukes til dress? Dykker, fly, osv. Lenke eller reim, farge på skive, romertall eller vanlige. Ikke tall men markeringer? Sjekk ut nettsiden til Protid og se hva de har.

lego er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 18:10   #8
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Armbåndsur, herre

Opprinnelig lagt inn av lego, her.

Skal det være et ur som brukes til dress? Dykker, fly, osv. Lenke eller reim, farge på skive, romertall eller vanlige. Ikke tall men markeringer? Sjekk ut nettsiden til Protid og se hva de har.

Akkurat. Der har du spørsmålene han ikke aner svaret på.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 18:20   #9
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Armbåndsur, herre

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Akkurat. Der har du spørsmålene han ikke aner svaret på.

Kanskje herren burde bruke pengene på et ur til sin kone i stedet?

Ellers er det verdt å prøve å selge gavekortet, hvis det er lov. Det er jo rimelig meningsløst å skulle bruke så mye penger på noe man ikke har bruk for.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 18:28   #10
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Armbåndsur, herre

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Kanskje herren burde bruke pengene på et ur til sin kone i stedet?

Ellers er det verdt å prøve å selge gavekortet, hvis det er lov. Det er jo rimelig meningsløst å skulle bruke så mye penger på noe man ikke har bruk for.

Konemor er heller ikke noe klokkemenneske
Han kunne faktisk valgt et gavekort på kr. 8000,- men jeg tror han innerst inne har lyst på en litt pen klokke.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 18:33   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Armbåndsur, herre

Jeg er veldig glad i TAG Heuer (og det er mannen min også) - det tror jeg er en av de bedre du får i den prisklassen. Klassisk, ikke for flashy, men står seg godt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 18:35   #12
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Armbåndsur, herre

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg er veldig glad i TAG Heuer (og det er mannen min også) - det tror jeg er en av de bedre du får i den prisklassen. Klassisk, ikke for flashy, men står seg godt.

Takk for tips, jeg satt faktisk akkurat og så på de, og har plukket ut et par-tre aktuelle jeg skal foreslå for han.
Likte godt det "rolige" designet på de.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 18:44   #13
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Armbåndsur, herre

Omega.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 18:57   #14
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Armbåndsur, herre

Jeg liker også TAG. Også har jeg en longines jeg er veldig fornøyd med - tror den heter conquest. Kommer i herreutgave også.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-17, 23:09   #15
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Armbåndsur, herre

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg er veldig glad i TAG Heuer (og det er mannen min også) - det tror jeg er en av de bedre du får i den prisklassen. Klassisk, ikke for flashy, men står seg godt.

Enig, veldig flotte!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-17, 00:42   #16
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Armbåndsur, herre

Spør mannen til vår felles venninne I/E!

Jeg er ikke noe klokkemenneske selv, men liker også både Omega og TAG. Men igjen, jeg er ikke osv.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-17, 12:39   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Armbåndsur, herre

Bare som parantes, jeg skar gjennom og kjøpte en TAG til min far som vår felles 50-årsgave, hele min familie (inkl han) lurte på om jeg hadde fått drypp. Ingen kunne skjønne at det var verdt å bruke 10 000 på et armbåndsur.

Det er 16 år siden, og han har brukt den hver dag siden, fått masse komplimenter og har plutselig blitt en liten klokkesnobb. Virkelig vellykket gave, as it turned out.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no