Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Drikker du mer eller mindre alkohol i dag enn for 10 år siden?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvordan er alkoholvanene endret de siste ti årene?
Drikker samme mengde som før/like ofte/sjelden/mye/lite 43 26,06%
Drikker mer. 49 29,70%
Drikker mindre. 72 43,64%
Ufint spørsmål. Jeg vil ikke svare. Men jeg vil gjerne trykke på et alternativ allikevel. 1 0,61%
Deltakere: 165. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-17, 09:54   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Drikker du mer eller mindre alkohol i dag enn for 10 år siden?

Mange av oss er enten på vei inn i førtiårene nå, eller har vært der i noen år allerede. Da vi kom til FP var det tredveårene som gjaldt. Den gang da var det mye "ah, fredag, rødvin!"-innlegg. Ikke like mye nå. Er det fordi vi gikk lei av all rødvinsoutingen her og på facebook? Har vi (eller, dere andre i hvert fall) større barn og morsommere liv nå, slik at helgevanene er endret? Fortell, fortell! Drikker vi mer? Mindre? Like mye eller lite?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 09:56   #2
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Drikker du mer eller mindre alkohol i dag enn for 10 år siden?

Kommer det poll?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 09:58   #3
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Drikker du mer eller mindre alkohol i dag enn for 10 år siden?

Vel, jeg drikker definitivt mindre nå som 31 åring enn da jeg var 21.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 09:58   #4
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du mer eller mindre alkohol i dag enn for 10 år siden?

Jeg drikker nok mindre, tror jeg, uten at jeg noen gang har drukket veldig mye. Men jeg blir mer og mer var på dagen derpå, og merker også at alkohol påvirker søvn veldig negativt. Og det å ha en fin lørdag/søndag dagen etterpå, og det å sove nok, har begynt å trumfe veldig.

Jeg har akkurat hatt en hvit måned, og det har vært totalt uproblematisk.

Det skjer kanskje oftere at jeg tar bare ett glass, men til gjengjeld MYE sjeldnere at jeg tar 4-5-6-7.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 10:00   #5
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Drikker du mer eller mindre alkohol i dag enn for 10 år siden?

Jeg drikker mer nå enn for ti år siden. For ti år siden var jeg midt i gravid-ammende-småbarnsperioden og var mer eller mindre totalt avholdene i noen år. Nå drikker jeg et glass vin til maten et par ganger i måneden eller så, og litt mer til fest. Det blir ikke akkurat store mengder nå heller, men definitivt mer enn for ti år siden.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 10:00   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du mer eller mindre alkohol i dag enn for 10 år siden?

For akkurat 10 år siden drakk jeg nok mindre, ettersom jeg hadde en liten baby. For 11 år siden også, for da var jeg gravid og selvsagt totalavholdende. For 12-15 år siden, derimot, drakk jeg nok kanskje litt mer - i alle fall ofte litt større mengder da jeg først satte i gang. I tillegg var jeg nok oftere ute midt i uka og tok et par glass.

Nå drikker jeg så godt som alltid hver fredags- og lørdagskveld, og det akter jeg å fortsette med. Ett glass tar jeg meg aldri. Det blir flere, men det preger meg så å si aldri dagen derpå.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 10:02   #7
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drikker du mer eller mindre alkohol i dag enn for 10 år siden?

Mye mindre! Drikker ikke hver uke en gang, og hvis jeg vil kose meg velger jeg som regel Farris Bris.
Det er mye jeg syns er godt, men jeg liker dårlig hvordan jeg føler meg dagen derpå.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 10:02   #8
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du mer eller mindre alkohol i dag enn for 10 år siden?

For 10 år siden hadde jeg en unge på halvannet år, og hadde akkurat oppdaget at jeg var gravid på nytt. Men generelt, da jeg hadde baby, og ett- toåringer, var det veldig lite alkohol som ble drukket. Før dette var jeg student, og da var det mye happy gladfyll, og "ut på byen", ikke så mye slappe av med et glass rødvin foran tv.

Nå er det mye mer "ah, fredag, rødvin!" for min del enn det var for 10 år siden, men mindre vorspiel-haloi med venninner og koieturer med øl og whisky enn for 15-20 år siden. Akkurat perioden for 10 år siden var nok perioden med minst alkoholforbruk i mitt liv (etter at alkohol ble introdusert i 16-17-årsalderen), på grunn av svangerskap, amming og småbarnsstress. Men jeg tror kanskje folk er litt mer bevisst nå enn tidligere på å ikke oute alkoholkonsum i alle sammenhenger. Det ble litt mange "rødt i glasset"-innlegg på face og insta en periode, og folk begynner kanskje å innse den noe uheldige signaleffekten, etter hvert som yngre generasjoner dukker opp i det samme mediet. Her inne burde det ikke ha noe å si selvsagt, men det forplanter seg jo inn i våre totale holdninger, og påvirker helheten. Vi drikker sikkert like mye, men har ikke like stort behov for å formidle det til omverdenen som før. Er min lille mistanke.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 10-02-17 kl 10:10.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 10:04   #9
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du mer eller mindre alkohol i dag enn for 10 år siden?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Nå er det mye mer "ah, fredag, rødvin!" for min del enn det var for 10 år siden, men mindre vorspiel-haloi med venninner enn for 15-20 år siden.

Jepp, akkurat sånn. Den fredagsvinen er hellig.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 10:05   #10
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du mer eller mindre alkohol i dag enn for 10 år siden?

Jeg drikker mer enn for ti år siden, for da var jeg ennå (i en alder av 32 ) ennå ikke ute av min ekstremprektige ungdomstid. Men jeg drikker mindre enn jeg gjorde i min nå-er-det-fest-og-litt-35-års-krise-periode. Jeg orker mindre dagen-derpå, men jeg er fryktelig glad i vin, ikke minst matchet med mat, så det er ikke som om jeg er tilbake i ungdommen på noen måte.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 10:05   #11
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drikker du mer eller mindre alkohol i dag enn for 10 år siden?

For ti år siden var jeg gravid - ergo drikker jeg mer nå.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 10:06   #12
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Drikker du mer eller mindre alkohol i dag enn for 10 år siden?

Jeg var student for 10 år siden og nå har jeg baby, drikker uten tvil mindre nå.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 10:07   #13
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drikker du mer eller mindre alkohol i dag enn for 10 år siden?

Jeg drikker mindre.
I forhold til hyppigheten vet jeg ikke, har aldri drukket særlig ofte. Men når jeg først drikker stopper jeg mye tidligere.
Som for Polyanna skal det mindre og mindre til før alkoholens negative dagen-derpå symptomer melder seg, og det orker jeg rett og slett ikke. Derfor holder jeg meg som regel til en eller to enheter. (Ikke helt uten unntak selvsagt.)

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 10:08   #14
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drikker du mer eller mindre alkohol i dag enn for 10 år siden?

Omtrent det samme tror jeg. Jeg drikker ikke alkohol så veldig ofte, men kan godt ta en drink eller fem hvis humøret er der og anledningen byr seg. Jeg drikker kanskje alkohol i gjennomsnitt en gang i mnd. Det meste av inntaket finner sted om sommeren og i Desember.

Sammenlignet med for 15 år siden drikker jeg veldig lite. Eldste er 14.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 10:09   #15
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du mer eller mindre alkohol i dag enn for 10 år siden?

Eg drikke kanskje ikkje meir, men eg drikke oftare. For 10 år sida var eg meir på fest og fanteri men drakk sjeldent et glass rødvin fredagskvelden. No er eg aldri/svært sjeldent på fest men elske fredag-rødvin-sofa-konseptet.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 10:16   #16
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Drikker du mer eller mindre alkohol i dag enn for 10 år siden?

Litt vanskelig å svare. Det har direkte sammenheng med at for 10 år siden hadde jeg baby på 6 måneder, og drakk da ett glass vin nå og da.

Men sånn generelt: jeg drikker nok like _ofte_ som før, det vil si litt vin hver uke, men jeg drikker sjeldnere mengder med vin. Og sjeldnere "ut med venninner for noen glass", jeg har også havnet på den at det er så deilig å ikke være sliten lørdag eller søndag morgen. Så alt i alt, like ofte, mindre volum. (og innimellom går det helt galt)

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 10:17   #17
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du mer eller mindre alkohol i dag enn for 10 år siden?

Jeg er jammen ikke sikker.
Jeg tror faktisk vi var flinkere til å få vin til maten og spise med venner og slikt før. Da vi bare hadde ett barn ...
Nå er det mange flere unger involvert, og da blir det ikke til.

Jeg har som mål å drikke mer, da.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 10:19   #18
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.102
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Drikker du mer eller mindre alkohol i dag enn for 10 år siden?

For akkurat 10 år siden lå jeg på barsel, hehe.
Men sånn før jeg ble gravid, så tror jeg at jeg drikker ca samme som nå. Kanskje litt mer før, men ikke veldig mye mer. Tror jeg. En skikkelig fest i ny og ne, noen ganger vin i helger men ikke hver helg.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 10:20   #19
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.847
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drikker du mer eller mindre alkohol i dag enn for 10 år siden?

Jeg hadde små barn på den tiden og var nok mest opptatt på soving.
Men jeg drikker enda mindre nå enn for 10 år siden. Så og si ingenting.

Drakk fra meg i tenårene og alenetilværelsen jeg hadde i 20-årene.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 10:22   #20
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.386
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drikker du mer eller mindre alkohol i dag enn for 10 år siden?

Jeg tror det er mye det samme inntaket totalt, har kanskje endret tidspunkt og hva som drikkes. Nå er det gjerne fredagspils og litt rødvin til maten på lørdag, men litt sjeldnere enn før. Jeg er oftere på arrangement i jobbsammenheng som inkluderer god middag og rikelig tilgang på alkohol da.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no