Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Slå meg i hodet med noe hardt

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-06, 20:10   #21
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Jeg har sagt fra tydelig til familien at jeg samler IKKE på juleservise! Det er mye bedre fylle skapene med et nøytralt service, som passer til rødt men som også kan brukes resten av årets 365 dager.


Sist redigert av Nooria : 12-10-06 kl 21:55.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 20:14   #22
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg har sagt fra tydelig til familien at jeg samler IKKE på juleservice!

Litt juleservice går jeg ikke av veien for. Men juleservise - nei takk.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 20:59   #23
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Så langt er det én for og resten imot? Litt til nå, så kanskje jeg tipper over og tar til vett.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:13   #24
Gyda
Fullverdig medlem
 
Gyda sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 76
Gyda er litt kul
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Ta til vett..!

__________________
As you journey through life take a minute every now and then to give a thought for the other fellow. He could be plotting something.
Hagar the Horrible
Gyda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:47   #25
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt


Tenk hvor mange andre fine serviser du kan bruke pengene (og plassen) på?

Hva slags servietter skal man bruke til et sånt service? Er det ikke bedre å ha et nøytralt service og heller kunne velge fritt blant servietter og tilbehør?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:50   #26
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

*slår deg i hodet med tekannen slik at den knuser og du ikke kan samle likevel*

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:53   #27
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Jeg ser for meg krig om tallerkenene ettersom det er forskjellig motiv på dem.
-JEG vil ha Timmi gresshoppe
- Neiii, *hyl og skrik JEEEEG skal ha Timmi

*knus* - problem solved.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:54   #28
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Gale, gale menneske. Dette må du ikke finne på å samle på. :dælje: :dælje: :dælje:

Hvis du bruker penger på dette har du mer penger enn godt er. Gi dem bort til et godt formål i stedet.

Ikke gjør det, skal du virkelig ha juleservise må du ihvertfall kjøpe noe som er pent og UTEN nisser, eller disney, eller gud-forby begge deler på. Håndmalt anbefales heller.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:55   #29
Sita
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: På et jorde
Innlegg: 44
Sita har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg ser for meg krig om tallerkenene ettersom det er forskjellig motiv på dem.
-JEG vil ha Timmi gresshoppe
- Neiii, *hyl og skrik JEEEEG skal ha Timmi

*knus* - problem solved.



*gjøre innlegget litt lengre*

Sita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:56   #30
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Litt juleservice går jeg ikke av veien for. Men juleservise - nei takk.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:58   #31
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Å, er det han? Svensk programleder? Og nå reklamerer han for juleservise. Ja, ja.

Det ble kanskje litt vel mange negative innspill nå, safran. Illustrasjonene var jo ganske fine, da.



Ja det er han ja. Det er han som er/var programmleder for Disneys Jul på svensk tv.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:58   #32
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Det er virkelig grusomt, safran. Jeg trodde virkelig at du hadde bedre smak.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:59   #33
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Du kan si til mannen din at du tok til vett og fant ut at det var unødvendig å bruke penger på slikt, så du kjøpte heller noe til deg selv for pengene.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:01   #34
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Litt mer seriøs-Ru:

Kjøp et mindre glorete servise, som du heller kan piffe opp med tilbehør. Da går du ikke lei like fort, og det går ikke ut på dato.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 23:05   #35
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Jeg tror nok ikke dette er det smarteste du gjør, men du om det.

Men har du regnet på hvor dyrt det kommer til å bli? Greit nok at man får det første settet omtrent gratis, men etter det så koster det skjorta og en arm for en bitteliten tallerken.

Nei, finn deg heller et annet juleservise, et som ikke er så dyrt men minst like fint. Det skal jo tross alt bare brukes et par ganger i året.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 23:15   #36
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Egentlig trenger jeg ikke noe juleservise (eller noe annet, for den saks skyld). Jeg har et helt klassisk, kremfarget som passer til hverdags og fest. Og som jeg har piffet opp med lys og servietter og duk og sånn. Men jeg er så svak for disse motivene, og så dukket de plutselig opp på et servise.

Takk! Jeg tror det hjalp.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 23:35   #37
Heidi
Vaffel
 
Heidi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt



Jeg kan se for meg hvor koselig det er for ungene, men ...iiiiiik! Enda godt du har tatt til vettet.

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 23:40   #38
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Det er virkelig grusomt, safran. Jeg trodde virkelig at du hadde bedre smak.

Samme her. Jeg lo nesten da jeg så det. Sårri.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 23:43   #39
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Samme her. Jeg lo nesten da jeg så det. Sårri.

Jeg sa jo at dere skulle slå meg i hodet!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 23:50   #40
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Jeg vet du tåler det, derfor sier jeg akkurat hva jeg mener:
(det vil si, jeg sa det ikke - jeg illustrerte det)

Jeg kjøper ikke argumentet om at juleserviset bare kan brukes noen dager i året, for jeg har selv komplett PP-jul.
Likevel må jeg bare gjenta hva jeg mente om dette Disney-serviset.. Det var virkelig ekkelt og skikkelig amerikanisert.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no