Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Lønner det seg å kjøpe veske på nett?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-09, 10:44   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lønner det seg å kjøpe veske på nett?

Jada, et "hvor mye koster en bil"-spørsmål. Men noe generelt kan man kanskje si om å kjøpe dyre vesker så rimelig som mulig?

Jeg ønsker meg altså en ny, fin veske. Jeg har sett på noen få, Mulberry, Marc Jacobs etc. Prisene er heavy, så jeg tenkte det kunne lønne seg å kjøpe på internett. Men en liten surfetur på Net-a-porter gav inntrykk av at prisene er stive der også. Finnes det noen golden rules for kjøp av designervesker i forhold til pris - og ikke minst at man er sikker på å få ekte vare?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 10:47   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lønner det seg å kjøpe veske på nett?

Jeg har tittet litt på net-a-porter, og medregnet toll og alt det andre så syns jeg ikke de blir noe særlig billigere. Det kan jo hende at ebay er bedre sånn, men hvordan man skal finne ut om det er ekte vare der vet jeg ikke. Jeg var rett og slett ikke til hjelp i det hele tatt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 10:47   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lønner det seg å kjøpe veske på nett?

Jeg har kjøpt den siste vesken min (Coccinelle) fra www.yoox.com. Her er alt ekte, og de selger mye fjorårsvarer fra italienske butikker til reduserte priser. Det er et hav av vesker der, så kanskje du finner noe du liker? Jeg betalte ca 2200 til sammen for veska, porto og toll. De sender med UPS, og tollregningen kommer i posten fra UPS en uker eller så etter at du har mottatt varene.

Jeg har også bestilt fra Net-a-porter, Marc by Marc Jacobs, der fikk jeg vesken til 3300 inkl. porto og toll, de er veldig ryddige og varene kommer raskt. Tilsvarende veske i Norge kostet rundt 4000.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 11:46   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lønner det seg å kjøpe veske på nett?

Jeg har kun kjøpt veske på nett fra Net-A-Porter.
Der vet jeg at jeg får ekte vare, samtidig som det er veldig rydding å handle der.
De trekker fra engelsk mva og legger til alt man skal betale inn til Norge, man får altså ingen egen tollfaktura i ettertid.
Varene kommer levert på døren etter to døgn.
Sammenlignet med prisene på vesker i Norge, ligger Net-A-Porter ca 10-15% lavere. Da har jeg sammenlignet med Oslo priser. Det er litt dyrere i Oslo/Sandvika enn feks Drammen hvor jeg nå kjøper Marc by MJ veskene mine.
Etter at Cara begynte å ta inn Marc by MJ har jeg kun kjøpt vesker og klær derfra.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 11:49   #5
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.796
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lønner det seg å kjøpe veske på nett?

Det er ikke toll på vesker. Men husk momsen.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 12:04   #6
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lønner det seg å kjøpe veske på nett?

Jeg kjøper designerveskene mine på www.my-wardrobe.com. Vanligvis venter jeg på salget som kommer om sommeren og omkring juletider (du får noen særtilbud når du først har handlet der en gang), men f.eks. min sorte Mulberry Bayswater kjøpte jeg til full pris. Den ble likevel noe rimeligere enn i norske butikker. Det går også fint å kjøpe direkte fra Mulberry på www.mulberry.com og fra Botkier på www.botkier.com.

Jeg har gjort et par designerveske-varp på ebay, og bortsett fra mitt første kjøp, hvor jeg fikk fake veske, har det gått bra. Men det er mye jobb å sette seg inn i hvordan de forskjellige modeller bør se ut (det kan også variere litt fra sesong til sesong), tråle gjennom alle annonsene og være med i budrundene. Mange selgere vil dessuten ha mer for veskene sine enn hva jeg har sett dem for på salg i nettbutikkene. Som med mange ebay ting kan veskene også lukte rart, av konserveringsmiddel, parfymeret såpe,... En av de deilige ting ved ny veske er nettop den guddommelige skinnduften.

Noen ting å se etter ved ebay kjøp:
* Styr generelt unna superluksus merker (Dior, Balenciaga, Louis Vuitton,...) og veldig populære modeller (f.ex. Mulberry Roxanne og Bayswater). Mindre poppis modeller er langt mer sikre satsinger.
* Fake vesker er ofte laget i bycast skinn: skinnmønstret er alt for regelmessig og skinnet er alt for blankt og blødt. Plastic på håndtakene og liten skinnprøve på vesken er også sikre tegn på fake. Ørtiførti garantikort er ikke garanti for noen ting. Eksempler på fake vesker - og andre fake ting - finder du på f.eks. www.ioffer.com.
* Tjekk selgers rykte (styr unna dem som har under 99% positive tilbakemeldinger eller under 100 tilbakemeldinger) og les de tilbakemeldinger vedkommende har fått. Hva har vedkommende ellers solgt (antikvariater har jeg bra erfaring med), og hva kan du læse av dodgy ting à la "thanks for the refund" eller at selger fikk masse ryktepoeng ved å kjøpe billige ting ?
* Styr unna selgere som skriver at de fikk vesken i gave.
* Betal alltid med Paypal, da kan du i det minste anlegge sak og få en del av pengene dine tilbake om det skulle være juks.

Som du ser, mye jobb å handle veske på ebay. På tross av, at de bruker dustete DHL holder jeg meg derfor stort sett til my-wardrobe.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 12:18   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lønner det seg å kjøpe veske på nett?

Jeg mente selvsagt moms, ikke toll.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 12:22   #8
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lønner det seg å kjøpe veske på nett?

To eksempler fra Yoox. De har delt varene mellom vår-sommer og høst-vinter. Her er det to vesker, en fra vår-sommer og en fra høst-vinter.

Costume National. 155 euro pluss 25 euro i porto pluss moms.


Chloe. 1090 euro pluss 25 euro i porto pluss moms.


Altså, her finner man vesker i alle prisklasser.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 12:31   #9
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lønner det seg å kjøpe veske på nett?

Tusen takk for supre tips!

Muad'Dib: Jeg tok en titt på My Wardrobe, og sjekket Mulberry Bayswater. Hvis jeg kjøper den hos My Wardobe i svart så må jeg ut med 550 GBP, som med dagens kurs blir 5753 kr. Dersom jeg kjøper den fra mulberry.com koster den 1200 Euro, som i dag tilsvarer 10 760 kr! Er du helt, helt sikker på at man får ekte vare fra My Wardrobe?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 12:38   #10
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lønner det seg å kjøpe veske på nett?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Hvis jeg kjøper den hos My Wardobe i svart så må jeg ut med 550 GBP, som med dagens kurs blir 5753 kr. Dersom jeg kjøper den fra mulberry.com koster den 1200 Euro, som i dag tilsvarer 10 760 kr!

Ooops. My bad. Jeg sammenlignet epler og pærer. Vesken fra mulberry.com til 1200 Euro var i kalveskinn. Den vanlige, svarte skinnvesken kostet 650 Euro. Det tilsvarer ca 5800 kr, så da er det ikke rare forskjellen.

Et spørsmål til: Dersom jeg nå først skal bruke så mye penger på en veske - er det dumt å kjøpe en klassiker som det? Bør jeg heller være litt mer spenstig? Som Shimmy Tote i lilla, også denne fra Mulberry?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 12:44   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lønner det seg å kjøpe veske på nett?

Skulle jeg brukt så mye på en veske ville jeg gått for en klassiker jeg kunne brukt masse til det meste. Ikke noe jeg kunne gått lei av. De veskene jeg bruker mest er to skinnvesker jeg har gitt endel for (en rød, og en rød-grønn-gul), og de holder stand mot både motebølger og smaksbølger. Jeg syns for øvrig ikke den lilla var så vill og gal at jeg lett kunne gått lei av den, så jeg hadde nok gått for den! Så sant du ikke går lei av lilla fort da.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 12:46   #12
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lønner det seg å kjøpe veske på nett?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.


Et spørsmål til: Dersom jeg nå først skal bruke så mye penger på en veske - er det dumt å kjøpe en klassiker som det? Bør jeg heller være litt mer spenstig? Som Shimmy Tote i lilla, også denne fra Mulberry?

Akkurat fra Mulberry har jeg gått for en slags klassiker. Jeg har en som heter Elgin, i svart. Den var en nyhet da jeg kjøpte den, og jeg vet ikke om de fremdeles har den i sortimentet, men jeg liker den veldig godt.

Skulle jeg kjøpt en til fra Mulberry ville jeg kjøpt en jeg likte formen på, i en farge jeg visste jeg kunne like lenge.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 13:14   #13
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lønner det seg å kjøpe veske på nett?

Det kommer an på høyden og stilen din, hva du trives best med i lengden. Jeg har 3 Mulberry Bayswater vesker (svart, oak og høyglans raspberry), bruker dem alle tre jevnlig og noen ganger to samtidig når jeg har mange bøker og ting å slepe med meg. Bayswater har perfekt størrelse til min macbook i futteral med et par bøker til. Synes du de blir litt kjedelige kan du henge nøkkelringe og annet veskepynt på. Jeg digger den stilrene, nette designen og synes at de bare blir endda flottere når de er litt brukt. Den oak-fargede kjøpte jeg på ebay, så jeg var litt nervøs da en skilteskrue falt av og jeg sendte den til reparasjon hos Mulberry. Men den kom kjapt tilbake, ferdig reparert og med ny støvpose, per kurer, helt gratis !

Botkier Trigger og Morgan er andre favoritter, som jeg har 3 stykker av. De har masse lommer og sågar en kjede som man kan feste nøkkelknippen på hvis man er glemsom. Har dog lest noen klager fra folk, som syntes de var for voluminøse og tunge (så kanksje ikke så passende for de som ikke fylder så mye i landskapet).

Siden jeg er glad i lilla, burgunder etc. har jeg mange lilla klær og bruker jeg mine lilla vesker mye. Mine høytelskede orange og mørkmintgrønne vesker bruker jeg sjeldent fordi de ikke passer til særlig mange av mine antrekk.

Ellers er jeg glad for lommer (Botkier er suverent på det). Veskene skal kunne stå opp uten at hele innholdet blir synlig og uten at den falder om. Og de skal kunne lukkes øverst så de ikke tømmes når de detter fra bilens forsete, og så tasketyvene skal jobbe litt for å få tak i lommeboken min.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 15:01   #14
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.061
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lønner det seg å kjøpe veske på nett?

Mulberry.com trekker ikke fra engelsk mva, så der hadde jeg styrt unna.

dette nettstedet kan du lese om forskjellige modeller, og hvilket bruk de passer til. Masse nyttige tips der også, for en som er på veskejakt.

Ellers så er vistnok dette nettstedet trygt å handle fra, hvis du ikke har noe i mot å kjøpe brukt.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 18:40   #15
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lønner det seg å kjøpe veske på nett?

Jeg har jo vist deg min flotte Dieselveske. Den kostet 45 kroner. Kjøpte den i Bulgaria, damen garanterte at den var ekte. Regner jeg med. (Jeg kan ikke språket der så godt).

  Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 19:55   #16
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lønner det seg å kjøpe veske på nett?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg har jo vist deg min flotte Dieselveske. Den kostet 45 kroner. Kjøpte den i Bulgaria, damen garanterte at den var ekte. Regner jeg med. (Jeg kan ikke språket der så godt).

Diessel, mener du vel ?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 20:05   #17
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lønner det seg å kjøpe veske på nett?



Muad'Dib - hvordan får du sjekket serienummerne til veskene for å sjekke autensitet på ebay?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 21:57   #18
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lønner det seg å kjøpe veske på nett?

Og først nå ser jeg at det er Monsoon som startet tråden og ikke Glitter. Monsoon har jo ikke hatt gleden av å se Dissellen enda i det hele tatt. :fortjener ikke bedre veske:

  Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 21:58   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lønner det seg å kjøpe veske på nett?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Og først nå ser jeg at det er Monsoon som startet tråden og ikke Glitter. Monsoon har jo ikke hatt gleden av å se Dissellen enda i det hele tatt. :fortjener ikke bedre veske:

Var det ikke en Deisel da?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 22:00   #20
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lønner det seg å kjøpe veske på nett?

Dere undervurderer Bulgarere. Er det bare rasister her kanskje?

De har skrevet det ganske ok altså.

Men den passer nok ikke helt inn, for det er ikke mulig å bære den i det rette grepet slik man skal nå.

Mulig det rett og slett er en herreveske egentlig også. Jeg har ikke sett noe ala for damer. Men den er akkurat så fake at jeg har bestemt at sånne regler ikke gjelder.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no