Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

3D-tv

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-13, 19:58   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.795
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

3D-tv

Vi kjøpte ny 3D tv /smart tv i dag, og kan ikke helt dette. Vises noen programmer i 3D? Har RiksTV og kabeltv canal digital. Rasket med oss en 3D DVD i full fart så barna fikk testet. Noen som kan opplyse meg litt?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 20:12   #2
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.982
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 3D tv

Veldig få kanaler som sendes i 3D, og tror ikke RiksTV har. Dyrt å produsere, krever ekstra kapasitet i sendingene.

Canal Digital (parabol) hadde en Discovery (eller var det National Geographic?)-helg med 3D-sendinger rett før jul.

Om det kreves noe spesielt av DVD-spilleren for å sende i 3D vet jeg ikke, men ville ikke forundre meg. Står det noe på esken til filmen? Vår smart tv har en egen 3D knapp på fjernkontrollen, og brillene må "paires" med TVen.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 21:02   #3
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.795
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 3D tv

Vi kjøpte ny DVD spiller som spiller sv 3D. Filmen vi også kjøpte var 3D. Hører om egen kanal i 3D på kabeltv, tror vi må ringe kundeservice og høre med dem i morgen.
Men stas med ny tv

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 21:07   #4
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: 3D tv

Grattis!
Vi fikk oss 3D tv i fjor, jeg er veldig imponert over kvaliteten!
Vi har ikke briller som må paires med tv, vi kan bruke vanlige 3D-briller som man bruker på kino.
Har også 3D bluerayspiller.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 18:48   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3D-tv

Vi får vår i hus nå til helgen, sannsynligvis.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 18:53   #6
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.795
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 3D tv

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Grattis!
Vi fikk oss 3D tv i fjor, jeg er veldig imponert over kvaliteten!
Vi har ikke briller som må paires med tv, vi kan bruke vanlige 3D-briller som man bruker på kino.
Har også 3D bluerayspiller.

Vi og kjøpte passiv 3D, de kan brukes til kinobriller av god kvalitet også. Jeg var kjempeimponert over kvaliteten, det må jeg si!
Passiv 3D var anbefalt, billigere i innkjøp enn de andre brillene som koster 500-1000 paret, og som må ha batterier. Så større sjans for at en haug med folk kan se samtidig. Straks 9 åringen kjøpte 3D pus med støvlene, og vil visst vise den i bursdag i slutten av mnd, så vi må non fort ut å kjøpe flere briller. Var med 4 stykk med tv.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 19:41   #7
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: 3D-tv

Vi har sikkert 10 par med briller, veldig greit da vi hadde familiebursdag med masse fettere og kusiner!
Vi har en del filmer for barn, men jeg har ikke sett noe særlig, før jeg kjøpte Polarekspressen til jul.
Den var utrolig fin i 3D.
Vi har den i kjellerstua og der kan vi få det skikkelig mørkt, som er en fordel.
Ungene spiller av og til i 3D, men jeg er litt streng på at det ikke blir for lenge eller ofte(tror ikke det er så bra for synet).

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 19:44   #8
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.795
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 3D-tv

H or kjøpte dere ekstra briller? Tips til steder å få tak i billige 3D filmer?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 19:48   #9
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: 3D-tv

Jeg tror vi kjøpte de der vi kjøpte tv'n, det fulgte med 4 og så kjøpte vi en 2-pak.
I tillegg hadde vi 4. Stk fra kinobesøk.
Filmer kjøper jeg på CDON.
Bruker gjerne tv-brillene på kino.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 08:25   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3D-tv

Vi får bare med 2 stk briller. Men til gjengjeld får vi 50 blurayfilmer OG Samsung 2-nettbrett på kjøpet.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no