Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Shit - telefonnummer og Elkjøp

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-11, 18:15   #1
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Shit - telefonnummer og Elkjøp

Jeg sitter å venter på at vaskemaskinen min skal dukke opp. Også innså jeg plutselig at jeg har skrevet feil telefonnummer på ordren. De kommer å ringer på døra likevel? Jeg ringte Elkjøp, men de var ikke særlig hjelpsomme. Det var for sent å endre nummeret, og hun trodde kanskje at de ringte på selvom de ikke fikk svar på tlf, men hun var ikke sikker.

De kommer å ringer på likevel, sant?

Og hvis noen hadde skrevet telefonnummeret sitt ca sånn: 47478995 (*fiktive tall) hadde dere klart å gjette at feilen var et 47 for mye (jada, Noen har brukt autofill og landkoden ble visst med).

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 18:17   #2
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shit - telefonnummer og Elkjøp.

Er riktig telefonnr lett å finne ved å søke på navnet ditt, da?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 18:18   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shit - telefonnummer og Elkjøp.

Nja, jeg har et ganske vanlig navn. Men sammen med adressen bør det jo være ganske enkelt, jeg står i katalogen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 18:19   #4
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shit - telefonnummer og Elkjøp.

Er det for situasjoner som denne du har laget nicket?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 18:21   #5
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shit - telefonnummer og Elkjøp.



Men altså. Jeg har bare to rene håndkler igjen. Jeg trenger vaskemaskinen min!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 18:26   #6
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shit - telefonnummer og Elkjøp.

Elkjøp altså.

Han ringte meg nå. De kommer om en halvtime. Smartingene.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 18:32   #7
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shit - telefonnummer og Elkjøp.

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Elkjøp altså.

Han ringte meg nå. De kommer om en halvtime. Smartingene.



Så bra det ordner seg!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 18:40   #8
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shit - telefonnummer og Elkjøp.

Så bra.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 18:45   #9
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shit - telefonnummer og Elkjøp.

Flinke hverdagsdetektiver.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 20:02   #10
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shit - telefonnummer og Elkjøp

Litt mer Elkøp-skryt: Jeg spurte om de tok av transportsikringer osv, og det gjorde de ikke hvis man ikke hadde betalt for montering. Men når de så hvor tingene skulle stå (i søyle) tok de de av likevel siden det hadde blitt for tungt for meg å flytte de på plass. Fine menneskene. De var riktignok ikke Elkjøp, men et budbilfirma, men flotte folk altså.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 21:39   #11
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shit - telefonnummer og Elkjøp

Du skal nok være glad det var et budfirma og ikke Elkjøp. De hadde neppe giddet og lete opp riktig telefonnummer

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 21:49   #12
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shit - telefonnummer og Elkjøp

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Du skal nok være glad det var et budfirma og ikke Elkjøp. De hadde neppe giddet og lete opp riktig telefonnummer

Fordi?

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 22:37   #13
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shit - telefonnummer og Elkjøp

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Fordi?

De gangene jeg har prøvd å få dem til å kjøre noe hjem for meg har de brukt tre forsøk før de gadd å komme i det hele tatt. Og da hadde de både riktig telefonnummer og adresse. Å gi beskjed om at man ikke kommer er bare heft og plunder forresten

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 23:59   #14
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shit - telefonnummer og Elkjøp

Og det var Elkjøp sine egne sjafører? Hm. De har outsoursa alle frakt tjenester så vidt meg bekjent. Bortsett fra noen lokale franchise butikker da. Der bruker de kanskje egne sjafører. Så kjedelig at du har den erfaringen da. Ringe og gi beskjed er en selvfølge.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 00:37   #15
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shit - telefonnummer og Elkjøp

Fakse: ikke for å forsvare Elkjøp men jeg vet ikke om en eneste Elkjøp butikk som har egne sjåfører. Aldri hørt om det, og jeg har jobbet det så.? Uansett, jeg syns det er håpløst å skjære alle over en kam.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 00:41   #16
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shit - telefonnummer og Elkjøp

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Fakse: ikke for å forsvare Elkjøp men jeg vet ikke om en eneste Elkjøp butikk som har egne sjåfører. Aldri hørt om det, og jeg har jobbet det så.? Uansett, jeg syns det er håpløst å skjære alle over en kam.

Jeg vet om 2 butikker som har det
Og de er mere hjelpsom en eks DHL og sånne nek biler

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 00:44   #17
Svampe
Superduperaktiv
 
Svampe sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 519
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Sv: Shit - telefonnummer og Elkjøp

Sist jeg handla på elkjøp kom det i taxi..

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 01:16   #18
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shit - telefonnummer og Elkjøp

Jeg deler Fakses fordommer mot Elkjøp. Faktisk så er det vel ingen butikker jeg har mindre tro på uansett hva det gjelder enn akkurat de.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 10:03   #19
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shit - telefonnummer og Elkjøp

Men Honda, det er butikker langt unna her jeg bor da helt sikkert. Og mulig det er franchise, og de er det ikke mange igjen av. De butikkene som er under HK får ikke bestemme mye selv.
Her i distriktet er det et varebilfirma som kjører ut for mange butikker, så butikkene har visse dager de frakter. Å ha en bil stående på butikken ville vært altfor dyrt da man ikke har så mange utkjøringer.

Uansett, jeg synes det er håpløst å skjære alle over en kam. Selv om alle gjør det med Elkjøp. Altså jeg er ikke spesielt glad i den kjeden, men når jeg jobbet der, og jeg hadde med det meste å gjøre i butikken, så hadde vi faktisk utrolig mange fornøyde kunder også, men de hører man aldri om. Og siden kjeden omsetter som den gjør så er de jo der de også.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 10:09   #20
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shit - telefonnummer og Elkjøp

Jeg er fornøyd altså. Så det finnes noen av oss også!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no