Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du mørkredd/husredd el?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du mørkredd/husredd?
Nei, jeg er ikke redd for noe (supertøff) 13 17,57%
Nei, men jeg tar forholdsregler når jeg går alene hjem 30 40,54%
Ja, jeg er redd for alt (superpingle) 17 22,97%
Jeg er bare mørkredd 11 14,86%
Jeg er bare husredd 5 6,76%
Annet 10 13,51%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 74. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-08, 23:47   #21
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du mørkredd/husredd el?

Både vi og barna har lært oss å leve med husspøkelsene våre..... TØFF!

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 23:48   #22
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er du mørkredd/husredd el?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Svarte "annet". Jeg tror jeg har sett litt for mange grøssere opp gjennom årene til å IKKE være litt felen

Felen!
:mimrer:

  Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 23:53   #23
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Er du mørkredd/husredd el?

jeg er nok mørkredd og husredd ja..
Men av og til kan jeg overraske meg selv med at jeg ikke er så redd likevel
Inntil jeg hører en lyd jeg mener ikke skal være der å da er det på`n igjen

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 00:30   #24
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du mørkredd/husredd el?

Litt mellom de to første. Jeg tar ingen spesielle forholdsregler her jeg bor nå, men på øde strekninger enkelte steder i byen ville jeg sikkert gjort det.

Ellers ikke så redd at det gjør noe, nei.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 00:41   #25
gethosmurfen
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 339
gethosmurfen er litt kul
Standard

Sv: Er du mørkredd/husredd el?

Jeg er litt redd når jeg går plasser det ikke er gatelys, og litt øde plasser. Ellers er jeg ikke husredd her jeg bor nå.
Hadde en litt skummel opplevelse før jeg fikk snuppa. Bodde alene i en leilighet i første etg. På natta hørte jeg mye bråk som jeg trodde kom fra min svevende "samboer". Til slutt ble jeg så lei, så jeg ropte at nå var det nok. Da ga bråket seg, og jeg var rimelig fornøyd hele neste dag om at det faktisk nytta å gi beskjed Kom hjem fra jobb neste dag, satte meg i vinduskarmen for å snakke i telefonen og holdt på å tippe ut av vinduet. Innbruddstyven hadde klart å knekke av begge vindushaspene. Hadde jeg vist at det var det og ikke min benløse venn hadde jeg gjort i boksa p natta tror jeg

__________________
Gethosmurfen og lille prinsesse vil ikke juli 2005
gethosmurfen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 07:50   #26
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er du mørkredd/husredd el?

Opprinnelig lagt inn av StiBy, her.

Jeg er IMPONERT!!!

Du trenger egentlig ikke å være det, for hva kan skje langt utpå landet i Ytre Enfold liksom?
Tror ikke noen gidder å gjemme seg i kjelleren min

  Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 08:11   #27
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du mørkredd/husredd el?

Jeg går ikke i skogen alene, og er ikke så glad i å gå hjem alene når det er mørkt heller. Og er redd for å kjøre på veier med mørk skog på begge sider. Ja, og om jeg er alene hjemme, så må jeg ha på tv eller radioen helt til jeg sovner......og ha på lyset i gangen......og døren litt på gløtt. Ellers er jeg ikke redd for noe. Bortsett fra fulle menn og slanger. Og mus. Ser nå at jeg skulle ha krysset av for pingle......

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 08:12   #28
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du mørkredd/husredd el?

Jeg er skikkelig hudredd, spesielt om kvelden/natta. Derfor krysset jeg også av for at jeg er mørkredd.

Men jeg er ingen superpingle. Tror jeg.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 08:13   #29
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du mørkredd/husredd el?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg er ikke noe særlig redd ute, for jeg er ikke så redd ekte mennesker. Er mer redd spøkelser.

Samme her. Jeg kan godt glemme å låse utgangsdøra før jeg køyer, men jeg blir stiv av skrekk av knirkelyder natterstid som jeg ikke kan finne en umiddelbar, logisk grunn til.

Krysset forøvrig av for "superpingle".

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 08:14   #30
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du mørkredd/husredd el?

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.


Men jeg er ingen superpingle. Tror jeg.

Det var det jeg trodde også. Helt til jeg begynte å skrive ned alt jeg var redd for.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 08:35   #31
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du mørkredd/husredd el?

Jeg er nok en superpingle jeg.

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 09:03   #32
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du mørkredd/husredd el?

Jeg er litt mørkredd og litt husredd, alt ettersom når og hvor. Jeg er mer mørkredd inne enn ute. Og jeg er alltid mest husredd første natten jeg er alene hjemme enn ellers.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 09:13   #33
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du mørkredd/husredd el?

Jeg er ikke mørkredd eller husredd.
Med to unntak, men jeg tror ikke det helt teller:
Jeg jobbet i en bygd hvor jeg hadde ertet på meg et par narkomane fordi jeg ikke ville gi dem B-preparater. Bodde i et hus med store vinduer og hvor alle kunne se om jeg var hjemme og sånn. Etter at jeg begynte å finne kors på dørtrappen så kjøpte jeg meg gardiner, for da ble det ubehagelig at de kunne se rett inn.

Jeg har ikke problem med å gå hjem på Østkanten i Oslo om jeg er edru, men om jeg er temmelig brisen så pleier jeg å ta drosje.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 09:16   #34
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du mørkredd/husredd el?

Nei, men jeg tar forholdsregler når jeg går alene hjem

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 09:57   #35
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du mørkredd/husredd el?

Nei har blitt vandt til det.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 09:59   #36
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.385
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du mørkredd/husredd el?

Nei, jeg er hverken husredd eller mørkredd. Men det vil ikke si at jeg er noen tøffing altså - tvert imot egentlig...

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 09:59   #37
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du mørkredd/husredd el?

Er mye ute og farter i skogen i mørket, gjør meg ingenting. Er ikke husredd heller.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 10:00   #38
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Er du mørkredd/husredd el?

Supertøff

Finnes ikke husredd, mørkredd, eller redd for å gå alene ute på kvelden/natten, aldri vært det.
Et av stedene jeg får mest sinnsro er på kirkegårder om kvelden/natten.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 10:03   #39
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du mørkredd/husredd el?

Kan bli litt redd ette rå ha sett filmer/serier jeg ikke burde ha sett aleine.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 10:08   #40
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du mørkredd/husredd el?

Nei, men jeg tar forholdsregler når jeg går alene hjem

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
husredd, mørkredd, pingle


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no