Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nok en spinoff fra begravelsestråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-08, 23:50   #1
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Nok en spinoff fra begravelsestråden

...om enn ikke fullt så alvorlig, så er det altså en ting jeg har lurt litt på allikevel.

Om både jeg og mannen faller fra samtidig så må jo nødvendigvis noen "utenforstående familiemedlemmer" måtte rydde opp i våre anliggender. Det kan jo bli traurige saker det med økonomi og alt slik, men det jeg altså har bekymret meg mest for er når de skal rydde på soverommet vårt! Enkelte ting er jo virkelig så personlig at jeg ikke vil at mine foreldre eller svigers skal se/rote med. Skal jeg oppebevare diverse leketøy o.l. i en lukket boks med påskriften "Privat, brennes ved evt. dødsfall" på liksom?

Sånn, nå har jeg innrømt litt vel mye føler jeg...
*Ja, vi har private leker/bilder på soverommet
*Ja, jeg er katastrofetenker
*Ja, jeg bruker alt for mye tid på å bekymre meg om uvesentligheter
*Ja, jeg liker å ha det meste planlagt

Så nå vil jeg gjerne høre om det er noen andre som er like sprø som meg der ute, og hva dere har tenkt eller (pga denne tråden) kommer til å tenke om en slik hypotetisk situasjon skulle oppstå.

Poster fort før jeg angrer meg. Håper ingen blir støtt av denne spinoffen, for dette er faktisk noe jeg har tenkt mye på.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 00:13   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en spinoff fra begravelsestråden



Der var det en ny ting å fundere på ja. Tanken har faktisk aldri slått meg, og jeg funderer på mye rart altså.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 00:43   #3
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en spinoff fra begravelsestråden

Jeg har tenkt på det samme og konkludert med at jeg ikke skal vandre før jeg har blitt for gammelt for sånt.

Jeg mener jeg så en reklame for et amerikanske firma som solgte en ordning der du betalte en avgift nå, og så ville de komme hjem til deg og rydde opp før andre kommer inn i huset. Reklamen viser en leilighet full av lær og lenger og mystiske leketøy og apparater, som blir forvandlet til lampettbehengt harmoni med kors på veggen og bibel på nattbordet før mor og far kommer.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 10:01   #4
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nok en spinoff fra begravelsestråden

Heldigvis ikke en problemstilling for meg. Hvis de finner den tuben med glidemiddel brukt rett etter fødselen så går nok det greit.

  Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 10:51   #5
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nok en spinoff fra begravelsestråden

Hehe, det blir litt sånn som "DO NOT PUSH THIS BUTTON". Hadde ikke klart å dy meg..

Neida, det hadde jeg nok, hvis det var dødsfall inne i bildet..

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 11:14   #6
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en spinoff fra begravelsestråden

Beklager, men ...

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 11:34   #7
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en spinoff fra begravelsestråden


Kanskje svigers/foreldre trenger litt påfyll til sine leketøyssamlinger? Eplet faller som kjent i kun kort avstand fra stammen.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 11:37   #8
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en spinoff fra begravelsestråden

Eg trur ikkje eg har ting som eg ikkje hadde tolt at foreldre, born og sysken kunne ha funne. Eg trur ikkje at halvvulgært undertøy og ein vibrator eller to er det ein henger seg opp i når ein ryddar etter avdøde familiemedlemmar.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 11:37   #9
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.671
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nok en spinoff fra begravelsestråden

Har tenkt det samme jeg og.

Og så har jeg litt tanker om at synske og de som snakker med de døde sier at de ser det vi gjør og kan følge med oss.

Håper inderlig ikke det.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 11:43   #10
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nok en spinoff fra begravelsestråden

unnskyld, men

Nei det har jeg ikke tenkt på og hva andre tenker om meg når jeg er død, det blåser jeg i. Det blir sikkert den elste jentungen min som finner det.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 12:11   #11
Meta
Heldig
 
Meta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 777
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Sv: Nok en spinoff fra begravelsestråden

Jeg tenker at dersom mine foreldre hadde funnet slike private ting på soverommet, så hadde de fått litt moro av det midt i den sorgfulle tiden

OI! Endrer! Ikke SÅNN moro!!! Men at de fikk noe å smile og le litt av!!!

__________________
Meta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 12:51   #12
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nok en spinoff fra begravelsestråden

Jepp! Tanken har slått meg, men jeg har konkludert med at de nok bare vil tenke; oi! Vi lærte litt av hvert om dem etter deres død! Og jammen er vi glade for at de visste å forsyne deg av livets gleder den tiden de hadde sammen!

Jeg tror det skal gå helt greit i dagens samfunn med dildoparty og sexy undertøy på hvert et gatehjørne.

En ting til; er jeg død så er jeg. Jeg håper i tillegg at ungene mine får et voksenliv til nytelse og glede

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no