Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En kvinne med bart ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-08, 14:49   #61
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Ja, så har jeg startet den slemmeste tråden på FP.


Jeg beklager, Embs. Jeg mener ikke tråkke noen på tærne.
Jeg lurer helt klart på hvorfor en dame som er så ekstra opptatt av utseendet sitt ikke gjør noe med barten, -men jeg har ikke sagt at jeg synes hun er dum, stygg, fæl, ekkel. Jeg synes faktisk hun er en skikkelig flott dame. Jeg lar meg fasinere av at hun ikke gjør noe med den. Jeg ville faktisk synes det var kult om hun ikke brydde seg om den. Jeg tør ikke spørre. Det gjør man jo ikke. Så jeg grubler her da. For jeg som, tydeligvis, er slave av skjønnhetshyseriet og ikke vil ha hår i ansiktet forstår altså ikke at man ikke fjerner det. Jaja, så får jeg stå igjen som den som er overfladisk. Jeg ville altså ikke såre noen.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)



Sist redigert av Hønni : 06-03-08 kl 15:01.
Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 14:51   #62
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Husker ikke om jeg har svart i denne tråden eller ikke, men jeg er også et ganske hårete vesen. Jeg tar meg ikke nær av at andre ikke liker det, eller at noen syns det er ekkelt.
De hårene jeg får på halsen og i ansiktet napper jeg bort når jeg ser dem, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg bør gjøre med hårete lår og slikt. Bør jeg la det være? Bør jeg vokse dem?
Vil det bli bedre om jeg går ned i vekt? (Jeg husker ikke hvordan hårveksten var da jeg var slank...)

Men jeg ser sammenhengen som Embs snakker om. Hvorfor er det ok å si slikt om hår men ikke om fett?

Men jeg snakker også stygt om ting/folk med jevne mellomrom. Det ligger i oss, men det er litt annerledes å gjøre det på et åpent forum, enn å gjøre det hos en venninne. Her er man på en måte med å sprer holdninger og slikt på en helt annen måte.

Det er litt det samme som om at selv om man røyker, så går man ikke rundt og glorifiserer det, eller later som om det er en helt grei ting. Man bare konstanterer for seg selv at man røyker, skjemmes litt og lar vær å få med andre på det samme.

(øh... skjønte noen sammenligningen min?)

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 15:30   #63
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Trist hvis noen føler seg såret over mange av svarene i denne tråden... Men jeg føler faktisk ikke at det blir gjort narr av (...) damer med hårvekst i ansiktet- det er da en ærlig sak å innrømme at man kan ha problemer med å flytte blikket fra en kraftig damebart? Det kan jeg også ha, men jeg mener ikke at en dame med bart trenger å være dum for det! Jeg kan selvfølgelig bare snakke for meg selv, men jeg har ikke oppfattet noen av svarene som tilsiktet slemme...

Joda, men da burde det være like lovlig å innrømme at man ikke klarer å ta blikket fra en giga valk. Det er det ikke.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 16:36   #64
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: En kvinne med bart...

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

ja sant nok


Ja, dyrlegen vår er helt ekstrem. For en bart! Den er skikkelig fascinerende. Husker en gang for mange år siden (første gang jeg så henne) da hun måtte komme på natten pga en komplisert følling. Det var fryktelig morsomt husker jeg.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 16:41   #65
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: En kvinne med bart...

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Ja, dyrlegen vår er helt ekstrem. For en bart! Den er skikkelig fascinerende. Husker en gang for mange år siden (første gang jeg så henne) da hun måtte komme på natten pga en komplisert følling. Det var fryktelig morsomt husker jeg.


Og det morsomme var?

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 16:44   #66
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart...

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Ja, dyrlegen vår er helt ekstrem. For en bart! Den er skikkelig fascinerende. Husker en gang for mange år siden (første gang jeg så henne) da hun måtte komme på natten pga en komplisert følling. Det var fryktelig morsomt husker jeg.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 17:04   #67
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: En kvinne med bart...

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Og det morsomme var?

At jeg omtalte henne som "han" fordi jeg trodde det var en mann. Husker jeg fikk ens kikkelig dult i siden av ei venninne. Huff.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 17:18   #68
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Tuller du nå, Kate?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 17:21   #69
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Tuller du nå, Kate?

Nope. Stakkars dame. Jeg trodde hun var en mann når hun kom inn i stallen i ført kjeledress og støvler osv. Hun er ikke høy, så jeg burde sikkert ha skjønt at det ikke var en mann. Det var så pinlig at det ble moro. Men jeg sa beklager til a altså.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 17:25   #70
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Joda, men da burde det være like lovlig å innrømme at man ikke klarer å ta blikket fra en giga valk. Det er det ikke.

Jeg syns ikke det er kult eller greit og ikke klare å dra til seg blikket hvis man ser en kjempebart på en dame-like lite som jeg syns det greit å stirre på folk som har en kjempevalk eller tre. Men jeg synes ikke man er slem fordi om man innrømmer at det kan være vanskelig. Og dessuten føler jeg vel at overvekt følger begge kjønn på en annen måte enn bart og skjegg på damer (uten at jeg mener at noen er mindre kvinne selv om hun har mer enn gjennomsnittlig hårvekst). Ved enhver innrømmelse kan man fremdeles ønske å bli bedre på noe-for eksempel å ikke stirre på andre.

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 17:27   #71
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Jeg synes heller ikke det er greit å stirre, verken på barter, valker eller mennesker som generelt skiller seg ut. Det er en uting, og oppleves sikkert ofte som veldig ubehagelig for den som bli stirret på.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 17:27   #72
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En kvinne med bart...

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Jeg har sluttet å legge merke til slikt. :bor i Trondheim:


Har vi damer bart her...?

Jeg legger merke til en dame med bart ja, ser litt nøyere på meg selv i speilet ved neste anledning..
(snakker om en kraaftig bart da, ikke noen lange hår)

Men kan ikke se noen bart

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 17:30   #73
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Jeg plages av hårvekst på både legger og under armene som damer flest. Ser ikke helt at det kan være så kjempeproblematisk å barbere bort en bart jeg, pcos eller ikke.
Tilstår faktisk å ha fjernet litt dun på leppa selv. Jeg er veldig mørk og da er jo hårene der tilsvarende mørke. Er man litt jålete så er ikke dette mye pes.. sånn jeg ser det.

Er jeg lite empatisk nå?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 17:33   #74
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg synes heller ikke det er greit å stirre, verken på barter, valker eller mennesker som generelt skiller seg ut. Det er en uting, og oppleves sikkert ofte som veldig ubehagelig for den som bli stirret på.

Jeg stirrer ikke, men legger merke til ja..
Som jeg legger merke til andre ting på folk og fe.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 17:38   #75
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: En kvinne med bart...

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Har vi damer bart her...?

Alle har bart i Trondheim, det er jo et velkjent faktum. Hvorfor tror du det heter Bartebyen?

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 17:38   #76
Ke@
Aktiv
 
Ke@ sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
Innlegg: 221
Ke@ er litt kul
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

For min del må dere gjerne le. Det er enkelt å le av problemer som ikke rammer en selv.

For oss som sliter med uønsket hårvekst er det ikke så kult.
Selvsagt går det an å barbere det vekk, men har dere noen anelse om hvor kjapt det kommer tilbake?
Jeg føler med de som har mørke hår i tillegg, og jeg beundrer de som er tøffe nok til å la være å fjerne det, men som heller godtar at de faktisk er sånn!

Ke@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 17:41   #77
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av Ke@, her.

For min del må dere gjerne le. Det er enkelt å le av problemer som ikke rammer en selv.

For oss som sliter med uønsket hårvekst er det ikke så kult.
Selvsagt går det an å barbere det vekk, men har dere noen anelse om hvor kjapt det kommer tilbake?
Jeg føler med de som har mørke hår i tillegg, og jeg beundrer de som er tøffe nok til å la være å fjerne det, men som heller godtar at de faktisk er sånn!

Det er jeg helt enig i (det siste altså). Men om man ikke ønsker dra oppmerksomhet så er vel hår noe av det som er enklest å kvitte seg med?
Jeg må fjerne hver dag om jeg skal se ok ut.. Sånn er det bare. Jeg opplever det ikke som problematisk.
Jeg er også enig i at det ikke er pent å le av folk alltid heller, men det er lov å ha litt selvironi også.....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 17:44   #78
Ke@
Aktiv
 
Ke@ sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
Innlegg: 221
Ke@ er litt kul
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det er jeg helt enig i (det siste altså). Men om man ikke ønsker dra oppmerksomhet så er vel hår noe av det som er enklest å kvitte seg med?
Jeg må fjerne hver dag om jeg skal se ok ut.. Sånn er det bare. Jeg opplever det ikke som problematisk.
Jeg er også enig i at det ikke er pent å le av folk alltid heller, men det er lov å ha litt selvironi også.....

Det er ikke noe problem for meg heller, å fjerne det hver dag, men noen synes kanskje det er det.
Selv om jeg ikke tar meg nær av denne tråden selv, er det kanskje noen som gjør det, som blir såret.

Ke@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 17:45   #79
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Jeg liker ikke bart på mannen min heller forøvrig, tror ikke han syns det er noe pes å fjerne den hver dag.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 17:51   #80
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Hei jeg er Azi og jeg har bittelitt bart. Jeg våger ikke å gjøre noe med det, er redd at det skal bli masse og mer synlig. Akurrat nå må man veldig nærme for å se barten min! *Azi hårete bamse*

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no