Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En kvinne med bart ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-08, 17:59   #81
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Jeg ser at jeg er sitert her, og skjønner at jeg formulerte meg vagt og dårlig. Innlegget mitt var ment som en kommentar til at det er unødvendig å hetse eller å spørre om de ikke ser det selv. Det med tynn hårvekst var referert til meg selv, skulle gjerne hatt kraftigere hårvekst på hodet, men ser jo at det kan medføre andre "ulemper" også.
Jeg beklager uansett, og støtter Umuriel helt og holdent.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 18:12   #82
~froggie~
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 83
~froggie~ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: En kvinne med bart...

Jeg er veldig god med min pinsett og. Jeg skal bestille time på en klinikk her hvor jeg bor, hvor man kan fjerne "barten" for godt.

~froggie~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 18:31   #83
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Woah, her gikk det for seg!

Jeg skjønner hva Hønni mener, uten at jeg peker, stirrer, eller av dem som har ekstra hårvekst i fjeset av den grunn. Det gjør ikke Hønni heller. Bare så det er sagt.

Det er vel bare en litt pussig assymetri som Hønni ønsket å påpeke, som om noen har ballkjole og joggesko, liksom? Når man ser at noen har brukt 3 timer på håret, så virker det rart med en Frida Kahlo, men det er, som vi har sett gjennom tråden, MANGE grunner til at folk velger å beholde barten sin.

Min bestevenninne er veldig hårete. Arv og PCOS gjør henne temmelig lodden. Hun vokser barten og skumfjerner kroppshår. Og ville etter eget sigende følt seg ustelt om hun ikke gjorde det. Men det er hennes mening og hennes valg.

Selv fins jeg ikke hårete og kan glemme å barbere leggene en hel vinter uten at noen ser det. Jeg aner følgelig ikke hva jeg snakker om, og skal holde kjeften min så jeg ikke sårer noen.

Jeg napper på min mann, da. Han har noen pussige lange røde(!) hår i øyenbrynene som vokser fortere enn de svarte og blir stående ut som lange buskete greier. Han ligner litt på skotten i Simpsons hvis de får gro. Og nei, hår i nesa er IKKE ok. Ikke ørene heller. Eller et og annet på nesa. Eller mellom brynene. Jeg er megt meget overfladisk og skal snart gjøre bot.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers

Sist redigert av Harriet Vane : 06-03-08 kl 19:34.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 19:33   #84
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Puh! Heretter skal jeg bare be Mim si hva jeg mener.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 20:23   #85
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Ja, dyrlegen vår er helt ekstrem. For en bart! Den er skikkelig fascinerende. Husker en gang for mange år siden (første gang jeg så henne) da hun måtte komme på natten pga en komplisert følling. Det var fryktelig morsomt husker jeg.

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

At jeg omtalte henne som "han" fordi jeg trodde det var en mann. Husker jeg fikk ens kikkelig dult i siden av ei venninne. Huff.

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Nope. Stakkars dame. Jeg trodde hun var en mann når hun kom inn i stallen i ført kjeledress og støvler osv. Hun er ikke høy, så jeg burde sikkert ha skjønt at det ikke var en mann. Det var så pinlig at det ble moro. Men jeg sa beklager til a altså.

åj

Men sånt kan skje den beste

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 20:26   #86
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av Ke@, her.

Det er ikke noe problem for meg heller, å fjerne det hver dag, men noen synes kanskje det er det.
Selv om jeg ikke tar meg nær av denne tråden selv, er det kanskje noen som gjør det, som blir såret.

Joda. Men man har et reelt valg liksom. SÅ mye bry er det da ikke..

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 20:27   #87
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Jeg heier på Umuriel, jeg.


Føler jeg må føye til litt her:

Til dere som foreslår å barbere bort barten: Det er virkelig noe av det dummeste jeg har hørt. Sikreste måten å få kraftigere hårvekst på er å barbere. Jeg blir helt matt av slike forslag. Dette kommer tydeligvis fra folk som ikke har slike problemer i det hele tatt, derfor ingen erfaring og dermed ikke noe grunnlag for å komme med slike idiotiske råd.

Når det gjelder å sammenligne hårvekst med røyking...

Det å ha uønsket og kraftig hårvekst er veldig tungt til tider. Man kjemper en tapt, evig kamp. Laser er ingen garanti for at man holder seg hårløs. Det kommer tilbake - uansett. Derfor har jeg ikke tatt meg bryet med å ty til denne metoden, selv om jeg har prøvd det (og det gjorde vondt!). Hadde jeg blitt garantert et hårløst liv etterpå, tror jeg at jeg til tider ville ofret min høyre arm.
Å være jente i pubertet med uønsket hårvekst - helt jævlig.

Min oppfatning til nå har vært at det er mye kloke mennesker her inne, men etter denne tråden er jeg pokkern ikke sikker lenger.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon


Sist redigert av Ami : 06-03-08 kl 20:52.
Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 20:28   #88
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

åj

Men sånt kan skje den beste

Jas, ikke sant. Det skal sies at jeg var ung tenåring. Nå er jeg snart tredve, og hun har faktisk barten ennå. Men hun er en utrolig behagelig dyktig dame.

Så du hva jeg skrev på prikk til deg? neste gang jeg ser deg skal jeg hilse på!

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 20:32   #89
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jas, ikke sant. Det skal sies at jeg var ung tenåring. Nå er jeg snart tredve, og hun har faktisk barten ennå. Men hun er en utrolig behagelig dyktig dame.

Så du hva jeg skrev på prikk til deg? neste gang jeg ser deg skal jeg hilse på!

Dama er kjempedyktig

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 20:55   #90
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Jeg kan ikke annet enn å fascineres av all svadaen i denne tråden. Makan til nek. :irritert:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 20:58   #91
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Honda og Kate: Dere tuller, sant?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 21:00   #92
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Honda og Kate: Dere tuller, sant?

Jeg har ikke helt inntrykk av det, men det er mulig det er noe humor mellom linjene her som jeg ikke får med meg...?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 21:03   #93
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Jeg har PCOS, og er derfor velsignet med både kraftig overvekt og kraftig hårvekst (pga økt testosteron i kroppen). Heldigvis har jeg lys hårvekst, så barten min vises ikke så godt. Jeg har fått bare en eneste kommentar på hårveksten i livet, ikke mer. Likevel sitter det i meg at sånt skal bort, hårvekst i ansiktet er unaturlig og en styggedom. Om jeg ikke napper eller barberer en dag spiller det ikke så stor rolle, det vises ikke så godt likevel. Men jeg har venninner som er fryktelig plaget med tett, mørk skjeggvekst og de lider veldig under det. Selv om de napper, barberer og tar laser så er skjeggveksten fortsatt der, og ei må faktisk barbere seg to ganger pr dag for å unngå 'five o'clock shadow'. Og det synes dere er så kvalmt fascinerende? Jeg har ikke ord.

  Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 21:03   #94
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Jeg er redd de ikke vet bedre.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 21:07   #95
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Min oppfatning til nå har vært at det er mye kloke mennesker her inne, men etter denne tråden er jeg pokkern ikke sikker lenger.

Ofte er det slik at man må hale en fordom eller en idé opp av hatten, så ser vi på den, bidrar med hvert vårt inngrodde tankegrums, får det opp i dagen og diskuterer litt frem og tilbake. Det har kommmet frem noen fordommer i denne tråden. Og noen er blitt støtt og lei seg. Og noen av dem som har fremført fordommene sine har blitt flaue og lei seg.

Neste gang dette temaet kommer opp tilsier min forumerfaring at temaet vil bli diskutert på en mer ålreit og empatisk måte. Jeg synes at, særlig på FP, er det en viss læring, og folk er i stand til å ta til seg synspunkter og meninger, sette seg inn i andres situasjon og forstå mer for hver gang en ting diskuteres.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 21:13   #96
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Nei, jeg sier jo at jeg ikke tuller. Tror også jeg har poengtert at det er bortimot 15 år siden nevnte episode. Eller kom det ikke godt nok frem?

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 21:15   #97
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Nei, jeg sier jo at jeg ikke tuller. Tror også jeg har poengtert at det er bortimot 15 år siden nevnte episode. Eller kom det ikke godt nok frem?

Jøss. 15 år, og du har fortsatt ikke lært å oppføre deg? Nek.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 21:16   #98
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Nei, jeg sier jo at jeg ikke tuller. Tror også jeg har poengtert at det er bortimot 15 år siden nevnte episode. Eller kom det ikke godt nok frem?

Hvilken rolle spiller årene? Det virker ikke som du helt skjønner at folk blir støtt av innleggene dine.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 21:16   #99
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jøss. 15 år, og du har fortsatt ikke lært å oppføre deg? Nek.

Har jeg ikke?

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 21:16   #100
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ofte er det slik at man må hale en fordom eller en idé opp av hatten, så ser vi på den, bidrar med hvert vårt inngrodde tankegrums, får det opp i dagen og diskuterer litt frem og tilbake. Det har kommmet frem noen fordommer i denne tråden. Og noen er blitt støtt og lei seg. Og noen av dem som har fremført fordommene sine har blitt flaue og lei seg.

Neste gang dette temaet kommer opp tilsier min forumerfaring at temaet vil bli diskutert på en mer ålreit og empatisk måte. Jeg synes at, særlig på FP, er det en viss læring, og folk er i stand til å ta til seg synspunkter og meninger, sette seg inn i andres situasjon og forstå mer for hver gang en ting diskuteres.

Jeg tror du har rett i dette
.
Like herlig sitter jeg her og tenker at det er enkelte nek her.

*litt sår og bitter akkurat nå*

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no