Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Røyking vs. tvungen oralsex

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-10, 15:20   #41
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.789
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyking vs. tvungen oralsex

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.



Dere har misforstått totalt. Dette er ikke en antirøykekampanje. Dette er en huskelapp. Budskapet er at det er vanlig å ta en røyk etter sex - husk å kjøpe. Og husk at oralsex er også sex.

Ja, det er den eneste situasjonen jeg virkelig savner røyken i.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 15:21   #42
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Røyking vs. tvungen oralsex

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Ja, det er den eneste situasjonen jeg virkelig savner røyken i.

I rest my case.

  Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 15:35   #43
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Røyking vs. tvungen oralsex

Den var kvalm og uten mening for meg.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 15:59   #44
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyking vs. tvungen oralsex

Tja, alvorlighetsgraden av å bli tvunget til oralsex og å røyke er ikke sammenlignbar synes jeg.

Jeg tviler sterkt på at de fleste offer for seksuelle overgrep hadde ment at det var sammenlignbart og en felles plattform om en røyker sa "jeg vet akkurat hvordan du har det, når jeg er på fest så må jeg bare ta meg en blås. Vi er begge offer oppe i det her."

Jeg har røykt og jeg tror jeg takler de psykiske ettervirkningene av det betraktelig bedre enn om jeg hadde opplevd et seksuelt overgrep. Gitt.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 16:57   #45
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Røyking vs. tvungen oralsex

Dette er noe av det mest idiotiske sammenlignsbare greiene jeg noen gang har sett! Eller trippeldåne.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 17:10   #46
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyking vs. tvungen oralsex

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

JEG har ikke gått ut fra det. DU, derimot, var den som kalte alle stakkarer. Og om du hadde giddet å lese hva jeg skriver her, så ser du lengre opp at jeg definitivt ikke går ut fra det.

Fader for et nek du er!

Ordet "stakkar" var kanskje uheldig. Ser det.
Nå vet ikke jeg noe om omstendighetene rundt det du har blitt utsatt for, og ikke har jeg behov for å vite det heller, men poenget er at det for andre kan stå dårligere til med ettervirkninger av overgrep og voldtekt. Så dine personlige erfaringer er muligens ikke representative.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 17:21   #47
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Røyking vs. tvungen oralsex

Smakløst.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 17:24   #48
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Røyking vs. tvungen oralsex

Tja jeg vet ikke...
Jeg ser for meg den eldre gubben med sigarettpikk som et bilde på den store, stygge tobakksindustrien som lurer unge uskyldige ut i et helseskadelig avhengighetsforhold til denne sigarettpikkmannen. Der han er den eneste av dem som nyter godt av det.

Jeg synes den lignelsen har noe i seg. Men selvfølgelig, hvis man tolker det til at det er en triviallisering av overgrep og en ansvarliggjøring av voldteksoffre så blir det jo helt på trynet. Det var derimot ikke min umiddelbare reaksjon.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 17:25   #49
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Røyking vs. tvungen oralsex

Jeg er utolig nok enig med Sitron.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no