Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Skulle kjøpe vaskemaskin, endte med Picasso

Autofil Bilsnakk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-07, 23:19   #1
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skulle kjøpe vaskemaskin, endte med Picasso

Jeg og min elskede har snakket om dette med bil en stund. "Vi trenger egentlig en 7-seter", har han sagt, og "Det trenger vi ikke, for vi har 7 seter" har jeg sagt (fordelt på 2 biler, da.... )

I dag tok vi oss en bytur. Vi skulle KJØPE ny vaskemaskin og SE på ny bil. Mest for moro skyld.

Men det er utrolig fort gjort å kjøpe bil, egentlig.

Vi hadde tenkt ut hvilken bil vi var mest interessert i - så vi tok en prøvetur med den. Så tok vi en tenkepause mens vi kjøpte vaskemaskin.

Så prøvekjørte vi en annen bil som også var litt aktuell, fant ut at vi IKKE likte den - tok en liten tenkepause til, og så bestilte vi denne bilen:



En Citroen C4 Grand Picasso.
Morsom, romslig og fryktelig "ren" - dvs veldig lave utslipp.
Og av en eller annen grunn blir det alltid Citroen. Litt pga designet. Mest pga designet, egentlig
Og vi får den innen 2 uker !!!

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no