Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Bali - på tide å glede seg - ønsker tips

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-18, 00:06   #1
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bali - på tide å glede seg - ønsker tips

Vi reiser til Bali i sommerferien. Det er den O-Store-ferien før gutta heller vil jobbe i sommerferien. Vi er borte i 17 dager og skal bo i Nusa Dua, Ubud og Gili Trawangan.

Dos and don´ts ønskes

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-18, 00:20   #2
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bali - på tide å glede seg - ønsker tips

Wow- Spennende. Det er mitt bidrag.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-05-18, 09:03   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bali - på tide å glede seg - ønsker tips

Og jeg bidrar med: å fy søren, det h,res herlig ut, kos dere masse!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-18, 09:06   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bali - på tide å glede seg - ønsker tips

OooOoh! Kan jeg bare få henge her og glede meg med deg?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-18, 10:47   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.822
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bali - på tide å glede seg - ønsker tips

Jeg og mannen var der på slutten av 90-tallet, en uke på Bali og en uke på Lombok. Men det spørs om jeg har så mye å komme med. Det er et fantastisk vakkert sted, og vi kjørte rundt på øya og så en hel masse. Vi var knapt i vannet. Folkene var veldig hyggelige, men tildels pågående. Jeg ser for meg mange av veiene vi kjørte på akkurat nå her jeg sitter. Vakkert er det jeg sitter igjen med. Ligger høyt på lista over fine steder jeg er glad for at jeg har vært.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-05-18, 11:45   #6
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bali - på tide å glede seg - ønsker tips

Bali er min absolutte favorittøy og jeg har vært der 7 ganger. Øyen er såpass stor at det fortsatt er mulig å oppdage autentiske og "nye" deler hver gang vi er der, selv om enkelte deler (særlig Kuta, men også Nusa Dua, Ubud m.fl.) har forandret seg veldig og blitt mye mer turistifiserte enn da vi var der første gang for ca. 20 år siden.

Nusa Dua er et "frisert" turistområde helt i syd med mange luksushoteller et par up market kjøpesentre og pene strender (det er bare her strendene er helt hvite slik vi nordmenn mener at en strand "bør" se ut). Det er mange resturanter og små turistvennlige butikker der i tillegg. Lite av den opprinnelige sjarmen, men likevel et trygt sted å starte en ferie på Bali om man kan si det sånn. Man finner all slags resturanter der, fra luksus på eller i nærheten av hotellene hvor man kan få fine dining og French cuisine hvis man er interessert, men også lokale indonesiske restauranter. Det er litt for mange år siden jeg var akkurat der til at jeg kan anbefale noe spesifikt, men det finner du delt sikkert. På stranden ved Jimbaran (ikke selve Nusa Dua men i nærheten) kan man spise grillet seafood om kvelden, ganske stemningsfylt. Selv om det er mest turister på restaurantene, kommer også lokalbefolkningen ned på stranden før solnedgang for å spille fotball etc. Også gøy å stå opp grytidlig for å besøke fiskemarkedet ved Jimbaran. Det er også et fint tempel (Uluwatu) med aggressive aper helt nederst. Også en tradisjonell kechak danseoppvisning der om kveldene som dere kanskje vil ha med dere. Fine kostymer etc. men også her ganske mye turister.

Ubud har forandret seg fra å være et spirituelt og håndtverks-sentrum til å bli sentrum for yoga, helsemat og detoxreiser, mao mulig å spise veldig sunt der om man vil. Heldigvis fortsatt også noen lokale steder med veldig bra mat. Vi har vært et par ganger på cafe Lotus der både på dagtid og kveldstid, men også det er noen år siden. Ellers var vi på flere andre fantastiske restauranter der, men husker dessverre ikke navn. Fine risterrasser å se ikke langt fra Ubud og såklart Monkey Forest som man liksom må innom.

Jeg vil anbefale dere å leie bil, evt. ta en taxi en hel dag eller dra på utflukter organisert av hotellene (gjerne private for å unngå gruppe) for å få sett litt mer av autentiske Bali. Dra helt nord eller mot øst og vest, finn ut om det er en hinduseremoni et sted og stopp der for å se (ha på dere sarong, både menn og kvinner, men så lenge det er i orden, kan dere gjerne se på). Utrolig fargrerike og vakre seremonier enten det dreier seg om en begravelse eller en religiøs merkedag. Det er også gøy å besøke veldig lokale markeder synes jeg. Og ikke minst å få sett mer av den frodige, grønne naturen. I tillegg veldig fint om man liker trekking/hiking, kanskje helst organisert for at man skal finne frem. Finnes et hav av slike turer å velge mellom. Dessuten kan surfing og tilsvarende vannaktiviteter anbefales.

Sist vi var på Bali, spiste vi bra på restaurantene Sarong, Mamasan og Bambu i Seminyak, men de aller mest minneverdige måltidene har vi faktisk hatt på helt lokale småsteder, veldig enkle sammen med lokalbefolkningen. En annen fantastisk restaurant er i øst Bali med nydelig utsikt til vulkanen. Den heter Bali Asli. http://www.baliasli.com.au Der kan man enten komme bare for å spise eller være med på cooking class. Cooking class, enten der eller et annet sted, er forresten også noe jeg anbefaler, særlig hvis det er liten gruppe som går på marked for å handle først og så lager maten.

God tur!


Sist redigert av liefje : 11-05-18 kl 16:38.
liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-05-18, 12:26   #7
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bali - på tide å glede seg - ønsker tips

Jeg har en venninne som bor på Bali store deler av året, hun har skrevet flere reisebrev for magasiner, bl.a. Tara. https://tara.no/reise/derfor-bor-du-...reise-til-bali
Du kan ta kontakt med henne på Facebook hvis du trenger flere tips. Hils fra meg (prikker deg navn).

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-18, 14:41   #8
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bali - på tide å glede seg - ønsker tips

Takk for tips!
Vi har fått vaksiner i dag. 6000 kr.
Vel vel, det er viktige greier.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-18, 11:49   #9
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bali - på tide å glede seg - ønsker tips

Nå nærmer det seg
Men, hva pakker man egentlig?

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-18, 17:39   #10
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bali - på tide å glede seg - ønsker tips

Bali har høy luftfuktighet og kan oppleves som ganske klamt. Muligens litt lettere oppe i Ubud. Ville tatt med noe lette/luftige klær, evt supplere med noe billig fra butikkene ("såpps "som vi pleier å kalle det, dere vil skjønne hvorfor ). Dere må ha noe som dekker skuldre og knær om dere vil inn i templer. Jeg bruker omtrent bare flipflops når jeg er der men et par joggesko el lign kan være greit å ha om dere feks vil gå i rismarkene eller lign.

Jeg har vært på Bali 4 ganger og har alltid fått bruk for en liten lommelykt; strømnettet er til tider meget ustabilt og det er greit å ha noe å hjelpe seg med hvis man feks er på tur ut på middag på kveldene og strømmen går. Ingen lyse netter på Bali! :P I Sanur der vi har vært mest bytter de på slik at kun en side av gaten har strøm hver kveld.

Mange butikkinnehavere kan oppleves som innpåslitne for oss nordmenn; et enkelt "tidak" (nei) og et smil og så gå videre fungerer. Ikke vis sinne/irritasjon over "masingen", det er svært uhøflig på Bali! Ikke prut om du ikke har tenkt å kjøpe noe likevel.

God tur og kos dere, Bali er fantastisk!

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-18, 21:01   #11
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bali - på tide å glede seg - ønsker tips

Jeg var på rafting, ikke voldsomt når man kommer fra Norge, men artig. Og så likte jeg godt et besøk på en plantasjen med masse div planter.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-18, 21:10   #12
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bali - på tide å glede seg - ønsker tips

Vet av to som er der nå, og det har tidvis vært vått!
Ikke noe yr akkurat. Men varmt da. Ellers har jeg lite å bidra med.

God tur!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-18, 17:00   #13
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bali - på tide å glede seg - ønsker tips

Takk, Minty!

Har du tatt båt ut til Gili? Vi vil gjerne ha tips til båtselskap.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-18, 22:10   #14
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bali - på tide å glede seg - ønsker tips

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Takk, Minty!

Har du tatt båt ut til Gili? Vi vil gjerne ha tips til båtselskap.

Jeg tok ferje samt haiket med en lokal fisker da jeg var der, brukte vel 7 timer med ferja (der sikkerhet var et fremmedord) og måtte tilbringe en natt på Lombok før neste etappe. Anbefales ikke

Har ingen tips til båtselskap men føler jeg må informere om at turen over med hurtigbåt kan ta over 3 timer og at det er åpent hav med tilhørende forhold :erfart:. Sjøsyketabl er påkrevd om du blir det minste sjøsyk, båtene er små og balineserne har dessverre et frynsete rykte når det gjelder sikkerhet. Veldig synd for Gili er helt nydelig!

Er det evt et alternativ å fly til Lombok og ta seg videre derfra?

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-18, 22:19   #15
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bali - på tide å glede seg - ønsker tips

Huff, ikke meningen å skremme dere fra å dra til Gili altså men jeg er rimelig skeptisk til de båtene og har sett dem "forsvinne" i bølgene fra stranda i Sanur. Min retur med "luksuskatamaran" for mange år siden var et inferno av oppkast, livredde passasjerer, inventar som fløy veggimellom og en reisetid som mer enn doblet seg ift hva som var anslått så jeg er nok litt preget av det .

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-18, 22:41   #16
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.822
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bali - på tide å glede seg - ønsker tips

Vi var en uke på Lombok etter en uke på Bali. Vi tok båt over derfra ut til Gili. Jeg husker ikke hvor lang tid det tok, men det var ikke lange turen over. Man kan vel se øyene derfra mener jeg å huske. Ikke det at det er noe estimat på hvor lang tid det tar. Men jeg mener det bare var småbåter.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-06-18, 23:35   #17
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bali - på tide å glede seg - ønsker tips

Lombok-Gili er bare noen få minutter ja.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-18, 00:32   #18
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bali - på tide å glede seg - ønsker tips

Vi tok ferge fra Bali til Lombok, det tok 4 timer mener jeg å huske. Stinkebalje uten like! (Dette var i 1997, så godt mulig forholdene er endret nå.) Ut til Gili-øyene mener jeg å huske det kun var snakk om en liten båttur med lokal småbåt/fiskebåt.
Mannen min ble så dårlig av matforgiftning på Gili-øyene at han var bevisstløs en hel natt, minnerik bryllupsreise kan man vel trygt si! Kan ikke anbefale "sykeshuset " på Gili Air
Vi tok katamaran tilbake til Bali, det gikk raskt og fungerte utmerket.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-18, 00:40   #19
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.822
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bali - på tide å glede seg - ønsker tips

Vi tok også en båt fra Bali til Lombok på slutten av 1990-tallet. Jeg har ikke noen spesielle minner om akkurat den turen egentlig. Tror det gikk greit, men at det var mye sjø.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-06-18, 11:33   #20
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bali - på tide å glede seg - ønsker tips

Vi har funnet et båtselskap anbefalt av en bekjent.
Lovende reviews på Facebook
https://www.facebook.com/pg/patagoni...sbali/reviews/

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no