Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Sære tradisjoner i deres slekt?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-20, 12:36   #1
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sære tradisjoner i deres slekt?

En veldig snål greie i familien min - som jeg til dels har motarbeidet:

17. mai-fenomen, men det kan også overføres til jul f.eks:

Familie 1 inviterer på kaffe til et gitt tidspunkt. Ok. Så plutselig inviterer familie 2 også til kaffe - et par timer senere. Og idet man tenker det holder i massevis, så inviterer søren meg enda en familie til kaffe. Altså, at akkurat de samme menneskene reiser rundt og drikker kaffe hos hverandre, og synger gamle viser om igjen. (Hvilket jeg synes er tullete. )


Er dette bare oss, eller er det flere rare skikker rundt om?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-20, 12:43   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sære tradisjoner i deres slekt?

Jeg har generelt en sær familie. Det er hel-, halv- og stesøsken som skal omgås. Akkurat de siste årene har vel utfordringen mer vært at vi ikke er sammen enn at vi blir bedt flere steder.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-20, 12:47   #3
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sære tradisjoner i deres slekt?

Ja, jeg føler at slike dager bringer fram det verste i familien, samme hvilken vei det faller, men jeg er nok litt kynisk.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-20, 13:00   #4
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sære tradisjoner i deres slekt?

Det har jeg aldri hørt om, og er enig med deg. Tullete.
Hyggeligere om en fordeler det utover.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-20, 13:13   #5
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sære tradisjoner i deres slekt?

Det er mye rart hos oss også, egentlig. F.eks. er det slik at hvis man er på helgetur et sted 2-3 timers kjøring unna, forventes det at man skal komme innom flere slektninger så ofte som mulig i løpet av turen. Det holder ikke med f.eks. et totimers selskap fredag ettermiddag og et sekstimers besøk på lørdag - man må også komme innom i og bli i 1-2 timer på vei hjem igjen på søndag, slik at hjemreisen trekkes ut i det lengste og man blir sosialt utmattet. Har jeg hørt av noen som er veldig introverte.

Det er mulig dette verken er rart eller uvanlig, egentlig, men jeg er altså såpass sær at jeg sliter med å sette full pris på kvantitet framfor kvalitet når det gjelder familiebesøk. Det må jeg bare innrømme. Et slikt 3-etappers kaffemaraton som du beskriver, Bokormen, hadde sendt meg rett på sanatorium.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-20, 13:31   #6
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sære tradisjoner i deres slekt?

Det jeg synes er rarest, er at alle inviterer til det samme (kaffe), og ikke til frokost hos noen, lunsj en annen plass og middag et tredje sted.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-20, 13:36   #7
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sære tradisjoner i deres slekt?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Det jeg synes er rarest, er at alle inviterer til det samme (kaffe), og ikke til frokost hos noen, lunsj en annen plass og middag et tredje sted.



Det har nok hendt at noen har satt på en pølsekjele, det skal sies. Men likevel, jeg føler jo at vi er "ferdige" med småsnakk og disse menneskene idet vi tar farvel etter samling nr en. Ikke "sees om 10 min!"

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-20, 13:58   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sære tradisjoner i deres slekt?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

En veldig snål greie i familien min - som jeg til dels har motarbeidet:

17. mai-fenomen, men det kan også overføres til jul f.eks:

Familie 1 inviterer på kaffe til et gitt tidspunkt. Ok. Så plutselig inviterer familie 2 også til kaffe - et par timer senere. Og idet man tenker det holder i massevis, så inviterer søren meg enda en familie til kaffe. Altså, at akkurat de samme menneskene reiser rundt og drikker kaffe hos hverandre, og synger gamle viser om igjen. (Hvilket jeg synes er tullete. )


Er dette bare oss, eller er det flere rare skikker rundt om?

Haha, unnskyld at jeg ler. Men det hørtes pussig ut for meg. Er det sånn at dere alle sitter hos familie 1, og så plutselig sier familie 2: «Dere, når drar vi alle hjem til oss!»? Er det ingen andre enn deg som reflekterer over denne tradisjonen heller?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-20, 14:05   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sære tradisjoner i deres slekt?

Jeg er vokst opp med en mor som alltid hevdet (og fremdeles hevder) at hun ikke var opptatt av tradisjoner, og rett skal være rett: hun er nokså liberal og bryr seg lite om hva andre mener, og hun gjør som hun vil, selv om hun har fått (teite) kommentarer fra slektninger. Dette førte til at jeg ble mer opptatt av tradisjoner da jeg selv fikk barn, jeg så liksom først da verdien i det. Men med årene har jeg blitt mer og mer lik moren min. Jeg liker ikke tradisjoner kun for tradisjonens skyld, det må være virkelig gøy og ikke stress for at jeg skal fortsette med tradisjoner.

Mannens familie har ihvertfall ingen tradisjoner (selv om mannen hevder at det er tradisjon, det også), men i motsetning til min familie så gjør de heller ingenting. De inviterer aldri og de forventer ingenting. Det medfører at vi sjelden ser hverandre, selv om vi bor svært nær hverandre og ikke har noe dårlig relasjon overhodet. Mine foreldre inviterer iallfall av og til, og de steller i stand juleselskap, for eksempel.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-20, 14:06   #10
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.386
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sære tradisjoner i deres slekt?

Jeg har en familie som gjerne er mange sammen, men ettersom vi ikke bor geografisk nær hverandre så blir det gjerne mer planlagt når vi først treffes.

Det høres voldsomt ut med 3 spontane kaffebesøk på en dag. Det er ikke bare du som synes det er merkelig og slitsomt.

Med svigerfamilien som bor i byen så har vi ofte en kjøreplan for 17. mai.
Tog på formiddagen, lunsj hos oss, ulike familier på hver sin skole og gjerne noe grillings hos den andre familien. I år har den andre familien bestilt svigers til seg da det blir så stusselig for barna uten vanlig 17. mai. Vi får litt hurlumhei i nabolaget så vi klarer oss alltids.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-20, 14:11   #11
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sære tradisjoner i deres slekt?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Haha, unnskyld at jeg ler. Men det hørtes pussig ut for meg. Er det sånn at dere alle sitter hos familie 1, og så plutselig sier familie 2: «Dere, når drar vi alle hjem til oss!»? Er det ingen andre enn deg som reflekterer over denne tradisjonen heller?

Jeg aner ikke hvorfor det har blitt slik. Det er gjerne avtalt litt på forhånd, men som regel med at en ber inn først, og så slenger flere seg på.

I år har vi bedt inn til litt rundstykker og påfølgende kaffe, og det var det liksom. Men i dag kom det tilbud om at vi kunne jo også drikke kaffe hos de vi har bedt etterpå. Jeg takket nei, i år skal det nytes at vi ikke "må" så mye. Jeg synes det er kjemperart - om noen har vært på besøk hos oss, setter vi oss da visselig ikke i bilen og dukker opp hos dem rett etterpå.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-20, 14:26   #12
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.531
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sære tradisjoner i deres slekt?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Det har nok hendt at noen har satt på en pølsekjele, det skal sies. Men likevel, jeg føler jo at vi er "ferdige" med småsnakk og disse menneskene idet vi tar farvel etter samling nr en. Ikke "sees om 10 min!"

Dette hadde jeg boikottet, tror jeg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-20, 14:48   #13
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.459
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sære tradisjoner i deres slekt?

Det høres veldig rart ut. Hvis man vil være sammen lenger så kan man bli der man var på første besøk. Når man drar så sier man ha det!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-20, 14:58   #14
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.917
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sære tradisjoner i deres slekt?

Vi har helt sikkert vår andel av sære tradisjoner i vår slekt også, men opplegg hvor man besøker hverandre samme dag driver vi ikke med på julaften en gang. I f.m. jul har vi ingen faste ting som er samme dag. 17. mai så er det slik at Broder'n har alltid en annen avtale, og det har vært fast i 25 år, mens mine gjør hva de vil og som passer det året og ev. avrunder med senlønsj hos oss. Mutter'n er med oss. Å legge opp dagene slik som HI beskriver er ikke noe jeg er vant til fra barndommen heller.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-20, 15:05   #15
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sære tradisjoner i deres slekt?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg aner ikke hvorfor det har blitt slik. Det er gjerne avtalt litt på forhånd, men som regel med at en ber inn først, og så slenger flere seg på.

I år har vi bedt inn til litt rundstykker og påfølgende kaffe, og det var det liksom. Men i dag kom det tilbud om at vi kunne jo også drikke kaffe hos de vi har bedt etterpå. Jeg takket nei, i år skal det nytes at vi ikke "må" så mye. Jeg synes det er kjemperart - om noen har vært på besøk hos oss, setter vi oss da visselig ikke i bilen og dukker opp hos dem rett etterpå.

Ja, jeg tror din familie er litt snål....

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-20, 15:06   #16
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sære tradisjoner i deres slekt?

Ett selskap hos hver i løpet av juledagene hadde jeg kunnet leve med, men dette er jo bare kjemperart. Jeg tror jeg hadde vært "opptatt"/invitert til venner/naboer eller whatever etter at 1. besøket var over.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-20, 15:20   #17
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sære tradisjoner i deres slekt?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det er mye rart hos oss også, egentlig. F.eks. er det slik at hvis man er på helgetur et sted 2-3 timers kjøring unna, forventes det at man skal komme innom flere slektninger så ofte som mulig i løpet av turen. Det holder ikke med f.eks. et totimers selskap fredag ettermiddag og et sekstimers besøk på lørdag - man må også komme innom i og bli i 1-2 timer på vei hjem igjen på søndag, slik at hjemreisen trekkes ut i det lengste og man blir sosialt utmattet. Har jeg hørt av noen som er veldig introverte.

Det er mulig dette verken er rart eller uvanlig, egentlig, men jeg er altså såpass sær at jeg sliter med å sette full pris på kvantitet framfor kvalitet når det gjelder familiebesøk. Det må jeg bare innrømme. Et slikt 3-etappers kaffemaraton som du beskriver, Bokormen, hadde sendt meg rett på sanatorium.

I den settingen der, med bare en helg, hadde jo jeg tenkt at besøk på lørdag var nok. Fredag skal man komme seg på plass og lande, søndag er det utvask og hjemtur. I mitt hode.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-20, 15:39   #18
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sære tradisjoner i deres slekt?

Jeg synes nesten det kan bli litt mye hvis det er mange julebesøk med de samme folka flere dager på rad, men flere besøk med de samme på flere steder på samme dag er skikkelig rart.

Jeg tror ikke vi har noen sånne supersære tradisjoner, men vi har et sammensurium av tradisjoner. Både norske, danske og sveitsiske i skjønn forening.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-20, 15:45   #19
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sære tradisjoner i deres slekt?

Vi har alltid en haug teite leker

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-20, 15:46   #20
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sære tradisjoner i deres slekt?

Svigerfamilien feirer alle bursdager, absolutt alle. Med kake. Mange kaker.
I april er det bursdag 12. 14. 15. 24. og 26. Da feires det for hver enkelt, man kan jo ikke slå alle bursdagene sammen, for det er jo veldig synd for den som har bursdag. :koko:

Men så lenge svigermor gidder diske opp med kaker og middag og whatnot, så har jeg ikke giddet å legge meg opp i det.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no