Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Babyjogger city elite god vogn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-12, 10:13   #1
sebastian2011
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2012
Innlegg: 2
sebastian2011 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Babyjogger city elite god vogn?

Hei. Er det noen som har babyjogger city elite vogn? Å vil dele Posetivte og negativte sider med den? Jeg har forelsket meg helt i vognen! Men ikke sikkert den er god utenfor butikken. Tar den stor plass i bil? Vipper lett? God og trille?

sebastian2011 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 17:45   #2
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Babyjogger city elite god vogn?

Veldig god å trille, vipper ikke spesielt lett (vi bruker den gjerne litt i sjangeren "pakkesel"). Litt bredere mellom hjulene enn standard, men ikke slik at det utgjør noe problem med mindre man tar mye trikk vil jeg tro.

Om jeg skulle ha noe å utsette på den, vil det være at sittestillingen er litt i overkant liggende i øverste stille. Den er super å sove i, da.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 22:06   #3
sebastian2011
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2012
Innlegg: 2
sebastian2011 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Babyjogger city elite god vogn?

Supert! Tusen takk for svar

sebastian2011 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 08:39   #4
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Babyjogger city elite god vogn?

Det er en helt fantastisk vogn synes jeg

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 08:43   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Babyjogger city elite god vogn?

Vi var knallfornøyde med den, den beste trehjulingen vi har hatt (vi har hatt Easywalker Sky, Babyjogger city classic og Teutonia Spirit S3 til å sammenligne med).

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 13:38   #6
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Babyjogger city elite god vogn?

Definitivt den beste vogna eg har prøvd og hatt.

Det ligger fleire trådar ute om denne. Eg har iallfall svart fleire gonger. Skriver på telefon no, så det er litt arbeid. Berre søk, så finner du masse informasjon.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-12, 11:38   #7
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Babyjogger city elite god vogn?

Vi hadde classic modellen og var veldig fornøyd. Mannen lengter fremdeles etter den vognen på grunn av måten man slo den sammen på. Vet ikke om det er samme måte på elite modellen. Men håper den iallefall er mer stødig. Jeg har sverget til trejhulinger i mange år og aldri hatt uhell, men classic tippet for meg et par ganger så jeg tørte ikke stole på vognen lenger. Ellers synes jeg den var helt super!

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-12, 11:44   #8
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Babyjogger city elite god vogn?

Me har elite, og den er ikkje ustabil. Ein bør rett nok ikkje etterlate poden i vogna med full liggestilling og stelleveske og handleposar på styret.

Det er mange oppbevaringsrom. Den har fine lufteluker. Den har ei genial kalesje som kan stillast i fleire possisjonar, og som gir super beskyttelse for sol og lys. Den har god liggestilling, og eg likar den trinnlause innstillinga på ryggen. Den har fotstøtte for dei minste. Den tar 36 kg. Me har trilla både poden og storesøster i den da det vart for langt å gå på feriar. Eg synes den er stabil og lett-trilla. Den er genialt enkel å legge saman og tar mindre plass i bil enn td. OTH. Den er tilsvarande enkel å slå opp.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 12:53   #9
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.821
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Babyjogger city elite god vogn?

Det er en fantastisk vogn! Den er lett å trille og har store nok hjul til å fungere fint på skogsveier og med mye snø. Den har geniale rom og forholdsvis stort rom under. Barnet sitter veldig godt i den og det er nesten full liggestilling. Det er plass til voksipose. Den passer fortsatt fint til mini på 107 cm.

Den slås sammen på en genial måte og er lett å bære og plassere både liggende og stående.

__________________
S.E.& O.
veobra er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Emneord
babyjogger, city, city elite, elite, vogn


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no