Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

ESC-finaleskravletråd

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-10, 13:24   #1461
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ESC-finaleskravletråd

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Men hva snurra i hodet mitt i morges når jeg våkna?

Danmark sin!

Som jeg sa i går, den fester seg i hodet, om man vil eller ikke....

Akkurat den samme svirret i mitt hode! Satte seg godt fast i hodet, ja.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 13:27   #1462
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.710
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: ESC-finaleskravletråd

Tyskland sin har surret i hodet mitt siden jeg gikk og la meg etter GP.
Ikke sjokk at Didrik gjorde det så elendig heller synes nå jeg.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 13:30   #1463
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.537
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: ESC-finaleskravletråd

jeg klarer ikke komme på hvordan tyskland låter jeg, det er danmark jeg hører...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 13:32   #1464
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.710
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: ESC-finaleskravletråd

Det er bare refrenget som surrer her, resten husker jeg ikke av Tyskland sin.
Danmark husker ikke jeg, bare at den ligner på Every breath you take av Police frem til refrenget.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 13:38   #1465
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ESC-finaleskravletråd

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

men si meg en ting, dette må da være ment som en spøk? ironi? Det er jo helt LATTERLIG?

Dette er da ikke de første som har tatt'n helt ut i ESC? Må jeg minne på:


(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)



(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)



(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)


(Kilde: youtube.com)




Jeg liker dem da, jeg elsker sånne gæærne greier og synes alle balladene er boring. Moldiva var min desiderte favoritt i år!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 13:39   #1466
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ESC-finaleskravletråd

Tyskland sin var grusom, både engelskuttalen og sangen generelt, men hun var fryktelig søt da. Sverige sin har jeg aldri hørt, siden jeg kun ser hovedfinalen, så den må jeg sjekke ut nå siden alle skryter sånn.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 14:06   #1467
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: ESC-finaleskravletråd

Jeg likte Danmark sin. Poden og jeg hadde en sånn "intern konkurranse" og hvem sin sang som kom på høyest plass. Han heiet på Romania, og jeg på Danmark.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 14:12   #1468
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: ESC-finaleskravletråd

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Dette er da ikke de første som har tatt'n helt ut i ESC? Må jeg minne på:



(Kilde:

(Kilde:
(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)
)
)

Den der var utrolig festlig, ja! El michael jacho! Bailar! Bailar!

Og denne fra Serbia i fjor: den var helt fantastisk morsom, og så gikk den ikke videre!



(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 16:15   #1469
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: ESC-finaleskravletråd

Sverige sin var nydelig. Synd de røyk ut. Jeg heiet på Tyskland, Georgia og Nederland jeg. Nederland røyk ut i semien. De sang Shalali Shalala Herlig sang.

Jeg likte også Frankrike, Azarbaijan og Serbia ( han med den kule hårsveisen )

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 16:36   #1470
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: ESC-finaleskravletråd

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Sverige sin var nydelig. Synd de røyk ut. Jeg heiet på Tyskland, Georgia og Nederland jeg. Nederland røyk ut i semien. De sang Shalali Shalala Herlig sang.

Jeg likte også Frankrike, Azarbaijan og Serbia ( han med den kule hårsveisen )

Jeg tenkte: Åh! En som har litt lik smak som meg! ..helt til jeg leste "Nederland".

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 16:44   #1471
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: ESC-finaleskravletråd

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg tenkte: Åh! En som har litt lik smak som meg! ..helt til jeg leste "Nederland".


Den er meget spesiell den, men det er noe swung over den. Veldig dansband aktig. Liker best refrenget da

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 18:13   #1472
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: ESC-finaleskravletråd

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Den er meget spesiell den, men det er noe swung over den. Veldig dansband aktig. Liker best refrenget da

Jeg er nærmest allergisk mot danseband. Det har kanskje noe å si. Men jeg likte veldig godt Serbia!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 21:18   #1473
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ESC-finaleskravletråd

Enig med Iset og Kanina - jeg elsker underlige, vittige heisalåter.

Søsteren min fikk totalt hakeslepp da jeg sa jeg likte "Opa".
(Hun kjenner meg for dårlig.)

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no