Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

"Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-10, 22:50   #41
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Den høres ikke særlig fin ut - sorry - men du verden hvor deilig ei bukse det må være å daffe rundt i!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 23:07   #42
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.840
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Det høyres ut som den eg er på leit etter. KVAR fann du den?

Ei lita sjappe i byen her. VETO original jeanswear står det inni. Style: 1196-40.
Litt langt ned på siden her, mellom en beige og en sort bukse, tror jeg.: http://www.vetojeans.dk/page1/page2/page10/page10.html


Sist redigert av Kaija : 08-07-10 kl 14:24.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 23:08   #43
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.104
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Stygt.

Men jeg er skikkelig utrendy sånn generelt, da.

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 21:47   #44
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Litt usexy, kanskje? Tror ikke gemalen min hadde øst ut komplimenter om jeg hadde iført meg en sånn.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 21:50   #45
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Jeg har flere, komisk gode å gå i, mannen sier ingenting og sant å si hadde jeg nok ikke hørt på han uansett. Prøver å ikke ha for vide topper til og bruker høyhæla sko, men ikke alltid det, heller.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 21:51   #46
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Litt usexy, kanskje? Tror ikke gemalen min hadde øst ut komplimenter om jeg hadde iført meg en sånn.

Det er nok der essensen ligger for Mr. Ches del - Han er en rompemann - og den gjør jo ikke stumpen akkurat super kanskje. *elsker fortsatt buksa intenst*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 22:07   #47
Gardenia
Aktiv
 
Gardenia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 114
Gardenia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Behagelige klær skal for min del først og fremst være behgagelig , ikke nødvendigvis så veldig lekker. men så kommer det jo helt an på hva man har tenkt å bruke slike plagg til da.....

Gardenia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 22:21   #48
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Ei lita sjappe, Kleshengeren, i Langesund. VETO original jeanswear står det inni. Style: 1196-40.
Litt langt ned på siden her, mellom en beige og en sort bukse, tror jeg.: http://www.vetojeans.dk/page1/page2/page10/page10.html

Den var fin!

Prøvde ei på HM idag. For kort i bena...som vanlig.


Sist redigert av Smoothie : 24-06-10 kl 22:22. Årsak: Slurvefeil...igjen!
Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 22:58   #49
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Det er kult! Mannen din er teit.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 13:24   #50
Nekinna2402
*gjesp*
 
Nekinna2402 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Stavanger område
Innlegg: 53
Nekinna2402 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Er ikke fan av bukser som er trange ved bena, ellers en den oook på rett person men jeg ville aldri ha gått i noe slikt.

men det er bedre enn de derina one piecene..De er rett og slett latterlige

Nekinna2402 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no