Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

"Kjolebutikker" og kjoler i Stavangerområdet

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-13, 00:32   #1
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Kjolebutikker" og kjoler i Stavangerområdet

Min søster skal gifte seg i august, og jeg må ha en kjole. Stort bryllup, høytidelige greier. Siden jeg ikke er egnet til å sitte pent på stol og ofte må legge meg nedpå litt i andres påsyn, så vil jeg helst ha en fotsid kjole. Ikke havfruefasong, men jeg er for lav til stor vidde. Jeg er 162 cm høy, og bruker stort sett 34 i klær. Av farger er det kun svart og rødt som er helt uaktuelt.

Tips til konkrete kjoler, eller butikker jeg bør sjekke i Stavangerområdet? Jeg vet om Agape, Miranda og Infiniti. Siden jeg har svært begrenset "aksjonsradius", så bør kjoleshoppingen være konsentrert og effektiv.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 00:52   #2
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.023
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Kjolebutikker" og kjoler i Stavangerområdet

Agape har veldig bra utvalg. Til og med JEG fant kjole til min venninnes bryllup.
Men så spørs det vel litt hva slags kjole man vil gå for også. De mer 'formelle' eller 'vanlige' penkjoler.
På Agape er de veldig flinke til å finne fine kjoler med egnet fasong, og de ser godt hva en passer.

__________________
Tvillinggutter 2010

Sist redigert av Taien : 21-04-13 kl 00:53. Årsak: la til noe
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 01:02   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Kjolebutikker" og kjoler i Stavangerområdet

Jeg ville helst hatt en kjole jeg også kunne brukt i andre anledninger også, men jeg innser at det kan bli vanskelig.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 01:48   #4
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Kjolebutikker" og kjoler i Stavangerområdet

Eg trur du har dekt "the basics" om du sjekkar dei tre. Dersom det var mindre formelt, kunne du jo tatt turen innom den fargerike gata og funne noko "gøy", men du er gjerne ikkje heilt der ?

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 08:58   #5
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Kjolebutikker" og kjoler i Stavangerområdet

Kjoledamen. Veldig fine kjoler!

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 09:32   #6
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Kjolebutikker" og kjoler i Stavangerområdet

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Kjoledamen. Veldig fine kjoler!

Forsåvidt, men veldig lite fotside kjoler, og de fleste er veldig vide. Jeg ville blitt like vid som jeg er lang i mange av de kjolene.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 17:43   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.336
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Kjolebutikker" og kjoler i Stavangerområdet

En kollega trengte en sånn kjole til middag med jobb, husker ikke helt hva slags opplegg det var men det var i London. Hun endte opp hos Miranda borte ved Kvadrat og fant seg en blå kjole som også kan brukes til andre anledninger.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 20:03   #8
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Kjolebutikker" og kjoler i Stavangerområdet

Kanskje du kunne kikket innom den butikken som ligger på motsatt hjørne av Narvesen, Sola? De har en god del kjoler, og det er lett å parkere rett utenfor. Den ved siden av lekebutikken, ved inngangen til Klinikk for alle.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 20:30   #9
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.328
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Kjolebutikker" og kjoler i Stavangerområdet

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Kanskje du kunne kikket innom den butikken som ligger på motsatt hjørne av Narvesen, Sola? De har en god del kjoler, og det er lett å parkere rett utenfor. Den ved siden av lekebutikken, ved inngangen til Klinikk for alle.

Siterer denne, jeg fant en fin selskapskjole der en tid tilbake.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 21:01   #10
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Kjolebutikker" og kjoler i Stavangerområdet

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Kanskje du kunne kikket innom den butikken som ligger på motsatt hjørne av Narvesen, Sola? De har en god del kjoler, og det er lett å parkere rett utenfor. Den ved siden av lekebutikken, ved inngangen til Klinikk for alle.

Ah, den har jeg helt glemt ut! Takk.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no