Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Justin Bieber i Norge

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-12, 00:19   #41
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Ah! Glad Snuppa ikke er noen fan gitt.

Men jeg husker godt at jeg som fjortenåring fikk grine meg til å få lov til å reise på Guns'n Roses på Vallehovin. Mamma tok meg fri fra skolen og greier.
Jeg vil jo at Snuppa skal få sånne minner, men håper hun venter litt. Foreløpig kjører vi land og strand rundt for å se Larvik og landslaget spille håndball kamper.

Ooh - der var jeg og! Den konserten var knall altså. Jeg skulket skolen da, min mor Pedagogen hadde aldri latt meg ta fri fra skolen for å gå på konsert.

Mine er heldigvis for små til å bry seg noe særlig. Dessuten er Bieber barnslig, i følge snart-tiåringen. Så da så.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 00:20   #42
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Jeg må si jeg bare elsker disse nettstedene som konsekvent omtaler Justin Beiber som "hun". Hahahaha....

Eh?

Jeg har skjønt at en del fjortiser enten elsker eller hater Justin, men jeg synes det er litt underlig hvordan voksne omtaler ham.

Han er en helt eller antihelt blant fjortiser, men jeg synes det er litt underlig hvordan han er et yndet mobbeobjekt blant voksne.

Denne kua har visst vært kalv og hadde garantert gått fra konseptene om det i 12-13 årsalderen hadde kommet en mulighet for konsert med Glenn Medeiros, Shatoo eller Joey Tempest.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 00:23   #43
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.390
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

hadde garantert gått fra konseptene om det i 12-13 årsalderen hadde kommet en mulighet for konsert med Glenn Medeiros, Shatoo eller Joey Tempest.

Glenn Medeiros husker jeg som dypt fascinerende. Veldig mandig. Jeg hadde sikkert blitt med deg.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 00:38   #44
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Eh?

Jeg har skjønt at en del fjortiser enten elsker eller hater Justin, men jeg synes det er litt underlig hvordan voksne omtaler ham.

Han er en helt eller antihelt blant fjortiser, men jeg synes det er litt underlig hvordan han er et yndet mobbeobjekt blant voksne.

Denne kua har visst vært kalv og hadde garantert gått fra konseptene om det i 12-13 årsalderen hadde kommet en mulighet for konsert med Glenn Medeiros, Shatoo eller Joey Tempest.


For meg det bare en form for humor. Jeg har sett ham omtale dette, og han tar det med meget godt humør, så jeg har ikke dårlig samvittighet fordi jeg synes det er morsomt.

Og man kan si mye rart den godeste Justin Beiber, men en ting skal han ha: Han har alltid oppført seg bra mot alle sine hylende fans.

__________________

Sist redigert av Njulaif : 30-05-12 kl 00:44.
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 00:39   #45
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Denne kua har visst vært kalv og hadde garantert gått fra konseptene om det i 12-13 årsalderen hadde kommet en mulighet for konsert med Glenn Medeiros, Shatoo eller Joey Tempest.

Jeg trosset meg til konsert i Skedsmo Hallen for å få se Europee og Joey Tempest, jeg har fortrengt hvor gammel jeg var på det tidspunktet. Og jeg har vandret mange mil i Drammen for å få stå forran og sikle på Bon Jovi, så joda, denne kua har vært kalv hun også.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 00:41   #46
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

http://www.vgtv.no/#!id=53535 oioioi...

Vesla er klar for å dra inn i morgen, så klar så hun ikke fikk sove i kveld. Tok lang tid og mange spørsmål og fnis. Mor føler seg litt og litt når jeg ser Vesla lyse opp med tanke på å kanskje, kanskje få se og høre han litt i morgen.

Jeg kan ikke erindre at jeg stod å hulket når jeg omsider fikk se mine store idoler. Derfor vil jeg også være med Frøkna i morgen, når jeg ser hvilke tilstander det er i Oslo idag.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 00:44   #47
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

For meg det bare en form for humor. Jeg har sett ham omtale dette, og han tar det med meget godt humør, så jeg har ikke dårlig samvittighet fordi jeg synes det er morsomt.

Jeg innrømmer at jeg har lite sans for humor som går på gamle kjønnsstereotypier.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 00:46   #48
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Her har det vært tårer i kveld fordi vi ikke slipper alt vi har i hendene og reiser til Oslo. Tre venninner skal, men de har foreldre som enten er hjemmeværende eller har veldig fleksible jobber. Frøkna her er klar som et egg, og hadde gjerne reist alene om hun fikk lov.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 00:53   #49
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Vi skal ikke til sentrum i morgen. Bilde av tullas Bieberplakat i fjor.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 00:55   #50
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg kan ikke erindre at jeg stod å hulket når jeg omsider fikk se mine store idoler. Derfor vil jeg også være med Frøkna i morgen, når jeg ser hvilke tilstander det er i Oslo idag.

Nei, her var det ikke noen hulking av å se Bon Jovi. Men det var en lykke så stor og boblende.
Heldigvis er ikke Vesla der at hun hulker og hyler. Hun bare ler og smiler fra øre til øre og øynene stråler som en sol.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 04:32   #51
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Denne kua har visst vært kalv og hadde garantert gått fra konseptene om det i 12-13 årsalderen hadde kommet en mulighet for konsert med Glenn Medeiros, Shatoo eller Joey Tempest.

Denne kua er visst ikke helt ferdig med å være kalv og gleder seg som en skikkelig fjortis til å se Joey Tempest og resten av Europe igjen i sommer.
(Og Medeiros? Joda. Han spilles jevnlig fremdeles. )

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 06:47   #52
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Og man kan si mye rart den godeste Justin Beiber, men en ting skal han ha: Han har alltid oppført seg bra mot alle sine hylende fans.

Ikke i går, han stakk ut bakveien fra Gardermoen. : oppdatert:

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 08:46   #53
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Jeg må si jeg bare elsker disse nettstedene som konsekvent omtaler Justin Beiber som "hun". Hahahaha....

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

For meg det bare en form for humor. Jeg har sett ham omtale dette, og han tar det med meget godt humør, så jeg har ikke dårlig samvittighet fordi jeg synes det er morsomt.

Og man kan si mye rart den godeste Justin Beiber, men en ting skal han ha: Han har alltid oppført seg bra mot alle sine hylende fans.

Humor, ja. Supermorsomt. Jeg synes alltid det er kjempemorsomt når stygge kommentarer blir bortforklart med "det er jo bare humor!"
Ha. Ha. Ha.

Justin Bieber er just nu verdens mest populære artist, så at barna hyler er bare å regne med. Jeg kan ikke si annet enn at jeg foretrekker at 12-åringene forguder Justin fremfor Rihanna. (Eller Tokio Hotel. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 09:20   #54
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Ikke i går, han stakk ut bakveien fra Gardermoen. : oppdatert:

Jeg skjønner han godt. Det siste jeg kunne tenkt meg etter en lengre reise var å møte det som sto nede på ankomst i går. Han kom da ut og hilste hordene på hotellet. Så jeg synes han klarer seg godt i forhold til den galskapen han møter overalt.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 09:28   #55
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Jeg er fascinert av all hylingen og skrikingen pga en artist. (Gjelder forøvrig ikke bare hylingen over Bieber, men også damene som hylgren når de så Beatles.) Jeg kan ikke se for meg at jeg ville ha vrælt like mye haddet jeg sett gutta fra NKOTB da jeg var liten.

Men så har jo jeg tross alt hatt øyekontakt med Espen Eckbo da. :blasert:

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 09:51   #56
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Jeg jobber midt i smørøyet for denne konserten, kan se scenen fra kontorvinduet mitt. eller eventuelt Må vel brøyte meg vei fra kontor til tog i ettermiddag.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 09:52   #57
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg jobber midt i smørøyet for denne konserten, kan se scenen fra kontorvinduet mitt. eller eventuelt Må vel brøyte meg vei fra kontor til tog i ettermiddag.

Hvor er scenen?
Vesla er litt her:

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 09:52   #58
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Jeg tror du kan selge billetter til kontoret ditt, Adrienne.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 09:53   #59
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg jobber midt i smørøyet for denne konserten, kan se scenen fra kontorvinduet mitt. eller eventuelt Må vel brøyte meg vei fra kontor til tog i ettermiddag.

Og hvor er kontorvinduet ditt? Er det scenen ved Operaen eller er det en scene ved Østbanehallen?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 09:54   #60
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Jeg tror i hvert fall det er den riktige scenen jeg ser på, det ligger en og vaker rett utenfor Operaen.

Og kanskje jeg skulle solgt biletter til takterassen vår? Eller kanskje jeg bare skal dra hjem og passe på vannkoppeprikkete lillesøster sånn at storebror får spilt fotballkamp. Oh, all these choices.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no