Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vi venter valper/isbjørner :D

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-12, 19:25   #41
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Nå var den 37.7, ikke den HELT store økningen.
Men får håpe da at neste gir enda litt mer økning, så kommer de små imorra. Håper jeg

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-12, 19:40   #42
Svampe
Superduperaktiv
 
Svampe sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 519
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Spennende

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-12, 19:45   #43
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Du kan også kjenne temperaturen inni ørene med håndleddet ditt. Du får selvsagt ikke helt nøyaktig men du vil trolig kjenne både en stigning og en senkning.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-12, 19:47   #44
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Åh, så spennende!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-12, 19:57   #45
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Du kan også kjenne temperaturen inni ørene med håndleddet ditt. Du får selvsagt ikke helt nøyaktig men du vil trolig kjenne både en stigning og en senkning.

Der er ikke jeg noe god.



Jeg er så spent.
Også er jeg DØDSSPENT på hva som kommer ut.
Dette er jo ett veldig stort kull. Så spent på vekten på de små som kommer.
Forrige kull hadde 185gram til 235gram, så de hadde jo finfin str. Men hvordan blir det når kullet nesten er dobbelt så stort. *spent*

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-12, 20:07   #46
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Jeg er også spent! Vi fikk vårt første kull i sommer, og det var SÅ stas! Jeg hadde heldigvis med meg en rutinert venninne som hadde full kontroll. Hunden hadde en grei og fin fødsel såvidt jeg observerte, hun fikk 4 valper. De to siste kom omtrent samtidig, og den ene kom med rompa først og da måtte vi hjelpe henne litt fordi hun brukte for lang tid når hun skulle tygge over navlestrengen I tillegg begynte hun å åpne fosterposen til den som kom med bakenden først i feil ende så jeg var litt nervøs for at den ikke skulle få luft i tide. Vi hjalp litt til og så var alt greit. Det var en stor opplevelse, og ungene var med under fødselen. De neste 2-3 ukene fikk de kun hilse på valpene når mammaen var ute å tisset.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-12, 20:13   #47
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Så kjekt
Hvilken rase?

Jeg hadde første kullet i februar. Ei anna tispe jeg har.
Hun hadde som vetrinæren sa når jeg fortalte "Jøss en fødsel etter boka" Hehe
2timer fra vannet gikk til første valpen kom, så gikk det 30min mellom hver. Så vips var det 4 små, 2 gutter og 2jenter
Veldig kjekt

Morro med valper
Siste 2ukene er himla mye jobb.
Men veldig trist når de reiser.


Jeg hadde fallt veldig for ene valpen i kullet, hun var hele tiden den minste, og hadde den herligste personlighet. Lille rosa kalte jeg hun, hun fikk rosa bånd, derav navnet. Når jeg solgte hun, sto jeg å grein i en halvtime etterpå Det var SÅÅÅÅÅ trist. Hehe. Savner hun enda da, og angrer på at jeg solgte hun. :/




Seee kor nydelig. Hehe.
Hun fant seg alltid de merkligste måter og stillinger å sove.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-12, 20:20   #48
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Åh, så fin.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-12, 20:25   #49
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.491
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Så spennende!

Skjer det noe?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-12, 20:31   #50
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Godt spm
Blir ikke klok på hun.
Jeg trodde hun kom til og komme igår kveld eller ikveld.
Nå er jeg grådig usikker.
Skal tempe hun på nytt rundt 23, har den stigi enda mer da, så tipper jeg absolutt imorra senest.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 10:47   #51
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Hvordan går det?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 11:12   #52
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Har det skjedd noe i løpet av natten? :venter i spenning:

Benzo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 12:17   #53
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D



Nei hu har ett hav av tid.
Sasha kom på dag 57. Kiara tenker ikke repetere den bragden.

Vi kan nå telle dag 58, og hu virker like lat og avslappa som hu har gjort siste uka.

Tempraturen har ikke gått under 37 mens jeg har tempet, så begynner å lure på om jeg må vente til over helga igjen. Og det var ikke planen min.

Men ikke bare fordi jeg absolutt vil ha valpene.
Men fordi Kiara er så tung, at jeg ser hun har det ikke akkurat veldig fantastisk nå.
Vi kan jo prøve å innbille oss selv, legge på oss 50% av vår egen kroppsvekt og bære på 7 små.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 16:52   #54
TwinFusion
Møllspist
 
TwinFusion sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: På den andre siden av havet
Innlegg: 263
TwinFusion er litt kul
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Så kjekt
Hvilken rase?

Jeg hadde første kullet i februar. Ei anna tispe jeg har.
Hun hadde som vetrinæren sa når jeg fortalte "Jøss en fødsel etter boka" Hehe
2timer fra vannet gikk til første valpen kom, så gikk det 30min mellom hver. Så vips var det 4 små, 2 gutter og 2jenter
Veldig kjekt

Morro med valper
Siste 2ukene er himla mye jobb.
Men veldig trist når de reiser.


Jeg hadde fallt veldig for ene valpen i kullet, hun var hele tiden den minste, og hadde den herligste personlighet. Lille rosa kalte jeg hun, hun fikk rosa bånd, derav navnet. Når jeg solgte hun, sto jeg å grein i en halvtime etterpå Det var SÅÅÅÅÅ trist. Hehe. Savner hun enda da, og angrer på at jeg solgte hun. :/


Seee kor nydelig. Hehe.
Hun fant seg alltid de merkligste måter og stillinger å sove.

Næmmen! Liten isbjørn jo! Så nuddelig!

__________________
Lille Måne og Rora juni 2012.
TwinFusion er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 17:21   #55
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Jeg har faktisk vært innom her på jobben i dag for å se om det var kommet valper!

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 17:31   #56
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Må dessverre skuffe deg der.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 18:53   #57
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

:venter spent:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 19:38   #58
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Ja det ventes ikke rent lite her.
Unga er helt i skyene og lurer på når de kommer å.

Kiara sliter med å gå opp trappa her, så må vel snart bære hu.
Redd hu skal tryne i trappa rett og slett.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 20:16   #59
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Spennande!! Reknar med at kameraet er fullada og klart?

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 20:18   #60
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.329
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

For en skjønn vordende mamma, og den nydelige, lille valpen fra forrige kull, da.
Lykke til, håper dere slipper å vente så mye lengre.

skyfri er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no