Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Har dere hytte?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Se resultatene: Har dere hytte?
Ja, to eller flere 4 1,93%
Ja, 1 38 18,36%
Nei, men vi disponerer to eller flere hytter nokså fritt (eid av foreldre e.l.) 36 17,39%
Nei, men vi disponerer 1 hytte nokså fritt (eid av foreldre e.l.) 40 19,32%
Nei, men vi får låne hytte av familie eller venner iblant 8 3,86%
Nei, men vi pleier å leie hytte 9 4,35%
Nei, og vi reiser knapt på hytteferie overhodet 41 19,81%
Nei, men vi ønsker oss det 24 11,59%
Annet - du har jo ikke peiling på hytteliv, din stuegris! 7 3,38%
Deltakere: 207. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-15, 09:50   #41
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.758
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Er vel også omtrent her. Vi har ikke foreldre med hytte heller.

Jeg har heller ikke foreldre med hytte. Jeg var faktisk ikke på hyttetur før jeg var 16 år. Da forbarmet noen venner seg over meg og tok meg med, for jeg følte meg så utafor som ALDRI hadde vært inne i en hytte en gang.

Jeg kan ikke fordra forefallende arbeid, og det er en av grunnene til å at ønsker å begrense turene til hytta til venninna mi. Det blir for mye jobbing, rett og slett. Jeg skjønner at vi som brukere av hytta, må hjelpe til, men jeg hadde knapt nok orket om det var min egen hytte, og å vedlikeholde ANDRES hytter er virkelig ikke tingen for meg, altså.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:51   #42
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.811
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere hytte?

Vi har ikke hytte og ønsker det på langt nær nok til å skaffe det. Jeg har nok med å støvsuge gulvene hjemme. Orker ikke tanken på alt vedlikeholdet. Vi kan heller leie hvis vi vil komme oss litt bort, i praksis gjør vi ikke det heller.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:52   #43
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Vi har hytte. jeg er på ingen måte hyttemenneske, men det mener mannen min at han er. Det er hyggelig altså, men definitivt ikke noe som er avgjørende for min lykke. Jeg kjeder meg lett på hytta.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:54   #44
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Niks, og ikke skal vi ha heller. Jeg er altfor rastløs og vil reise i feriene, og har dessuten begrenset boevne og trenger overhodet ikke mer husstell og vedlikehold i livet mitt.

For en fantastisk beskrivelse av faktiske forhold for min del. Det er jo det jeg har! begrenset boevne, altså.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:56   #45
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere hytte?

Nei og har ikke tilgang til gratis/rimelig hytte heller.

Vi leide i vinterferien i etpar år i Trysil, via venner som kjente hyttenaboer som leide ut men det har blitt veldig mye dyrere de siste årene å leie noe der.

Dessuten vil jeg heller reise rundt og oppleve forskjellige steder (sommer) men kunne godt tenkt meg en vinterhytte.

Veldig mange her i skolekretsen har hytte men det er mange som har tilgang til familiehytter da.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 10:02   #46
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere hytte?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

For en fantastisk beskrivelse av faktiske forhold for min del. Det er jo det jeg har! begrenset boevne, altså.

(sakset fra nettet)
Har man boevne, så vet man at kjøkkenutstyr må vaskes opp når det er brukt. At matrester ikke må bli liggende i dagevis. At det ikke må tennes opp bål i oppgangen eller kastes søppel og møbler ut av vinduene. Er man uten boevne, så har man det kaotisk og helsefarlig i sin egen leilighet. Og man ødelegger og skaper vanskeligheter for naboene sine.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 10:02   #47
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Vi har tilgang til to, ei på fjellet med god standard og forholdsvis ny og et hus ved sjøen som er 120 år og fullstendig standardfritt. Vi bruke kun den ved sjøen. Å disponere er ikkje godt nok for meg ( ) og eg spare iherdig til å bygge sjølv ved sjøen. Som Saint er eg ikkje spesielt glad i å reise, livslykke for meg er i grunn å dra en fredag, finne fram joggebuksa, vinglaset og boka mi og berre vere til fram til søndag ettermiddag. Lysta til mitt eget kjem av behovet for å kunne disponere heilt fritt, slippe fullstendig vask søndag ettermiddag, la sengetøyet mitt ligge igjen, ha trusene mine i ei skuff osv.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 10:02   #48
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Ja.

Vi kjøpte oss en bitteliten hytte midt i skogen for 6 år siden. Den er av den primitive sorten. Vi har strøm, men vann må bæres inn på hytta (men når vi har bært det inn har vi både varmt og kaldt vann i springen). Jeg elsker den lille hytta vår.

Da vi kjøpte den, så hadde vi ingen hytter vi kunne låne. Siden den gang har min far kjøpt hus på Kreta, min mor kjøpt hytte ved fjorden og svigerinna mi kjøpt hytte på Trysil, og vi har tilbud om å låne alle disse. Men med egen hytte er det veldig mye mindre pakking.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 10:02   #49
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.360
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Nei og ja. Vi eier ikke hytte, men leier en på åremål. Det er en grei løsning. Vi slipper ytre vedlikehold, men den er på alle andre måter "vår".

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 10:04   #50
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere hytte?

Ja, vi har hytte.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 10:06   #51
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Vi disponerer (nokså) fritt to hytter eid/leid av familie, en i skogen og en ved sjøen.

Hytta i skogen er langtidsleid av svigers, de bor i eget hus på andre siden av tomta.
Sommerhuset ved sjøen har min bror kjøpt meg ut av, mot bruksrett, etter at den inngikk i arveoppgjøret etter foreldrene våre.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 10:08   #52
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Vi har hytte. jeg er på ingen måte hyttemenneske, men det mener mannen min at han er.

He-he, det er ganske dekkende for oss også. Han tror han er det, men egentlig har han jo slett ikke gutsen og vedlikeholdsviljen som skal til, på langt nær. (Han bruker dessuten utrolig lang tid på å pakke i bilen for den minste tur!) Samtidig gjør det ham veldig sur å måtte innse hvor landet ligger hva ham selv angår (og delvis også meg, særlig siden jeg demonstrerer min manglende bo- og hytteevne på et ikke utdelt sympatisk vis), så dette er et sårt punkt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 10:09   #53
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.357
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere hytte?

Har ikke hytte, ingen av oss har foreldre med hytte, pr. nå har vi ikke tilgang på gratis lån av hytter noe sted. Vi ønsker oss heller ikke hytte, men gratis lån kunne vært fint i ny og ne. Vi leier tidvis hytter/hus i inn- og utland, og trives utmerket med å ikke være bundet av vedlikehold på annet enn eget hus (som er fra 1927 og krever sitt!). Nå til sommeren leier vi "hytter" i NY og Miami. Novasol og Airbnb er våre venner!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 10:16   #54
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Nei, vi har ikke råd, eller lyst. Tviler på om vi hadde kjøpt om vi skulle fått bedre råd. Hytte er dyrt, man kan reise mye og bo mye på hotell for prisen av de fleste hytter. Eller bruke pengene på andre ting.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 10:17   #55
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.837
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere hytte?

Jeg har arvet et sommerhus ved sjøen på Sørlandet. Perfekt på alle vis, eier det sammen med slekt og det fungerer fint. Det er et flott sted med mye familiehistorie, noe som medfører stort ansvar, mye jobb med vedlikehold og mange utgifter. Vi er selvsagt heldige som kan disponere dette flotte stedet og det er fint å kunne gi barna gode opplevelser der, men vi hadde aldri valgt noe slikt alene.
Vi har ingen ytterligere hyttedrømmer, ønsker absolutt ikke flere ting og mer ansvar. Hvis jeg ble tilbudt en hytte i dag, ville jeg takket pent nei takk.
Vi liker ferie og å reise bort, men elsker friheten til selv å kunne bestemme og ombestemme oss for hvor og hvordan.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 10:22   #56
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Nei, men vi har tilgang til moren min sin hytte på fjellet, nær alpinanlegg.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 10:31   #57
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Nei, men vi disponerer en hytte via min jobb som nesten ingen andre bruker, så jeg får den alltid når jeg vil. I tillegg har svigers en hytte. Min mor har også en hytte, men den er langt unna allfarvei, så den bruker vi ikke.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 10:31   #58
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Vi har en liten hytte på fjellet. Den koster oss veldig lite (ikke innlagt vann, strøm står bare på når vi er der), og det er veldig lite vedlikehold selv om den er gammel og slitt.

Vi bruker hytta en god del både sommer, høst og vinter, og både vi og ungene synes det er helt supert å være der.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 10:36   #59
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere hytte?

Nei, men vi har hyttetomt. Mannen fikk det i julegave et år. Problemet er vel at den er et sted der det krever endel å bygge og vi heller ønsker å prioritere huset vi bor i for øyeblikket. Kan jo hende at det blir aktuelt etterhvert når vi får romsligere økonomi og har bedre tid. Slik livene våre er nå syns jeg det er mindre stress å være hjemme i helgene enn å bruke tid på å reise til og fra en hytte i helgene.

Vi har mulighet til å låne sommerhus fra svigerfar og leilighet i syden av mine foreldre, så vi har litt muligheter dersom vi ønsker det.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 10:39   #60
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere hytte?

Jada, vi har et småbruk ved sjøen. Mannen har arvet det og selv om det er veldig fint der så hadde vi aldri kommet på å kjøpe oss feriested. Det er sykt mye arbeid med noe slikt og det burde vært påkostet mye mer enn vi egentlig har råd til. Jeg vil egentlig selge, men det vil ikke mannen siden det har veldig stor følelsesmessig verdi for han. Han virkelig elsker stedet. Burde hatt alternativet "ja, dessverre"

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no