Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

"Badekjole" eller badedrakt som dekker lår ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-09, 21:58   #1
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

"Badekjole" eller badedrakt som dekker lår ...

Jeg merker at jeg trives svært dårlig i badedrakten min i år

Jeg skulle så gjerne ønske jeg hadde samme badedrakt som datteren min, en slik fjong en med skjørt .... Jeg aner ikke hva dette kan hete men må jo være noe ala badekjole) (øvre del av lårene som dekkes). Jeg har ikke funnet slik badedrakt til voksene i noen butikk her i Oslo og de fleste ser litt rart på meg når jeg spør

Noen som har sett de eller vet om nettsted som selger? Vil ha det nå, har egentlig ikke tid til å vente på å få sendt i post ....

Tips mottas med takk!

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 22:11   #2
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Badekjole" eller badedrakt som dekker lår ...

Jeg har en badedrakt og en bikini som jeg har skjørt til, dette kan tas av/på etter behov. Greit å sole seg uten, men kjekt å smette på om jeg må opp å gå.
Min er fra Ellos:


Så denne i rødt der også, den er med bukse inni

Ser de har flere alternaiver også på Ellos.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 22:27   #3
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Badekjole" eller badedrakt som dekker lår ...

Jeg har badedrakter fra Ellos (dvs, de har nettopp fått dem inn der, før handlet jeg andre steder) og jeg er veldig fornøyd. Den helsorte med hvit kant rundt er lengre i skjørtet enn den sorte med hvite prikker på et felt foran, men begge funker greit når man syns det er kjipt med vanlig badedrakt. Ellers anbefaler jeg en sarong å knyte på seg om man får tak i.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 22:28   #4
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Badekjole" eller badedrakt som dekker lår ...

Jeg må desverre ha skikkelig badedrakt med full støtte til de svære puppene mine. Så jeg har en badedrakt fra Bravissimo. Ser ikke ut til at de har disse på Ellos men å kjøpe et lite svart skjørt og ha utenpå badedrakten er jo en ide ... takk for tips!

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 22:30   #5
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Badekjole" eller badedrakt som dekker lår ...


Denne fra Ellos har jeg i sort...er fornøyd med den
De har også tunikaer i tynt stoff som man kan hive på seg om man skal farte litt rundt på stranden Veldig kjekt...

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 22:31   #6
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Badekjole" eller badedrakt som dekker lår ...

Sorry, nå lette jeg meg skakk etter link til deg, mulig de rett og slett ikke har flere igjen... De har den i alle fal her: http://www.missmary.no/catalog/bad/9...B8rt-badedrakt

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 22:43   #7
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Badekjole" eller badedrakt som dekker lår ...

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.


Denne fra Ellos har jeg i sort...er fornøyd med den
De har også tunikaer i tynt stoff som man kan hive på seg om man skal farte litt rundt på stranden Veldig kjekt...

Jeg leter etter denne på Ellos men finner ikke Hvilke merke er det?

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 22:44   #8
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Badekjole" eller badedrakt som dekker lår ...

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Sorry, nå lette jeg meg skakk etter link til deg, mulig de rett og slett ikke har flere igjen... De har den i alle fal her: http://www.missmary.no/catalog/bad/9...B8rt-badedrakt

Takker og bukker .... akkurat slik jeg tenker på men må ha større en D cup da

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 23:03   #9
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Badekjole" eller badedrakt som dekker lår ...

en venninne kjøpte akkurat denne fra Freya- den var knallfin på! Trusa er separat.
Hun kjøpte den i en brudeforretning som også fører undertøy og badetøy.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 23:06   #10
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Badekjole" eller badedrakt som dekker lår ...

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

en venninne kjøpte akkurat denne fra Freya- den var knallfin på! Trusa er separat.
Hun kjøpte den i en brudeforretning som også fører undertøy og badetøy.

Den var kjempefin, vet du hvor hun kjøpte den?

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 23:08   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Badekjole" eller badedrakt som dekker lår ...

brudebutikken på Jessheim storsenter...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 23:25   #12
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Badekjole" eller badedrakt som dekker lår ...



Folkemuseet kanskje.

:fjaser:

Seriøst skulle jeg virkelig denne typen badedrakter ble moderne igjen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 23:29   #13
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Badekjole" eller badedrakt som dekker lår ...

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.



Folkemuseet kanskje.

:fjaser:

Seriøst skulle jeg virkelig denne typen badedrakter ble moderne igjen.

Da skulle jammen meg jeg også badet igjen
Har ikke badet offentlig på 10 år

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 23:45   #14
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Badekjole" eller badedrakt som dekker lår ...

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg leter etter denne på Ellos men finner ikke Hvilke merke er det?

Her er en link til bikiniskjørtet med innebygd truse...
http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...ticleId=128995

Har denne også...Tankini kalles den...har litt hold i skålen og støtter fint synes jeg. Jeg har en c/d cup...

http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...ticleId=128909

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 23:51   #15
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Badekjole" eller badedrakt som dekker lår ...

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.



Folkemuseet kanskje.

:fjaser:

Seriøst skulle jeg virkelig denne typen badedrakter ble moderne igjen.

Helt enig...

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 00:11   #16
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Badekjole" eller badedrakt som dekker lår ...

Jeg har badedrakter som går litt ned på låra - litt sånn Langbein-stil.

Senest funnet på XXL Sport på Alnasenteret. De hadde opp til temmelig store størrelser/cupstørrelser (men det hang bare et par-tre drakter igjen på stativet).

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 00:27   #17
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Badekjole" eller badedrakt som dekker lår ...

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Her er en link til bikiniskjørtet med innebygd truse...
http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...ticleId=128995

Har denne også...Tankini kalles den...har litt hold i skålen og støtter fint synes jeg. Jeg har en c/d cup...

http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...ticleId=128909

Og vips hadde jeg bestilt meg bikiniskjørt og en kjole gitt! :lettpåvirkelig:

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 01:12   #18
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Badekjole" eller badedrakt som dekker lår ...

Det var et par damer på ferien nå som brukte slike hele badedrakter med integrert skjørt. Jeg syns ærlig talt at det ser mye verre ut på feite mennesker enn boxerbikini eller lignende. Det at man skjuler seg gjør det hele verre, på en måte. Man ser feitere ut, blikket og tankene går med en gang (for min del iallfall) til at folk ikke tør å være seg selv. Sånn fra en feit til en annen.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 01:20   #19
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Badekjole" eller badedrakt som dekker lår ...

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det var et par damer på ferien nå som brukte slike hele badedrakter med integrert skjørt. Jeg syns ærlig talt at det ser mye verre ut på feite mennesker enn boxerbikini eller lignende. Det at man skjuler seg gjør det hele verre, på en måte. Man ser feitere ut, blikket og tankene går med en gang (for min del iallfall) til at folk ikke tør å være seg selv. Sånn fra en feit til en annen.

Tar poenget ditt, men synes skjørtebekledningen er stilig med det rette tilbehøret...
Og så lenge jeg føler meg mere vel, bryr jeg meg egentlig ikke om hvordan andre på stranden tolker motivet bak min bekledning...

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 08:11   #20
Klatremus
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 144
Klatremus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: "Badekjole" eller badedrakt som dekker lår ...

Denne har jeg, kjøpt på G-Sport. Speedo Sculpture:

Klatremus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no