Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #5

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-20, 19:15   #221
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Jeg har dratt på hytta. Men: Jeg hadde bilen full av mat som mannen hadde handlet til meg, og jeg har nok mat, drikke og ved til å holde frem til jeg drar hjem og jeg skal selvsagt ikke dra på butikken for å kjøpe mer. Jeg er begynt å bli frisk og hvis jeg skulle bli dårligere er det 1,5 time for mannen å komme og hente meg, så jeg kommer ikke til å belaste helsetjenesten her. Faktisk så er det eneste noen kommer til å legge merke til meg er at det er en ekstra mobil som kobler seg på.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 13-03-20, 20:49   #222
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Det forferdelig vonde, sviende såret jeg har i tannkjøttet/innsiden av kinnet bakerst i munnen, som gjør at jeg ikke klarer å gape ordentlig og ingenting er noe gøy å spise.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 14-03-20, 00:08   #223
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Blir irritert av alle som ikke vil følge rådene som Fhi kommer med.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 14-03-20, 00:14   #224
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.336
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Blir irritert av alle som ikke vil følge rådene som Fhi kommer med.

Vet du om mange?

Stille i vår gate i hele dag. Sett noen få skolebarn ute som har syklet hver for seg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 14-03-20, 00:25   #225
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vet du om mange?

Stille i vår gate i hele dag. Sett noen få skolebarn ute som har syklet hver for seg.

Tja endel hytteturister hvertfall og en del som mener må la barna få leke med flere andre.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 14-03-20, 00:27   #226
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.661
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Masse unger ute i gata her inkl. barn av helsepersonell...det fasinerer meg mest.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 14-03-20, 09:10   #227
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Tja endel hytteturister hvertfall og en del som mener må la barna få leke med flere andre.

Det er MANGE som er på hyttene her. Kjøper maten her før dei reiser opp, og lokalavisene melder om mange fleire mobiltelefoner: no seier dei i radioen at det er det er over 55 tusen i Hallingdal mot normalt 21000. Så blir dei sjuke, treng hjelp, så brekker dei beinet i skiløypa og treng røde kors og så belaster dei eit system som ikkje tåler det. Drittsekker.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 14-03-20, 09:35   #228
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.336
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Stor vannlekkasje utenfor mitt hus. Ble vekket av naboen. Ikke kommet inn enda, men bare i boden.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 14-03-20, 09:43   #229
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Det er MANGE som er på hyttene her. Kjøper maten her før dei reiser opp, og lokalavisene melder om mange fleire mobiltelefoner: no seier dei i radioen at det er det er over 55 tusen i Hallingdal mot normalt 21000. Så blir dei sjuke, treng hjelp, så brekker dei beinet i skiløypa og treng røde kors og så belaster dei eit system som ikkje tåler det. Drittsekker.

Sånn er situasjone i min kommune og nabokommunene også. De betaler jo kommunale avgifter og eiedomskatt hevder noen.

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv  
Gammel 14-03-20, 09:58   #230
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Stor vannlekkasje utenfor mitt hus. Ble vekket av naboen. Ikke kommet inn enda, men bare i boden.

Kjedelig

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 14-03-20, 10:29   #231
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Har fått flere snap fra en som har dratt på hytta. Har fått flere snap på veien oppover. Også med rast på kafè der den blanke elgen står.
Litt merkelig tankegang altså. Hun har fått pålagt hjemmekontor av jobben men stikker av til hytta når fredagen kommer. Folk skjønner jo ikke alvoret.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 14-03-20, 10:42   #232
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Naboen har satt opp trampolina rett utenfor kontorvinduet mitt, og jeg hadde glemt hvor høylytte de ungene var fra i fjor sommer.
Nå må jeg rømme kontoret, og finne meg et nytt sted å sitte og skrive bachelor, evt snu døgnet slik at jeg jobber på natten når de sover.

__________________
To søte germini 05~07

Sist redigert av Gerbera : 14-03-20 kl 10:52.
Gerbera er ikke aktiv  
Gammel 14-03-20, 10:50   #233
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Har fått flere snap fra en som har dratt på hytta. Har fått flere snap på veien oppover. Også med rast på kafè der den blanke elgen står.
Litt merkelig tankegang altså. Hun har fått pålagt hjemmekontor av jobben men stikker av til hytta når fredagen kommer. Folk skjønner jo ikke alvoret.

Da vi sendte de ansatte på hjemmekontor spesifiserte vi at de skal holde seg hjemme. De kan bli pålagt å komme inn på jobb på relativt kort varsel (vi må ha tilsyn for barn av foreldre i samfunnskritiske jobber).

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 14-03-20, 10:55   #234
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Innslag på nyhetene om folk som, etter å ha fått ungene hjem fra skolen så de skal slippe å sitte i rom med ca 20 andre, drar til Strømstad og står i kø som sild i tønne med 1000 andre i matbutikken.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 14-03-20, 11:00   #235
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.993
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Innslag på nyhetene om folk som, etter å ha fått ungene hjem fra skolen så de skal slippe å sitte i rom med ca 20 andre, drar til Strømstad og står i kø som sild i tønne med 1000 andre i matbutikken.

Det er så idiotisk

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 14-03-20, 11:02   #236
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.661
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Kan vi ikke bare konkludere med at folk er teite?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 14-03-20, 11:16   #237
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Kan vi ikke bare konkludere med at folk er teite?

I tillegg er mange veldig selvsentrerte egoister.

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv  
Gammel 14-03-20, 11:49   #238
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Foreldrene mine reiste opp på hytta da de ble satt i karantene. Det var før så mange reiste på hyttene sine. De overholder karantenen strengt, går skiturer uten nærkontakt med andre osv.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 14-03-20, 11:51   #239
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Kan vi ikke bare konkludere med at folk er teite?

Jeg begynner å tenke at vi kanskje fortjener det her viruset.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 14-03-20, 12:02   #240
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Foreldrene mine reiste opp på hytta da de ble satt i karantene. Det var før så mange reiste på hyttene sine. De overholder karantenen strengt, går skiturer uten nærkontakt med andre osv.

Jeg også på hytta, dro opp før SMS fra kommunen kom om å holde seg hjemme. Men jeg har ingen planer om verken skitur eller mathandling, jeg skal holde meg inne på hytta, til nød en tur ut og gå på skogsveien og holde god avstand om jeg mot formodning skulle møte noen.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no