Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Harry Potter-spørsmål, igjen

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-07, 13:08   #1
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Harry Potter-spørsmål, igjen

Jeg har vært dum og forhåndsbestillt HP i bokklubben. Dum, fordi jeg kom på at 22. juli er en søndag, og jeg dermed ikke får den før mandag, 23.

Eller stemmer ryktene at de som har forhåndsbestilt får den før?

:sutre:

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 13:55   #2
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.268
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Harry Potter spørsmål, igjen

Den kommer da 21. juli?

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 13:56   #3
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Harry Potter spørsmål, igjen

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Den kommer da 21. juli?

Er det ikke natt til 22 juli i bokhandleren?

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 14:37   #4
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Potter-spørsmål, igjen

Nei, 21.juli.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 14:53   #5
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Harry Potter-spørsmål, igjen

Jeg prövde en gang aa forhaandsbestille noe med levering til Tyskland. Det var veldig lurt. De sendte nemlig ikke noe tidligere til meg men med b-post, noe som förte til at jeg fikk boken lenge etter alle andre. Det skal jeg jaffal ikke gjöre med Harry Potter paa engelsk.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 13:10   #6
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Harry Potter-spørsmål, igjen

Je forhåndsbestillte fra Amazon.co.uk sist, og fikk den to dager før lanseringen . Håper inderlig det skjer nå og. Og ihvertfall at den ikke kommer for sent, for jeg reiser på ferie på søndagen .

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 14:54   #7
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Harry Potter-spørsmål, igjen

Opprinnelig lagt inn av Mathias sin mamma, her.

Je forhåndsbestillte fra Amazon.co.uk sist, og fikk den to dager før lanseringen . Håper inderlig det skjer nå og. Og ihvertfall at den ikke kommer for sent, for jeg reiser på ferie på søndagen .

Det er det jeg også gjør! Bare på et 24-timers MiniCruise, men det er nettopp da jeg trenger den som mest!

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 19:40   #8
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Harry Potter-spørsmål, igjen

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Det er det jeg også gjør! Bare på et 24-timers MiniCruise, men det er nettopp da jeg trenger den som mest!

Jeg skal til nord-norge i to uker. Jeg krisemaksimerer litt og ser for meg to uker i silende striregn, 8 varmegrader, kun NrK på tv'en, ikke internettilgang der vi skal bo og HP liggende i postkassa hjemme .
essimisten:

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 19:42   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Potter-spørsmål, igjen

Jeg har skrevet meg opp på liste i en bokandel i byen, så da får jeg den med en gang den kommer!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 22:22   #10
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Potter-spørsmål, igjen

Opprinnelig lagt inn av Mathias sin mamma, her.

Je forhåndsbestillte fra Amazon.co.uk sist, og fikk den to dager før lanseringen . Håper inderlig det skjer nå og. Og ihvertfall at den ikke kommer for sent, for jeg reiser på ferie på søndagen .

Jeg tok ikke sjansen og avbestilte fra Amazon da jeg så at de estimerte levering mellom 24. og 26. juli. Nå har jeg bestilt fra Bokkilden i stedet.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 23:26   #11
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Harry Potter-spørsmål, igjen

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg tok ikke sjansen og avbestilte fra Amazon da jeg så at de estimerte levering mellom 24. og 26. juli. Nå har jeg bestilt fra Bokkilden i stedet.

WHAT???:skynder meg å avbestille og heller bestille på Bokkilden:

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 02:53   #12
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Harry Potter-spørsmål, igjen

Jeg tar ikke sjansen. Kjøper natt til lørdag. : potteridiot:

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 10:43   #13
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Harry Potter-spørsmål, igjen

Opprinnelig lagt inn av Mathias sin mamma, her.

Jeg skal til nord-norge i to uker. Jeg krisemaksimerer litt og ser for meg to uker i silende striregn, 8 varmegrader, kun NrK på tv'en, ikke internettilgang der vi skal bo og HP liggende i postkassa hjemme .
essimisten:

Hah vi har nå vel finere vær her oppe en dere har der nede
*ler*

I bokklubben så menere jeg å skjønne at man fikk boken før...

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Jeg tar ikke sjansen. Kjøper natt til lørdag. : potteridiot:


Noe som har åpent da om natten så du kan kjøpe den da?

*hihi*

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 11:45   #14
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Potter-spørsmål, igjen

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Noe som har åpent da om natten så du kan kjøpe den da?

*hihi*

Det er flere bokhandlere som skal åpne 00.01 natt til lørdag eller det har jeg ikke sett annonse for akkurat, så det kan hende jeg ljuger, men det var i hvert fall flere som gjorde det da forrige bok kom ut.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 11:53   #15
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Harry Potter-spørsmål, igjen

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det er flere bokhandlere som skal åpne 00.01 natt til lørdag eller det har jeg ikke sett annonse for akkurat, så det kan hende jeg ljuger, men det var i hvert fall flere som gjorde det da forrige bok kom ut.





Stilig.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 11:54   #16
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Harry Potter-spørsmål, igjen

Det er nattåpne butikker i de fleste større byer. Men boka kommer ikke i salg før 01.01, altså ett over ett. Det er fordi de er pålagt å vente til midnatt i England.

  Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 12:05   #17
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Potter-spørsmål, igjen

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Det er nattåpne butikker i de fleste større byer. Men boka kommer ikke i salg før 01.01, altså ett over ett. Det er fordi de er pålagt å vente til midnatt i England.

Åja, det tenkte jeg ikke på.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 12:58   #18
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Harry Potter-spørsmål, igjen

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Noe som har åpent da om natten så du kan kjøpe den da?

*hihi*

Jeg har insidekontakter.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 14:28   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Potter-spørsmål, igjen

Jeg har bestilt den fra Bokkilden, håper virkelig jeg får den på lørdagen da. Mandag reiser jeg jo på ferie, og tenkte å ha den med.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no