Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

London, igjen...

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-15, 12:29   #21
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London, igjen...

Jeg synes absolutt ikke det er ett fett hvor man bor i London, forresten! Det bør være noe hyggelig eller fint rett i nærheten, synes jeg.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 12:35   #22
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London, igjen...

Jeg var strålende fornøyd med Club Quarters St. Pauls da jeg var der i høst. 50 meter fra trappa til St. Pauls. Veldig sentralt og fint.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-15, 14:33   #23
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London, igjen...

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg var strålende fornøyd med Club Quarters St. Pauls da jeg var der i høst. 50 meter fra trappa til St. Pauls. Veldig sentralt og fint.

Og eg har hørt på Divine og bestilt her! Fekk familierom for 8000,- for tre netter og då er vi nesten nede på dei fæle hotella ved Hyde Park sine prisar. Veldig fornøgd!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-15, 14:46   #24
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London, igjen...

Håper du blir fornøyd. Jeg var svært overrasket over hvor høy standard vi fikk på rommet med tanke på at det var et av de billigste hotellene vi fant.

Vi spiste ikke frokost på hotellet. Var ikke verdt prisen. Men om dere går over gata og så noen meter litt til venstre, så finner dere en kaffebar/bakeri med navn Apostrophe med verdens hyggeligste betjening og super mat. Da kan dere sitte i vinduet og dingle med beina og ha utsikt til trappene til St. Paul's. Anbefales.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-15, 14:50   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London, igjen...

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg synes absolutt ikke det er ett fett hvor man bor i London, forresten! Det bør være noe hyggelig eller fint rett i nærheten, synes jeg.

Det er jeg helt enig i. Sist jeg var i London bodde jeg i Bayswater. Jeg syntes det var kjedelig og dølt og vanskelig å finne restauranter i umiddelbar nærhet. Greit nok at man bor nær en sentral linje, men noen ganger er det verdifullt å bare gå ut døra og havne i er hyggelig område hvor det er litt liv.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-15, 17:40   #26
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London, igjen...

Her ble det visst København og Tivoli istedet

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-15, 18:25   #27
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London, igjen...

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Håper du blir fornøyd. Jeg var svært overrasket over hvor høy standard vi fikk på rommet med tanke på at det var et av de billigste hotellene vi fant.

Vi spiste ikke frokost på hotellet. Var ikke verdt prisen. Men om dere går over gata og så noen meter litt til venstre, så finner dere en kaffebar/bakeri med navn Apostrophe med verdens hyggeligste betjening og super mat. Da kan dere sitte i vinduet og dingle med beina og ha utsikt til trappene til St. Paul's. Anbefales.

Supert!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no