Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hjelp meg å finne det rette reisemålet i Hellas!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-17, 14:41   #21
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne det rette reisemålet i Hellas!

På Kos var jeg forresten i 1992. Husker at det den gang var rimelig høy partyfaktor i byen, men veldig koselig når man beveget seg litt utenfor sentrum.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-17, 17:47   #22
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne det rette reisemålet i Hellas!

Tigaki beach på Kos kan anbefales. Hadde reist tilbake dit i år om det ikke hadde vært for at jeg skal reise alene med to av ungene bare i år. Så da ble det til Kreta isteden siden vennepar med unger skulle tilbake til samme hotell de var på i fjor. Vi har booket oss inn der 9 netter og så 5 netter på et flott 5 stjerners hotell på sjekket på Kreta. Vi bor i Kate Goves på Kreta, men vi er ikke så mye på stranden. Bortsett fra når det er bølger. Rethymnon liker både jeg og ungene på Kreta og kan anbefale det. Men da bo helt i enden av veien langs stranda ca. 2 km fra sentrum. (Går taxi og er masse resturanter hele veien inn.) En bør i rethymnon på de hotellene som er de første som ikke har vei mellom seg og vannet.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-17, 18:35   #23
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne det rette reisemålet i Hellas!

Takk for tips! Vi kommer helt sikkert til å gi Kreta en ny sjanse en gang. Jeg har lyst til å reise dit utenom høysesong for desember.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-17, 22:07   #24
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.331
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg å finne det rette reisemålet i Hellas!

Hva med Lesvos? Direktefly fra Oslo.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no